mwa dat ging in het verleden soms wel anders hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 11:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze hadden het wel kunnen accepteren, maar Klaassen wilt zelf (nog) niet weg, dus dan blijft hij gewoon.
Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Klaassen zegt dat hij dit jaar sowieso wilt blijven, staat open voor contractverlenging. Boeiend wat andere spelers deden.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa dat ging in het verleden soms wel anders hoor
jij zegt wat klaassen wil is wetquote:Op woensdag 2 september 2015 11:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Klaassen zegt dat hij dit jaar sowieso wilt blijven, staat open voor contractverlenging. Boeiend wat andere spelers deden.
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij zegt wat klaassen wil is wet
maar dat is onzin
Dit herinnert mij aan een transferaanbieding die ik recentelijk kreeg in Fifa.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.
als een club een speler weg wil hebben is die speler wegquote:Op woensdag 2 september 2015 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.
dat is wel zo, maar dat is bij Ajax niet het geval met Klaassen, al heeft alles een prijs natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een club een speler weg wil hebben is die speler weg
weet ik ook welquote:Op woensdag 2 september 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar dat is bij Ajax niet het geval met Klaassen, al heeft alles een prijs natuurlijk.
Klopt, voor 100 mil (zelfs 50) was Klaassen misschien wel gewoon verkochtquote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar dat voorbeeld van heinekenafca is gewoon onzin
Inderdaad, bizar dat dat nog niet gebeurd is. Ze doen het beter dan een aantal jaar geleden qua langlopende contracten (je hebt miljoenen verspild met Eriksen en Vertonghen etc), maar zo'n Klaassen verhaal is weer onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon nu zo snel mogelijk met Klaassen om de tafel gaan zitten en zijn contract opwaarderen en verlengen. Hij roept nu elke keer dat hij daar voor open staat, dus waarom nog wachten?
Ben ik ook met je eens hoor. Het zou ook wel fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam waar al die miljoenen op de bank voor dienen. Van de beurs af of Arena kopen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, bizar dat dat nog niet gebeurd is. Ze doen het beter dan een aantal jaar geleden qua langlopende contracten (je hebt miljoenen verspild met Eriksen en Vertonghen etc), maar zo'n Klaassen verhaal is weer onbegrijpelijk.
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar dat voorbeeld van heinekenafca is gewoon onzin
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.
Van de beurs af (wat ik enorme geldverspilling zou vinden, maar dat terzijde), zou het wel logisch maken om er niets over te zeggen; als iedereen dat zou weten zou de aandelenprijs omhoog gaan en de kosten voor Ajax van het opkopen van die aandelen dus ook (lijkt mij, ik ben geen kenner).quote:Op woensdag 2 september 2015 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens hoor. Het zou ook wel fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam waar al die miljoenen op de bank voor dienen. Van de beurs af of Arena kopen bijvoorbeeld.
niet helemaal vergelijkbaar natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een club een speler weg wil hebben is die speler weg
Depay is wel een klasse beter dan Klaassen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:03 schreef Sked het volgende:
18.5m is voor hem ook niet veel als je kijkt waarvoor een Memphis, Wijnaldum en zeker Blind zijn vertrokken. Zeker nu Ajax het geld totaal niet nodig heeft en Klaassen zelf volgens mij ook niet per se die stap hoeft te maken
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Depay is wel een klasse beter dan Klaassen natuurlijk.
Wijnaldum en Blind niet.
Maar alsnog is 18,5 miljoen erg veel voor een speler als Klaassen die het nog nooit waargemaakt heeft. Blind en Wijnaldum waren het geld niet waard, en Klaassen is dat geld ook niet waard.
Want.....?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:56 schreef bianconeri het volgende:
Klaassen is bij lange na geen 18,5 miljoen waard.
En nee anderen die rond dat bedrag weggaan ook niet.
Wanneer heeft Klaassen nou echt iets laten zien? Nee idd, nooit. Anders speelde hij echt al niet meer bij Ajax.
dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat de enige reden dat jij dat hier komt zeggen, is dat je wilt forceren.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want.....?
Jij denkt dat Depay slechter is?
Jij denkt dat al die spelers die belachelijke bedragen wel waard zijn?
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat de enige reden dat jij dat hier komt zeggen, is dat je wilt forceren.
Klaassen is dat geld meer dan waard.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.
Dat betekend dus dat ik hele rare opmerkingen maak, terwijl die opmerking van mij dus gewoon klopt.
Wat wil ik forceren als ik iets zeg wat gewoon klopt![]()
Wat een rare redenatie.
het is gewoon niet zo'n goede keeper, maar om dat nou elke keer te benoemen....quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?
Ik snap ook niks van die foto!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
nee hij klopt nietquote:Op woensdag 2 september 2015 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.
Dat betekend dus dat ik hele rare opmerkingen maak, terwijl die opmerking van mij dus gewoon klopt.
Wat wil ik forceren als ik iets zeg wat gewoon klopt![]()
Wat een rare redenatie.
Sanogo is zo goed dat hij na het passeren van Boer de bal terug over Boer heeft gespeeld, onder zijn benen is doorgekropen om de bal vervolgens weer over hem heen te koppen. Dat deed hij allemaal zo snel dat arme Diederik helemaal de weg kwijt was. Zoals je op deze foto duidelijk ziet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen is dat geld meer dan waard.
Blind was dat geld ook waard.
Depay was het geld ook waard.
Terug in inrichting, bianconeri?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.
Klaassen is dat geld absoluut niet waard, heeft het nog lang niet laten zien op niveau.
Blind? Wat heeft die ooit laten zien dan?
Depay is wel een goede speler natuurlijk, maar ik blijf erbij dat geen mens vele vele miljoenen waard is.
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terug in inrichting, bianconeri?
Gaan we weerquote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef Olep het volgende:
'Het probleem is dat Johan Cruijff de baas is. Maar hij is er nooit'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |