Sanogo het idee geven dat hij er iets van kan. Puur medelijden.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?
Viel hij toen even keihard door de mand. En maar ontkennen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijn
Dat d66 vriendenclubje?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt er iemand op dit moment naar Nederland 2? over de raad van commissarissen
Het heeft wel waarde. Misschien niet voor jou, maar het heeft waarde.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.
Klaassen is dat geld absoluut niet waard, heeft het nog lang niet laten zien op niveau.
Blind? Wat heeft die ooit laten zien dan?
Depay is wel een goede speler natuurlijk, maar ik blijf erbij dat geen mens vele vele miljoenen waard is.
Foto's? Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijn
Ik heb het ook gemist, maar het schijnt dat het beeld dat de grootste trollen doorgaans in het echt de grootste losers zijn maar weer eens werd bevestigd.quote:
Dat kan ik beamen in het geval van Bianconeriquote:Op woensdag 2 september 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, maar het schijnt dat het beeld dat de grootste trollen doorgaans in het echt de grootste losers zijn maar weer eens werd bevestigd.
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Viel hij toen even keihard door de mand. En maar ontkennen.
We hebben in ieder geval smakelijk om hem kunnen lachenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
Siggy is weer thuis vanavond![]()
Bedankt maat, voor alle mooie momenten
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval smakelijk om hem kunnen lachen![]()
GOD is een afkorting van Gehandicapt Of Debiel?quote:Op donderdag 3 september 2015 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.
Ik hoop dat je het zelf heel grappig vindt. Pff, die gast is weg, laat hem lekker. Nu hebben we een nog grotere debiel aangetrokken als spits. En alleen maar omdat Marcie en Dennis een verleden bij Arsenal hebben en ze die club dus blijkbaar wilden helpen ofzo. Compleet achterlijk beleid.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het zelf heel grappig vindt. Pff, die gast is weg, laat hem lekker. Nu hebben we een nog grotere debiel aangetrokken als spits. En alleen maar omdat Marcie en Dennis een verleden bij Arsenal hebben en ze die club dus blijkbaar wilden helpen ofzo. Compleet achterlijk beleid.
Milik is gewoon niet de juiste spits voor Ajax. Volgens de analytici is het de schuld van Ajax dat Milik zo weinig in het spel wordt betrokken. Maar misschien is het ook wel een beetje de schuld van Milik zelf.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.
Maar het seizoen is nog lang, Sanogo zal vast nog wel speelminuten krijgen. En Milik had het in mijn ogen ook al wel wat meer en vaker mogen laten zien inmiddels.
Zet El Ghazi of Fischer maar in de spits als Milik rust moet krijgen of niet kan spelen. Maar kom op zeg, Sanogo. Ik speel niet op het allerhoogste niveau van het amateurvoetbal, maar ik geloof niet dat ik veel beroerder voetbal dan fucking Sanogo.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.
Maar het seizoen is nog lang, Sanogo zal vast nog wel speelminuten krijgen. En Milik had het in mijn ogen ook al wel wat meer en vaker mogen laten zien inmiddels.
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zet El Ghazi of Fischer maar in de spits als Milik rust moet krijgen of niet kan spelen. Maar kom op zeg, Sanogo. Ik speel niet op het allerhoogste niveau van het amateurvoetbal, maar ik geloof niet dat ik veel beroerder voetbal dan fucking Sanogo.
Daarom, dat zag ik al in die eerste wedstrijd die hij speelde tegen het tweede van Wolfsburg. Als een leek als ik dat kan zien, hoe kunnen die idioten hem dan in vredesnaam aantrekken. Ik kan maar één reden bedenken. Een vriendendienstje richting Arsenal...quote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.
ik denk dat je vooral bezit over een flink staaltje zelfoverschattingquote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |