Hoe kun je die andere halve finale nou vergeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaan
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
Klaassen begon kut met veel ballen inleveren. Alleen daarna herpakte hij zich goed en speelde een goede wedstrijd.
Cillessen erg jammer dat hij zelfde deze penalty niet tegen kon houden.Speelde van de rest prima.
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.
dat was de enige echte goede wedstrijd van het Nederlands elftal ( op de openingswedstrijd na misschien).quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere halve finale nou vergeten?
Verder vond ik Klaassen echt ontzettend zwak spelen. Maar goed, zet gewoon De Jong of Anita daar neer en Klaassen met Sneijder aanvallend.
Hij had Van der Wiel er uit moeten knallen toen. Die speelde vooral omdat hij met zijn drang naar voren voor dreiging kon zorgen. Dan kon Robben de bal mee geven aan vd Wiel of binnendoor. Maar Robben was er uit dus kon vd Wiel er uit. Had je gewoon met drie verdedigers gaan spelen en drie spitsen kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.
zeker het laatste kwartier bijvoorbeeld, in het ergste geval verlies je dan met 2 of 3-0, nou en .quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheid
Waar heb je het over man?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was de enige echte goede wedstrijd van het Nederlands elftal ( op de openingswedstrijd na misschien).
mmm. Ik las het verkeerd zie ik nu, doelde op het duel met Brazilië, nvm.quote:
Had ook gekund ja, er was sowieso een hoop mogelijk wat beter was dan deze oplossing. Je was nu zo makkelijk klem te zetten dat er gewoon niks meer werd gecreeerd. Spits er uit, Depay op plek waar hij z'n creativiteit niet kwijt kan, en Narsingh er in die gewoon echt niks goed heeft gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had Van der Wiel er uit moeten knallen toen. Die speelde vooral omdat hij met zijn drang naar voren voor dreiging kon zorgen. Dan kon Robben de bal mee geven aan vd Wiel of binnendoor. Maar Robben was er uit dus kon vd Wiel er uit. Had je gewoon met drie verdedigers gaan spelen en drie spitsen kunnen houden.
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheid
Dat laatste vooral. Vol counterspelers brengen terwijl er 0 ruimte is. Breng dan de Jong, geen wereldspits, maar dan staat er in elk geval een voorhoede die op elkaar is ingespeeld en heeft aangetoond in balans te zijn en te kunnen scoren op belangrijke momenten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.
Dan heb je iig een spits met 'neusje voor goals' (quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Vol counterspelers brengen terwijl er 0 ruimte is. Breng dan de Jong, geen wereldspits, maar dan staat er in elk geval een voorhoede die op elkaar is ingespeeld en heeft aangetoond in balans te zijn en te kunnen scoren op belangrijke momenten.
Ik had sowieso het idee dat hij op de counter wilde gaan spelen. Maar ja, zo'n IJsland gaat echt niet vol op de aanval, dus dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.
Wij waren de ploeg die móest scoren, zeker na de tegentreffer. Kan je leuk een verdedigende ploeg neerzetten en hopen op de counter, maar dat faalt jammerlijk, zo is wel gebleken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had sowieso het idee dat hij op de counter wilde gaan spelen. Maar ja, zo'n IJsland gaat echt niet vol op de aanval, dus dat sloeg helemaal nergens op.
Jazeker! Een geweldig talent. Ik ben benieuwd hoe hij het dit jaar doet in de A1 als net 16-jarige.quote:
dan was het geen rood geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:54 schreef FritzWepper het volgende:
Blind had Matthijs de Ligt moeten opstellen ipv BMI.
ABN sponsort de jeugd, Ziggo het eerste elftalquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef MPC60 het volgende:
Ik volg jullie niet echt dus ik snap de shirtsponsor niet, is dit een bericht uit 1996?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |