SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, had ik weer.
Freestyle
Ik zeg toch, daar gaan we weer.....quote:
die 7 moet je zelf aanpassenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom staat er bij het posten dat ie het nummer heeft opgehoogd en is dat niet?
Hoi!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik had ook niet die LAPO moeten hebben.
Hai FANN.
Dat is dat ander nr., maakt niet uit, dat fixen we wel bij het volgende topic dat dan 'Shit Happens 9' wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom staat er bij het posten dat ie het nummer heeft opgehoogd en is dat niet?
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moeten we weer effe vragen
Kan ook, ik was net toch in slaap gevallen voor de TV, dus ik ben weer wakkerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.
Neeeee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.
Dan ben je wakker en heb je hem morgenochtend wel vol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook, ik was net toch in slaap gevallen voor de TV, dus ik ben weer wakker
Ah zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die 7 moet je zelf aanpassen
dit nummer wordt wel automatisch opgehoogd[ 40+ Kaas SC #340]
Ja doei............ in mijn eentje zekerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je wakker en heb je hem morgenochtend wel vol.
Helaas bestaan er geen boeren in gebaren. Eigenlijk wel een gemis.quote:
Ook al 15 jaar las ik netquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ben het FOK! van vroegah gewend, toen was het allemaal nog niet zo fancy.
Meestal leven ee nu pas op, maar dat gaat me deze nacht niet lukkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Neeeee.
Ik kan jullie nu al niet bijhouden.
Shit happens en die extra nummering is eigenlijk iets verzonnen door de vaste users in dit topic...Dat vonden we leuk....tenminste, ik wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ben het FOK! van vroegah gewend, toen was het allemaal nog niet zo fancy.
Ik ken je wel van je beide usernamen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook al 15 jaar las ik netik ben ongeveer op de helft denk ik, maar met mijn eerste account dan
Oh écht?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken je wel van je beide usernamen.
FANNvanheteersteuur en FANN.
Ik vond de schilderijen die je maakt(e) altijd zo mooi.
Daar heb ik 3/4 laten liggenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je scheten gaat laten wel denk ik, van die stinkende patat
Leuk, niemand die iets hoort en plotseling allemaal vieze gezichten om je heen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
als je scheten gaat laten wel denk ik, van die stinkende patat
Ik was ook nog een tijdje FANNvanhetlaatsteuurquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ken je wel van je beide usernamen.
FANNvanheteersteuur en FANN.
Tuurlijk wel, je krijgt direct ineens een enorme energiestoot.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal leven ee nu pas op, maar dat gaat me deze nacht niet lukken
Is leuk als je in de lift staatquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk, niemand die iets hoort en plotseling allemaal vieze gezichten om je heen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je toch voor 1/4 aan stinkende winden over
en danquote:
O o nu heb ik de traditie verpest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit happens en die extra nummering is eigenlijk iets verzonnen door de vaste users in dit topic...Dat vonden we leuk....tenminste, ik wel.
Gewoon je buurman of buurvrouw aankijken.......en dan heel subtiel met je hoofd schudden.quote:
Je kan het goed maken door dit topic vol te spammenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
O o nu heb ik de traditie verpest.
Who cares? Dat corrigeert de volgende wel weer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
O o nu heb ik de traditie verpest.
Is alweer jaren geleden denk ik dat je werk postte.quote:
Ja al die FANNen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was ook nog een tijdje FANNvanhetlaatsteuur
Kijk dan gewoon in haar FoBo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is alweer jaren geleden denk ik dat je werk postte.
Ik heb dat onthouden.
Vond het altijd jammer dat je werk zoveel werd afgekraakt op FOK!.
Ik postte in die tijd niet, had je toen al willen vertellen dat ik je schilderijen leuk en mooi en knap geschilderd vind.
Nah... da's lief...quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is alweer jaren geleden denk ik dat je werk postte.
Ik heb dat onthouden.
Vond het altijd jammer dat je werk zoveel werd afgekraakt op FOK!.
Ik postte in die tijd niet, had je toen al willen vertellen dat ik je schilderijen leuk en mooi en knap geschilderd vind.
Ik loop nu al hopeloos achter op jullie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan het goed maken door dit topic vol te spammen
Ah, ja die oorlogsserie staat er nog inquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon in haar FoBo.
(Btw, ik vind ze leuk Fann. )
Ik hou sowieso van kunst van Liechtenstein, Warhol en zo..quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ja die oorlogsserie staat er nog in![]()
dank je Mo
Ik kijk nooit zo snel in een FoBo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon in haar FoBo.
(Btw, ik vind ze leuk Fann. )
Nou oke, niet helemaal, maar er waren wel negatieve domme reacties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... da's lief...maar helemaal afgekraakt werd hiet niet hoor, want ik heb toen wél alles
verkocht
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géénquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van kunst van Liechtenstein, Warhol en zo..
Van Rembrand word ik niet vrolijk.
Van Gogh vind ik dan wel weer top.
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratendequote:Op zondag 30 augustus 2015 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je krijgt direct ineens een enorme energiestoot.
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkelquote:
Lijkt me ook best vermoeiend hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratende
Ik dacht dat oude kaasjes het rustig aan deden op de oude dag.quote:
toch knap, typfout in woord 1quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkel
Ik heb nog wel ergens een halfje overquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkel
Campbell's Soup. Daar heb ik ook een repro van.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géén
idee van wie het was, maar ook gewoon nagetekend en toen nog gewoon ingekleurd met stiften![]()
Toen bestond er nog niet eens internet, ook gewoon uit een tijdschrift gescheurd![]()
maar was een verkreukeld blikje, ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen geloof ik....
Nu weet ik wel wat het is nauurlijk, maar toen had ik geen flauw ideequote:Op zondag 30 augustus 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Campbell's Soup. Daar heb ik ook een repro van.
100 blikken, ik weet niet of je die kent. Even kijken of ik die kan vinden.
Heb je dat nog of een foto er van?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géén
idee van wie het was, maar ook gewoon nagetekend en toen nog gewoon ingekleurd met stiften![]()
Toen bestond er nog niet eens internet, ook gewoon uit een tijdschrift gescheurd![]()
maar was een verkreukeld blikje, ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen geloof ik....
ik heb chipsquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Over van alles en nog wat en waar je het maar over wil hebben
Whut?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratende
Nee, heb ik geen foto vanquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je dat nog of een foto er van?
Schilder je nog steeds?
Ah............... dat wist ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Fann, weet je waarom Warhol die zo vaak schilderde?
De man heeft jaren hoofdzakelijk op die blikjes geleefd.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, heb ik geen foto vanwas ik een jaar of 18, was gewoon op papier en dan had je van
die plastic dingetjes om posters in vast te klemmen en dan kon je dat ophangen, toen had ik
ook geen cent te makken
quote:
Hij zag er ook nooit echt gezond uit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............... dat wist ik nietda's een leuk weetje.....!!!!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vanavond al op, weer een halve zak Kaas Chipito'sen toen donderde
ik in slaap
ow.. eh... nou ik ben het wél weer van planquote:
Nee, da's ook een beetje eenzijdig voedsel denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zag er ook nooit echt gezond uit.
Ik krijg meteen lekkere trek, ik pak 'n stukje kaasquote:
Ik vraag me altijd af wat die ribbels nou eigenlijk aan de chips toevoegen, zo ook bij 'kreukelfrites'.quote:
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, da's ook een beetje eenzijdig voedsel denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg meteen lekkere trek, ik pak 'n stukje kaas
Ja...quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.
Leuk!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. eh... nou ik ben het wél weer van plangaat een deur worden, staat een topic terug ofzo
dat hele plan, maar he nog slechts een plan
en of het me nog luktquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.
oh wauw 1999 is van de vorige eeuwquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
Alter bij de buren van R49 kwam dit topic langs![]()
BB1 / EIGEHEIMER BART
kaasquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]dat zou ik dan weer wél lusten, heb ik ook liggen ook trouwens
Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.quote:
Ja man en dan is Piet er nog niet eensquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kijk eens aan, alweer bijna 1/3 topic vol.
zo spannend ben ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.
wow, da's oudquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
BB1 / EIGEHEIMER BART
en zo is het bij mij begonnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, da's oud
Ik heb m'n account destijds bij BB5 aangemaakt
Nee, maar wel raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Da's oud!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
BB1 / EIGEHEIMER BART
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topicsquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wel raar.kweetnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lukt je wel!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en of het me nog lukttoch een paar jaar niet geschilderd....
Ik heb zulke programma's nog nooit gevolgd, ik had het meestal na 1 aflevering wel gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topics
Ah!!!! Kunnen we ergens tekeningen van je zien?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lukt je wel!
Wat je ooit kon, kun je nu nog.
Dat roep ik ook heel hard tegen mezelf na enkele jaren niet getekend e hebben.
Ben weer op dreef nu.
destijds vond ik het wel tof allemaal, vorig jaar heb ik Utopia nog heeel ff geprobeerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zulke programma's nog nooit gevolgd, ik had het meestal na 1 aflevering wel gezien.
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topics
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lukt je wel!
Wat je ooit kon, kun je nu nog.
Dat roep ik ook heel hard tegen mezelf na enkele jaren niet getekend e hebben.
Ben weer op dreef nu.
wat zijn gelpen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik teken.
Meestal met gelpen, soms met potlood en ik maak digitale art.
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wowquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...
Dat is haar leeftijdquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wow
Ik totally agree.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.
Nu heb Ik heb door jou ook maar even gespiekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......
wél een hele mooie foto van jou!
tsss Koen ga je nu eerbied voor me hebben ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wow
je zou dat niet verradenquote:
quote:
en?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu heb Ik heb door jou ook maar even gespiekt.
Ach, weet je, ik vind zelf dingen niet zo snel raar.quote:
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!!!! Kunnen we ergens tekeningen van je zien?
Nou moe.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
ik weet niet of er iets te koppelen valt, want verder ken ik de situatie niet enzo
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...
nah grapjequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou moe.
Alsof iemand daarop zit te wachten.
Ga ik even kieken!quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
Leuk topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......
wél een hele mooie foto van jou!
zitten ze te huilen naar de volle maanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pffff, ik ben hier weer de scheidsrechter, mijn poezen hebben weer de kolder in de kop, en het is volle maan.
IK heb het zelfs onder mijn Ava staanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu heb ik terug gespiekt
Had gedacht dat je lang haar zou hebben.
Komt waarschijnlijk door je userikoon.
Leuk, ik zag je schilderijen weer.
ah........ en gel penquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Gelpen, dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Is niet door mij geopend.quote:
Die tekeningen van 'doge' zijn wel apart.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is niet door mij geopend.
Rodulf is de oorspronkelijke topicstarter en hij is degene die me met zijn prachtige tekeningen terug naar FOK heeft weten te lokken.
Sommige dingen moet je ook gewoon niet achter elkaar schrijvenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelpen, dat klinkt wel leuk.
Mijn oma is Duits en kreeg vakantiepost van familie, mijn opa kon die kaart slecht lezen en vroeg haar wat 'umgebung' betekende. Hij las het als oemgeboeng.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb het zelfs onder mijn Ava staanmet kort pittig kapsel
maar soms is het iets langer
zoals die foto met dat griekse voelbalshirt
Ik had me jou heel anders voorgesteld.....quote:
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ en gel penik las gelpen als in gulpen
hoe dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had me jou heel anders voorgesteld.....
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelpen, dat klinkt wel leuk.
Mijn oma is Duits en kreeg vakantiepost van familie, mijn opa kon die kaart slecht lezen en vroeg haar wat 'umgebung' betekende. Hij las het als oemgeboeng.
rollatorracequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.
effe een spa lemon cactus gepakt, geen kaas, ander blijf ik etenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.
Ja die zijn ook erg mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tekeningen van 'doge' zijn wel apart.
Geen idee, maar niet zo, toch raar dat je toch altijd een bepaald beeld krijgt als je van iemand, terwijl je eigenlijk alleen maar tekst gelezen hebt.quote:
Ja leuk, nu lijk ik wel 80 met mijn tempo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.
Schei me uit, dat was me toch een fiasco en wellicht de definitieve doodsklap voor 40+.quote:
jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei me uit, dat was me toch een fiasco en wellicht de definitieve doodsklap voor 40+.
Ohw nu je dat zegt bedenk ik me dat ik al uren een flesje Mountain Dew in de vriezer heb staan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
effe een spa lemon cactus gepakt, geen kaas, ander blijf ik eten
Het was wel lachen.quote:
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemenquote:
ja da's altijd k.tquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemen
Er zijn mensen die er een trauma aan over hebben gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemen
serieus?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC laatst een forse rel daardoor
Over die poging van 40+? Hoezo?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC laatst een forse rel daardoor
Je haalt me de woorden uit mijn bek, nooit meer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik ga ook nooit meer meedoen aan die ongein
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesprokenquote:
ow.........quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesproken
en overdag kwam ie verhaal halenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........doe maar geen linkje dan....
Alleen positief neem ik aan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesproken
Dat kan geen kwaad....quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........doe maar geen linkje dan....
serieus, die gast zit zichzelf de hele tijd te Sherlockenquote:
da's dan wel weer sneuquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, die gast zit zichzelf de hele tijd te Sherlocken
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:32 schreef just me het volgende:
Oooh de persoon die mij geblokkeerd heeft ?
ook dat nog...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:32 schreef just me het volgende:
Oooh de persoon die mij geblokkeerd heeft ?
ja en ik heb het me toen nog aangetrokken ookquote:
moet je nooit doen ...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja en ik heb het me toen nog aangetrokken ook
Jij bent gek. Hoezo? Jij hebt toch niets gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
what did you do?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweestquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent gek. Hoezo? Jij hebt toch niets gedaan.
gevraagd of hij dat schema van wie deed het met wie geloofde... nou dat is echt shocking zo'n vraagquote:
was dat hiero dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweest
nah...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
gevraagd of hij dat schema van wie deed het met wie geloofde... nou dat is echt shocking zo'n vraag
Ik zou nooit iemand blokkeren, ik zou doen wat Fann (correct me if i'm wrong) ook zou doen, wel lezen en verder negeren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweest
ik ben hem niet gaan stalkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat hiero dan?die kwam hier toch niet of wel? niet nadat 40+ opgeheven was
dacht ik?
Precies!quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren, ik zou doen wat Fann (correct me if i'm wrong) ook zou doen, wel lezen en verder negeren.
liefquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... blij dat je er weer bent in elk geval
Soms is dat even beterquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef just me het volgende:
Precies maar iemand blokkeren gaat dus best ver, negeren en niet reageren kan best
we zijn toch allemaal volwassen mensen ?quote:
Blokkeren zou ik pas doen wanneer iemand me zou stalken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef just me het volgende:
Precies maar iemand blokkeren gaat dus best ver, negeren en niet reageren kan best
Ja, maar je leest toch wel eens mee?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:39 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal volwassen mensen ?
deed ik niet meer neuhquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.quote:
die gene had last van iedereenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.
hebben we allemaal wel eens last van en wat dan nog?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:44 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijn
Ja en? Iedereen heeft wel een bepaald karaktertrekje.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:44 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijn
Wel aanwezig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo druk
gelukkig wel, dat maakt iedereen uniekquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen heeft wel een bepaald karaktertrekje.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo druk
ah... mocht je nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:46 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig wel, dat maakt iedereen uniek
[..]![]()
![]()
Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook aanwezig, anders waren we hier niet
Kijk dit hoeft niet, maar mag wel.quote:
SLOW chat hequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.
Daar is een SC toch voorquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.
Dacht ik ook, lullen over van alles en niks.quote:
doe ik ook eigenlijk nooitquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dit hoeft niet, maar mag wel.
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik ook eigenlijk nooit![]()
![]()
was ook wel een beetje véél
weet ik veelquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?
Volgende TT wordt dan weer zoals het hoort ==>> Shit Happens 9 (hoop ikquote:
jij bent heel relaxedquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende TT wordt dan weer zoals het hoort ==>> Shit Happens 9 (hoop ik)
quote:
quote:
Joh, denk je dat ik me niet ook soms ergens aan stoor, ik ga me daar niet druk om maken, en ik ga er ook niet om weg.quote:
die kon het tempo niet aanquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, denk je dat ik me niet ook soms ergens aan stoor, ik ga me daar niet druk om maken, en ik ga er ook niet om weg.
wat ???quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Nah... is ook best wel lastig denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.quote:
we zijn volgens mij met 5 of 6quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.quote:
heb je er weer één gedraaid?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.
Ik dacht héél even dat het mijn muur wasquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat het mijn muur was![]()
ik had ook allemaal rode muren
Truste en mep ze straks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
ik haak echt af... sorry maar ik moet morgen engiszin fit zijn
Lekkere kleuren (Moet je wel met zwart combinerenquote:
chippie, putje, parretje, piece of cakequote:
En smakelijks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
Succes morgen Just Me, win ze.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkocht met mij stomme kop![]()
Truste!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
Zonde.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkocht met mij stomme kop
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.quote:
Ja,vind ik achteraf ookquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]Heb je nu zelf helemaal geen werk meer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkocht met mij stomme kop
Freestyle
Muren zijn nu grijs, het ging na een aantal jaren een beetje vervelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.
Het is diepknalrood zoiets.
Ik heb een hekel aan wit, geen wittte muren hier dus.
Jawel!!!! Hele huis hangt volquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je nu zelf helemaal geen werk meer over?
Mijn woonkamermuren en vloer zijn helemaal betongrijs van 'kleur'.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.
Het is diepknalrood zoiets.
Ik heb een hekel aan wit, geen wittte muren hier dus.
Ik hou van rode tinten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Muren zijn nu grijs, het ging na een aantal jaren een beetje vervelenmaar als ik die
kleur weer zie vind ik het toch wel weer mooi
Is dat niet benauwend?quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hou van rode tinten.
Heb in de woonkamer de muren donkerroodoranje achtig en donkerroodoranjebruin achtig.
Grijze muis.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn woonkamermuren en vloer zijn helemaal betongrijs van 'kleur'.
Misschien gaat het wel weer veranderen, al is het met zoveel schilderijen misschienquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hou van rode tinten.
Heb in de woonkamer de muren donkerroodoranje achtig en donkerroodoranjebruin achtig.
Dat kan je ook met doordacht licht regelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik hou wel van duister en donker.
dan zou je je hier wel thuis voelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik hou wel van duister en donker.
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel weer veranderen, al is het met zoveel schilderijen misschien
beter als het grijs blijftdie schilderijen hebben al zoveel kleur....
Komen ze ook beter tot hun recht denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.
Zelfs in de keuken hangen er geloof ik 6 of 7quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |