Ik loop nu al hopeloos achter op jullie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan het goed maken door dit topic vol te spammen
Ah, ja die oorlogsserie staat er nog inquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon in haar FoBo.
(Btw, ik vind ze leuk Fann. )
Ik hou sowieso van kunst van Liechtenstein, Warhol en zo..quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ja die oorlogsserie staat er nog in![]()
dank je Mo
Ik kijk nooit zo snel in een FoBo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dan gewoon in haar FoBo.
(Btw, ik vind ze leuk Fann. )
Nou oke, niet helemaal, maar er waren wel negatieve domme reacties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... da's lief...maar helemaal afgekraakt werd hiet niet hoor, want ik heb toen wél alles
verkocht
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géénquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou sowieso van kunst van Liechtenstein, Warhol en zo..
Van Rembrand word ik niet vrolijk.
Van Gogh vind ik dan wel weer top.
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratendequote:Op zondag 30 augustus 2015 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je krijgt direct ineens een enorme energiestoot.
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkelquote:
Lijkt me ook best vermoeiend hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratende
Ik dacht dat oude kaasjes het rustig aan deden op de oude dag.quote:
toch knap, typfout in woord 1quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkel
Ik heb nog wel ergens een halfje overquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
brandy is er niet, die is nog in de drankenwinkel
Campbell's Soup. Daar heb ik ook een repro van.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géén
idee van wie het was, maar ook gewoon nagetekend en toen nog gewoon ingekleurd met stiften![]()
Toen bestond er nog niet eens internet, ook gewoon uit een tijdschrift gescheurd![]()
maar was een verkreukeld blikje, ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen geloof ik....
Nu weet ik wel wat het is nauurlijk, maar toen had ik geen flauw ideequote:Op zondag 30 augustus 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Campbell's Soup. Daar heb ik ook een repro van.
100 blikken, ik weet niet of je die kent. Even kijken of ik die kan vinden.
Heb je dat nog of een foto er van?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
De eerste ''poster'' die ik zelf had gemaakt was zo'n blikkie soep van Warhol, géén
idee van wie het was, maar ook gewoon nagetekend en toen nog gewoon ingekleurd met stiften![]()
Toen bestond er nog niet eens internet, ook gewoon uit een tijdschrift gescheurd![]()
maar was een verkreukeld blikje, ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen geloof ik....
ik heb chipsquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Over van alles en nog wat en waar je het maar over wil hebben
Whut?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een beetje lange vermoeiende dag met 3 dove Spanjaarden en 1 pratende
Nee, heb ik geen foto vanquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je dat nog of een foto er van?
Schilder je nog steeds?
Ah............... dat wist ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW Fann, weet je waarom Warhol die zo vaak schilderde?
De man heeft jaren hoofdzakelijk op die blikjes geleefd.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, heb ik geen foto vanwas ik een jaar of 18, was gewoon op papier en dan had je van
die plastic dingetjes om posters in vast te klemmen en dan kon je dat ophangen, toen had ik
ook geen cent te makken
quote:
Hij zag er ook nooit echt gezond uit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............... dat wist ik nietda's een leuk weetje.....!!!!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik vanavond al op, weer een halve zak Kaas Chipito'sen toen donderde
ik in slaap
ow.. eh... nou ik ben het wél weer van planquote:
Nee, da's ook een beetje eenzijdig voedsel denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij zag er ook nooit echt gezond uit.
Ik krijg meteen lekkere trek, ik pak 'n stukje kaasquote:
Ik vraag me altijd af wat die ribbels nou eigenlijk aan de chips toevoegen, zo ook bij 'kreukelfrites'.quote:
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, da's ook een beetje eenzijdig voedsel denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg meteen lekkere trek, ik pak 'n stukje kaas
Ja...quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.
Leuk!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. eh... nou ik ben het wél weer van plangaat een deur worden, staat een topic terug ofzo
dat hele plan, maar he nog slechts een plan
en of het me nog luktquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!
Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste kunstenaars zijn ook een beetje rare mensen.
oh wauw 1999 is van de vorige eeuwquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
Alter bij de buren van R49 kwam dit topic langs![]()
BB1 / EIGEHEIMER BART
kaasquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]dat zou ik dan weer wél lusten, heb ik ook liggen ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |