Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.quote:
Ja man en dan is Piet er nog niet eensquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kijk eens aan, alweer bijna 1/3 topic vol.
zo spannend ben ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.
wow, da's oudquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
Alter bij de buren van R49 kwam dit topic langs![]()
BB1 / EIGEHEIMER BART
en zo is het bij mij begonnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, da's oud
Ik heb m'n account destijds bij BB5 aangemaakt
Nee, maar wel raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Da's oud!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef just me het volgende:
Alter bij de buren van R49 kwam dit topic langs![]()
BB1 / EIGEHEIMER BART
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topicsquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar wel raar.kweetnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lukt je wel!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en of het me nog lukttoch een paar jaar niet geschilderd....
Ik heb zulke programma's nog nooit gevolgd, ik had het meestal na 1 aflevering wel gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topics
Ah!!!! Kunnen we ergens tekeningen van je zien?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lukt je wel!
Wat je ooit kon, kun je nu nog.
Dat roep ik ook heel hard tegen mezelf na enkele jaren niet getekend e hebben.
Ben weer op dreef nu.
destijds vond ik het wel tof allemaal, vorig jaar heb ik Utopia nog heeel ff geprobeerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zulke programma's nog nooit gevolgd, ik had het meestal na 1 aflevering wel gezien.
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeer incidenteel gepost eerste jaren, pas vanaf 2009 meer gaan posten tijdens Idols zoveel live topics
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat lukt je wel!
Wat je ooit kon, kun je nu nog.
Dat roep ik ook heel hard tegen mezelf na enkele jaren niet getekend e hebben.
Ben weer op dreef nu.
wat zijn gelpen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik teken.
Meestal met gelpen, soms met potlood en ik maak digitale art.
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wowquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...
Dat is haar leeftijdquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wow
Ik totally agree.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind dat positief hoor, veel spannender dan doorsnee mensen.
Nu heb Ik heb door jou ook maar even gespiekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......
wél een hele mooie foto van jou!
tsss Koen ga je nu eerbied voor me hebben ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie nu dat jij user nr 675 bent, wow
je zou dat niet verradenquote:
quote:
en?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu heb Ik heb door jou ook maar even gespiekt.
Ach, weet je, ik vind zelf dingen niet zo snel raar.quote:
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!!!! Kunnen we ergens tekeningen van je zien?
Nou moe.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
ik weet niet of er iets te koppelen valt, want verder ken ik de situatie niet enzo
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...
nah grapjequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou moe.
Alsof iemand daarop zit te wachten.
Ga ik even kieken!quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
Leuk topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......
wél een hele mooie foto van jou!
zitten ze te huilen naar de volle maanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pffff, ik ben hier weer de scheidsrechter, mijn poezen hebben weer de kolder in de kop, en het is volle maan.
IK heb het zelfs onder mijn Ava staanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu heb ik terug gespiekt
Had gedacht dat je lang haar zou hebben.
Komt waarschijnlijk door je userikoon.
Leuk, ik zag je schilderijen weer.
ah........ en gel penquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Gelpen, dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Is niet door mij geopend.quote:
Die tekeningen van 'doge' zijn wel apart.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is niet door mij geopend.
Rodulf is de oorspronkelijke topicstarter en hij is degene die me met zijn prachtige tekeningen terug naar FOK heeft weten te lokken.
Sommige dingen moet je ook gewoon niet achter elkaar schrijvenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelpen, dat klinkt wel leuk.
Mijn oma is Duits en kreeg vakantiepost van familie, mijn opa kon die kaart slecht lezen en vroeg haar wat 'umgebung' betekende. Hij las het als oemgeboeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |