Ach, weet je, ik vind zelf dingen niet zo snel raar.quote:
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah!!!! Kunnen we ergens tekeningen van je zien?
Nou moe.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
ik weet niet of er iets te koppelen valt, want verder ken ik de situatie niet enzo
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
Merel, mijn dochter, was al op FOK! en toen ben ik ook gaan kijken...
nah grapjequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou moe.
Alsof iemand daarop zit te wachten.
Ga ik even kieken!quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
Leuk topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In deze topicreeks zijn wat tekeningen van me te vinden.
Tekenen als therapie
Meeste 5 minuten krabbels. (ben beetje te ongedurig nog)
Er zitten ook wat oudere digitale tekeningen van me tussen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb effe in je Fobo gegluurd, kijken of er tekeningen stonden, maar nee.......
wél een hele mooie foto van jou!
zitten ze te huilen naar de volle maanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pffff, ik ben hier weer de scheidsrechter, mijn poezen hebben weer de kolder in de kop, en het is volle maan.
IK heb het zelfs onder mijn Ava staanquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu heb ik terug gespiekt
Had gedacht dat je lang haar zou hebben.
Komt waarschijnlijk door je userikoon.
Leuk, ik zag je schilderijen weer.
ah........ en gel penquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Gelpen, dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een Gel Pen.
Zo'n pen met een punt waar gel inkt uit komt.
Is niet door mij geopend.quote:
Die tekeningen van 'doge' zijn wel apart.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is niet door mij geopend.
Rodulf is de oorspronkelijke topicstarter en hij is degene die me met zijn prachtige tekeningen terug naar FOK heeft weten te lokken.
Sommige dingen moet je ook gewoon niet achter elkaar schrijvenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelpen, dat klinkt wel leuk.
Mijn oma is Duits en kreeg vakantiepost van familie, mijn opa kon die kaart slecht lezen en vroeg haar wat 'umgebung' betekende. Hij las het als oemgeboeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |