wat ???quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Nah... is ook best wel lastig denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.quote:
we zijn volgens mij met 5 of 6quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.quote:
heb je er weer één gedraaid?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.
Ik dacht héél even dat het mijn muur wasquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat het mijn muur was![]()
ik had ook allemaal rode muren
Truste en mep ze straks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
ik haak echt af... sorry maar ik moet morgen engiszin fit zijn
Lekkere kleuren (Moet je wel met zwart combinerenquote:
chippie, putje, parretje, piece of cakequote:
En smakelijks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
Succes morgen Just Me, win ze.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkocht met mij stomme kop![]()
Truste!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
Zonde.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkocht met mij stomme kop
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.quote:
Ja,vind ik achteraf ookquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]Heb je nu zelf helemaal geen werk meer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkocht met mij stomme kop
Freestyle
Muren zijn nu grijs, het ging na een aantal jaren een beetje vervelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.
Het is diepknalrood zoiets.
Ik heb een hekel aan wit, geen wittte muren hier dus.
Jawel!!!! Hele huis hangt volquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je nu zelf helemaal geen werk meer over?
Mijn woonkamermuren en vloer zijn helemaal betongrijs van 'kleur'.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Op de foto is een beetje vertekend en het moet eens opnieuw geverfd worden.
Het is diepknalrood zoiets.
Ik heb een hekel aan wit, geen wittte muren hier dus.
Ik hou van rode tinten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Muren zijn nu grijs, het ging na een aantal jaren een beetje vervelenmaar als ik die
kleur weer zie vind ik het toch wel weer mooi
Is dat niet benauwend?quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hou van rode tinten.
Heb in de woonkamer de muren donkerroodoranje achtig en donkerroodoranjebruin achtig.
Grijze muis.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn woonkamermuren en vloer zijn helemaal betongrijs van 'kleur'.
Misschien gaat het wel weer veranderen, al is het met zoveel schilderijen misschienquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hou van rode tinten.
Heb in de woonkamer de muren donkerroodoranje achtig en donkerroodoranjebruin achtig.
Dat kan je ook met doordacht licht regelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik hou wel van duister en donker.
dan zou je je hier wel thuis voelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik hou wel van duister en donker.
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel weer veranderen, al is het met zoveel schilderijen misschien
beter als het grijs blijftdie schilderijen hebben al zoveel kleur....
Komen ze ook beter tot hun recht denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.
Zelfs in de keuken hangen er geloof ik 6 of 7quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja met al die felgekleurde schilderijen wellicht wat neutraler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |