wat ???quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Nah... is ook best wel lastig denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chuf heeft het maar druk met al die dove Spanjolen.
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.quote:
we zijn volgens mij met 5 of 6quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet 3 lulmeijers bij elkaar en dan krijg je dat.
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.quote:
heb je er weer één gedraaid?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga zelf vrij hard geloof ik.
Ik dacht héél even dat het mijn muur wasquote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat het mijn muur was![]()
ik had ook allemaal rode muren
Truste en mep ze straks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
ik haak echt af... sorry maar ik moet morgen engiszin fit zijn
Lekkere kleuren (Moet je wel met zwart combinerenquote:
chippie, putje, parretje, piece of cakequote:
En smakelijks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nietes!
Ik was even een broodje smeren en had nog een foto gemaakt van posters die in mijn keuken hangen. (Ikea)
[ afbeelding ]
Slechte foto, gauw gemaakt met mobiel.
Succes morgen Just Me, win ze.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkocht met mij stomme kop![]()
Truste!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:03 schreef just me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |