Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, wij zijn ook aanwezig, anders waren we hier niet
Kijk dit hoeft niet, maar mag wel.quote:
SLOW chat hequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.
Daar is een SC toch voorquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen ouwehoeren nu eenmaal veel en graag, daarom zoek je ook een SC op toch.
Dacht ik ook, lullen over van alles en niks.quote:
doe ik ook eigenlijk nooitquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk dit hoeft niet, maar mag wel.
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik ook eigenlijk nooit![]()
![]()
was ook wel een beetje véél
weet ik veelquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?
Volgende TT wordt dan weer zoals het hoort ==>> Shit Happens 9 (hoop ikquote:
jij bent heel relaxedquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou iemand er over moeten gaan zeuren?
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende TT wordt dan weer zoals het hoort ==>> Shit Happens 9 (hoop ik)
quote:
quote:
Joh, denk je dat ik me niet ook soms ergens aan stoor, ik ga me daar niet druk om maken, en ik ga er ook niet om weg.quote:
die kon het tempo niet aanquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, denk je dat ik me niet ook soms ergens aan stoor, ik ga me daar niet druk om maken, en ik ga er ook niet om weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |