nah...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
gevraagd of hij dat schema van wie deed het met wie geloofde... nou dat is echt shocking zo'n vraag
Ik zou nooit iemand blokkeren, ik zou doen wat Fann (correct me if i'm wrong) ook zou doen, wel lezen en verder negeren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweest
ik ben hem niet gaan stalkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat hiero dan?die kwam hier toch niet of wel? niet nadat 40+ opgeheven was
dacht ik?
Precies!quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand blokkeren, ik zou doen wat Fann (correct me if i'm wrong) ook zou doen, wel lezen en verder negeren.
liefquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... blij dat je er weer bent in elk geval
Soms is dat even beterquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef just me het volgende:
Precies maar iemand blokkeren gaat dus best ver, negeren en niet reageren kan best
we zijn toch allemaal volwassen mensen ?quote:
Blokkeren zou ik pas doen wanneer iemand me zou stalken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:38 schreef just me het volgende:
Precies maar iemand blokkeren gaat dus best ver, negeren en niet reageren kan best
Ja, maar je leest toch wel eens mee?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:39 schreef just me het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal volwassen mensen ?
deed ik niet meer neuhquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.quote:
die gene had last van iedereenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand op Fok! kan zijn die last van jou heeft.
hebben we allemaal wel eens last van en wat dan nog?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:44 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijn
Ja en? Iedereen heeft wel een bepaald karaktertrekje.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:44 schreef just me het volgende:
[..]
ach ik kan wel eens druk aanwezig zijn
Wel aanwezig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo druk
gelukkig wel, dat maakt iedereen uniekquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen heeft wel een bepaald karaktertrekje.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
Ik vind jou trouwens helemaal niet zo druk
ah... mocht je nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:46 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig wel, dat maakt iedereen uniek
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |