Nu je het zegt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb het zelfs onder mijn Ava staanmet kort pittig kapsel
maar soms is het iets langer
zoals die foto met dat griekse voelbalshirt
Ik had me jou heel anders voorgesteld.....quote:
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........ en gel penik las gelpen als in gulpen
hoe dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had me jou heel anders voorgesteld.....
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelpen, dat klinkt wel leuk.
Mijn oma is Duits en kreeg vakantiepost van familie, mijn opa kon die kaart slecht lezen en vroeg haar wat 'umgebung' betekende. Hij las het als oemgeboeng.
rollatorracequote:Op zondag 30 augustus 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.
effe een spa lemon cactus gepakt, geen kaas, ander blijf ik etenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Komt doordat jullie zo snel gaan en ik er heel de tijd hijgend achteraan loop te hollen.
Ja die zijn ook erg mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die tekeningen van 'doge' zijn wel apart.
Geen idee, maar niet zo, toch raar dat je toch altijd een bepaald beeld krijgt als je van iemand, terwijl je eigenlijk alleen maar tekst gelezen hebt.quote:
Ja leuk, nu lijk ik wel 80 met mijn tempo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn al over de helft, niet gek voor een stel bejaarden.
Schei me uit, dat was me toch een fiasco en wellicht de definitieve doodsklap voor 40+.quote:
jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei me uit, dat was me toch een fiasco en wellicht de definitieve doodsklap voor 40+.
Ohw nu je dat zegt bedenk ik me dat ik al uren een flesje Mountain Dew in de vriezer heb staan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
effe een spa lemon cactus gepakt, geen kaas, ander blijf ik eten
Het was wel lachen.quote:
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemenquote:
ja da's altijd k.tquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemen
Er zijn mensen die er een trauma aan over hebben gehouden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schei uit, moet ik weer aan een bepaalde user denken waar je de naam niet van kan noemen
serieus?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC laatst een forse rel daardoor
Over die poging van 40+? Hoezo?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC laatst een forse rel daardoor
Je haalt me de woorden uit mijn bek, nooit meer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik ga ook nooit meer meedoen aan die ongein
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesprokenquote:
ow.........quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesproken
en overdag kwam ie verhaal halenquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........doe maar geen linkje dan....
Alleen positief neem ik aan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er werd 's nachts over die bepaalde user gesproken
Dat kan geen kwaad....quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.........doe maar geen linkje dan....
serieus, die gast zit zichzelf de hele tijd te Sherlockenquote:
da's dan wel weer sneuquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus, die gast zit zichzelf de hele tijd te Sherlocken
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:32 schreef just me het volgende:
Oooh de persoon die mij geblokkeerd heeft ?
ook dat nog...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:32 schreef just me het volgende:
Oooh de persoon die mij geblokkeerd heeft ?
ja en ik heb het me toen nog aangetrokken ookquote:
moet je nooit doen ...quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
ja en ik heb het me toen nog aangetrokken ook
Jij bent gek. Hoezo? Jij hebt toch niets gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
what did you do?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:33 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweestquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent gek. Hoezo? Jij hebt toch niets gedaan.
gevraagd of hij dat schema van wie deed het met wie geloofde... nou dat is echt shocking zo'n vraagquote:
was dat hiero dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:35 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand me geblokkeerd heeft en daarom ben ik hier ook niet zo vaak aanwezig geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |