SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, had ik weer.
Freestyle
Ik zeg toch, daar gaan we weer.....quote:
die 7 moet je zelf aanpassenquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom staat er bij het posten dat ie het nummer heeft opgehoogd en is dat niet?
Hoi!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik had ook niet die LAPO moeten hebben.
Hai FANN.
Dat is dat ander nr., maakt niet uit, dat fixen we wel bij het volgende topic dat dan 'Shit Happens 9' wordt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waarom staat er bij het posten dat ie het nummer heeft opgehoogd en is dat niet?
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar moeten we weer effe vragen
Kan ook, ik was net toch in slaap gevallen voor de TV, dus ik ben weer wakkerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.
Neeeee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wachten we gewoon op de volgende en spammen we deze rap vol.
Dan ben je wakker en heb je hem morgenochtend wel vol.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ook, ik was net toch in slaap gevallen voor de TV, dus ik ben weer wakker
Ah zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die 7 moet je zelf aanpassen
dit nummer wordt wel automatisch opgehoogd[ 40+ Kaas SC #340]
Ja doei............ in mijn eentje zekerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ben je wakker en heb je hem morgenochtend wel vol.
Helaas bestaan er geen boeren in gebaren. Eigenlijk wel een gemis.quote:
Ook al 15 jaar las ik netquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ben het FOK! van vroegah gewend, toen was het allemaal nog niet zo fancy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |