Hoezo niet? Is toch leuke afsluitingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een gala geweest
Hoop daar ook nooit te hoeven komen
Was wel leuk ja.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je wel die fietsmacaroni? Haha
Ik hoef niets meer af te sluiten wat je met een gala afsluit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch leuke afsluiting
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn wel nuttige producten
Ja dat maatding is echt geweldig maar die had ik dus alquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetje
Waarom zou je dat niet durvenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer af te sluiten wat je met een gala afsluit.
En ik wil en durf niet naar dat soort gelegenheden, dus ga ik ook niet.
Aan examens vind ik niets eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durvenHet is geen examen
Dat braadstomen gebruikt ook niemand die ik kenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetje
Ohjaa, ik wilde het wel een keertje proberen alleen te lui om kip te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat braadstomen gebruikt ook niemand die ik ken
Is ook vermoeiend hoor pfoequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohjaa, ik wilde het wel een keertje proberen alleen te lui om kip te kopen
Wat is er dan eng aan een gala waar iedereen blij isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan examens vind ik niets eng.
Echt bizar jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dat filmpje ook, dader heeft gewoon nog even gestaan met een pistool voor hij ging schieten.
xDquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn wifi heet nu FreeWifiHotspot
hihihihi
Mensen in BNWquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt bizar ja
Niemand die dat ook opmerkt
?quote:
Oh dat ze meteen allemaal theorieën los laten die nergens op slaanquote:
Ik hou niet van veel mensen. En van opzichtig gekleed gaan terwijl mensen foto's van je maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat is er dan eng aan een gala waar iedereen blij is
De meeste users daar zijn hopelijk ook een troll. Of niet helemaal 100 procentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat ze meteen allemaal theorieën los laten die nergens op slaan
je ziet tog niksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god ik bekeek die filmpjes omg.
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je ziet tog niks
ik dacht nog beetje bloed of iets maar alleen stom gegil
van allebei de filmers
ja vind ik ook vaag, je voelt zoiets toch wel aan lijkt me?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezien
Komt omdat je je op het interview moet focussen, vooral bij een live interview.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezien
Ja en als je goed kijkt zie je dat het ook niet helemaal in haar gezichtsveld komt. Zonde dat ze het niet hebben gezien maar dan zou hij alsnog schieten denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt omdat je je op het interview moet focussen, vooral bij een live interview.
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij striktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar ik schrijf gewoon mijn mening op
gaan ze het weghalen
En terechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij strikt
ja ik zet alleen neerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij strikt
Je zei het wel een klein beetje anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik zet alleen neer
waar het op neer kwam teminste: De overheid zorg met zijn paktrijken dat dit soort dingen mogelijk zijn
en gelijk gooien ze het weg
en dan klaag ik erover laten ze het staan
ja met caps locksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zei het wel een klein beetje anders..
Dan ben je totaal niet geloofwaardig meer als nieuwsforum inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Een van de weinige forums waar getroll ook echt totaal niet wenselijk is
Lekker tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van veel mensen. En van opzichtig gekleed gaan terwijl mensen foto's van je maken.
En de muziek is vaak kut. En iedereen drinkt veel.
jij bent OF, grapjasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is of
die post hier volgens mij allang niet meer
Bipolair whehehquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben OF2. De OF tijd was ik een heel ander persoon
Gespleten persoonlijkheidquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je nog 1x uitleggen wat dat precies is? ik denk weer aan dat transgender gedoe
Van wie?quote:
Florence + The Machine.quote:
Komen die in Nederland? Wel leuke muziek opzich jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Florence + The Machine.Net wat live video's van haar gekeken.
ken je seven devils?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Florence + The Machine.Net wat live video's van haar gekeken.
je slimmere tweelingbroerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is of
die post hier volgens mij allang niet meer
ja klopt bijna niemant is slimmer als ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je slimmere tweelingbroer
en dat zegt een hoop
Volgens mij niet. Kan wel even kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen die in Nederland? Wel leuke muziek opzich ja
Ik ken alles van haar. No brag.quote:
Doe eens normaal manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt bijna niemant is slimmer als ik
ik weet teminste hoe het echt zit in het werelt,
nicequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kan wel even kijken.
[..]
Ik ken alles van haar. No brag.
oh ben jij er ook weerquote:
Doe zelf normaal man. Met je hoofdquote:
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh ben jij er ook weer
kan je nog herinner in de wielren topic waar jij je machten misbruikte?
ik heb niks tegen jou te vertellen en dat hoort van 2 kanten te zijn.
Laat me met rust
of jijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet je maar een keer normaal doen
trappen ze je knie ook niet kapoet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of jij
altijd dat opzichtig trollen van je in nws
en het raar vinden als de hele wereld een andere mening heeft
echt ik ben je typetje meer dan zat
Jij hebt dan ook echt 0% recht om ook maar iets tegen me te ondernemen/vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.
Dreigementquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat fokkie?
ik troll ook wel eens maar van of word ik echt moe
Je bent gewoon jaloers dat jij geen geile berichten krijgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Tjacka het volgende:
beetje geile berichten naar chicks sturen altijd
fokkie stuurt mij anders iedere dag een naaktfoto hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen geile berichten krijgt.
Ja, maar die zijn niet van mij sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie stuurt mij anders iedere dag een naaktfoto hoor
heb jij dan OF naar aviici gestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet van mij sorry
Dat is OF
Ja. Lelijke baard heeft tie he?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij dan OF naar aviici gestuurd
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voelde me anders vrij genaaid toen de tijd.
Zal er ook even bij vertellen dat ik er serieus zelfmoordgedachten van kreeg aangezien ik dacht dat ik nu nergens meer een baan zou krijgen, dus aan iedereen die heb meegewerkt![]()
Heel stoer om een 12 jarige zo belachelijk te maken, en dan ook nog ze vertrouwen zo te verneuken.
Het ging duidelijk te ver en als mod vind ik dat je verantwoordelijk bent om het op tijd te stoppen, maar hij kon er wel op trekken hoor.
geen een spelfoutquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal er ook even bij vertellen dat ik er serieus zelfmoordgedachten van kreeg aangezien ik dacht dat ik nu nergens meer een baan zou krijgen, dus aan iedereen die heb meegewerkt![]()
Heel stoer om een 12 jarige zo belachelijk te maken, en dan ook nog ze vertrouwen zo te verneuken.
Het ging duidelijk te ver en als mod vind ik dat je verantwoordelijk bent om het op tijd te stoppen, maar hij kon er wel op trekken hoor.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Toen de tijd van dat topic was ik 12/13 zoiets. Nog jong en naief.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.
Hij heeft het toch over ''die tijd''? Het verleden dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een understatement
zit meer haar op zijn pik dan op zijn hoofd
Dat was hooguit een jaar geleden. 13 danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over ''die tijd''? Het verleden dus.
2012. Toen was ik 13quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was hooguit een jaar geleden. 13 dan
Amateur. Ik spijbel al een maand.quote:
Ooohquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Toen de tijd van dat topic was ik 12/13 zoiets. Nog jong en naief.
Nu ben ik 17 ja.
Je ging toch frituren?quote:
Wat heb je gekookt?quote:
ookquote:
quote:
kip grillen, roerbakgroentes niks speciaalsquote:
Ik zge net 13. En je moet in een jaar ook nog jarig worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
die maintainbike is 3 jaar terug
in drie jaar tijd van 12 naar 17 jaar tijd gaan
best knap
Ik heb me voorgenomen niet meer te gaan 'spijbelen'.quote:
Hij zei dat hij 13 was. Misschien werd hij datzelfde jaar nog 14. Dan kan het wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
die maintainbike is 3 jaar terug
in drie jaar tijd van 12 naar 17 jaar tijd gaan
best knap
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja is goed
ik betaal lekker eten voor jou
en verzorg het toetje
oh jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zei dat hij 13 was. Misschien werd hij datzelfde jaar nog 14. Dan kan het wel.
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kermis lutjebroek
even de bloemetjes buiten zetten
Ik ga hier zelfs van dromen vannachtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu ben je niet meer droog te krijgen
de aanbod staat altijd openquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs van dromen vannacht
quote:
quote:Wie de bloemetjes buitenzet, is aan het feesten. Zo iemand neemt het ervan door op stap te gaan en daarbij veel te drinken.
Volgens het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) is de herkomst van deze uitdrukking niet bekend. Wel wordt vermeld dat in het Engels gesproken wordt van painting the town red en in het Deens van male byen rød ('de stad rood verven'). Dat gebeurde oorspronkelijk bij feestelijke gelegenheden. Wellicht had de bloemetjes buitenzetten ook betrekking op het versieren van de stad/het dorp voor een feest, en kreeg het vervolgens de betekenis 'feestvieren'. Dat wordt echter nergens bevestigd.
F.A. Stoett vermeldt dat de uitdrukking teruggaat op "zich met een bloem uitdossen". Of hiermee wordt bedoeld dat men bijvoorbeeld een bloem in het knoopsgat of in het haar deed voordat men op stap ging, staat er niet bij.
In het Junior Spreekwoordenboek van Van Dale (2001) wordt geopperd: "Misschien verwijst de uitdrukking naar een vroegere gewoonte om huizen bij bepaalde feesten met bloemen te versieren of om bepaalde bloemen weer buiten te zetten als de winterperiode voorbij was." In de allereerste Van Dale (1864) staat bij uitzetten: "bloemen uitzetten (buiten de deur plaatsen)". Kennelijk was het buiten de deur zetten van bloemen een veelvoorkomende bezigheid. Misschien markeerde dit inderdaad het (vrolijke) begin van de lente, maar dat wordt er niet bij gezegd
Gaat om het innerlijk toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
de aanbod staat altijd open
als je beetje knap bent
dan houdt het opquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
de aanbod staat altijd open
als je beetje knap bent
wowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs van dromen vannacht
smoothboyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan houdt het op
ze is namelijk heel erg knap
nee doe maarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hou mijn commentaar wel voor mij
Wilde je weten of hij van bil gaan bedoelde?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hou mijn commentaar wel voor mij
Rare fetisj.quote:
Waarom zou ik dat willen weten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde je weten of hij van bil gaan bedoelde?
dit is een hele rare zinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde je weten of hij van bil gaan bedoelde?
dankjewel, jij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Adames het volgende:
tegen de mensen die net als ik net aan het eten zijn, wil ik zeggen eet smakelijk
is toch al veels te laatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Adames het volgende:
tegen de mensen die net als ik net aan het eten zijn, wil ik zeggen eet smakelijk
haha domme hollanderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is toch al veels te laat
altijd eten tussen 5-6
Jeetje OFquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is toch al veels te laat
altijd eten tussen 5-6
Ik heb het net pas op hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is toch al veels te laat
altijd eten tussen 5-6
dat is toch veels te vroegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is toch al veels te laat
altijd eten tussen 5-6
ja door myn faderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje OF
Wist niet dat jij zo burgerlijk was
ik heb twee uur les johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je liever klem zuipen dan studeren
Directos?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja door myn fader
hij komt 6 uur terug van de werk dus directos eten
je bent nog slechter dan jrquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Directos?
Zijn dat doritos in de vorm van One Direction-leden?
nee dat betekent meteenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Directos?
Zijn dat doritos in de vorm van One Direction-leden?
Dankjequote:
Nee deze was wel echt debiel slecht. Mijn humor is normaal gesproken van onmiskenbaar niveauquote:
ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee deze was wel echt debiel slecht. Mijn humor is normaal gesproken van onmiskenbaar niveau
Dat zal iedereen hier beamen
Ik vond deze wel leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee deze was wel echt debiel slecht. Mijn humor is normaal gesproken van onmiskenbaar niveau
Dat zal iedereen hier beamen
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
bedankt
vandaag gelukkig wel een warme hap
ik probeerde net mijzelf te profileren door twee mensen die dicht bij mij staan diep te beledigenquote:
Ik dacht dat jij zo'n voorbeeldstudent wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen niet meer te gaan 'spijbelen'.
RIP mijn leven, ik had maar 30% aanwezigheid afgelopen jaar
Hey paxquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n voorbeeldstudent was
mooie postquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TV / FOK! Film Top 100 2015 - 14e Editie
Ga je hem ook nog maken? Ben wel benieuwd naar jouwe
Hoe weet je welke films je allemaal gezien hebt danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TV / FOK! Film Top 100 2015 - 14e Editie
Ga je hem ook nog maken? Ben wel benieuwd naar jouwe
Hou ik al jaren bijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe weet je welke films je allemaal gezien hebt dan
Misschien doe ik gek en ga ik gewoon naar de ijssalonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in cornetto. Aardbei
Neee ik wou laatst al navragen maar het lag toen net een beetje gevoelig met Tjackaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey pax
Is mijn liefdesbrief al aangekomen?
Qua hoeveelheid werk en tijd die ik eraan besteed best wel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n voorbeeldstudent was
299quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Kan mijn oude studieboeken verkopen. Nieuw zijn ze 300 waard. Wat zal ik er voor vragen?
Klara de koe, serieusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
mooie post
alleen te veel werk, zeker aangezien ik het al bij hou
http://www.moviemeter.nl/user/106215
kijk op bol.com naar de tweedehandsprijzenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Kan mijn oude studieboeken verkopen. Nieuw zijn ze 300 waard. Wat zal ik er voor vragen?
Lelquote:
Gewoon door pure luiheid of ook angst ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid werk en tijd die ik eraan besteed best wel hoor.
Maar ik vind het gewoon moeilijk me ertoe te zetten ook daadwerkelijk aanwezig te zijn.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Severus Snape in de OPde echte baas
Hey KingRolandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Severus Snape in de OPde echte baas
Ze zijn nieuw gekocht vorig jaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk op bol.com naar de tweedehandsprijzen
wij kunnen niet weten of het boeken zijn die na twee jaar al verouderd zijn, of van die bijbels die ze 50 jaar geleden al gebruikten
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neee ik wou laatst al navragen maar het lag toen net een beetje gevoelig met Tjacka
Oh neem de tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Ik moet nog even inspiratie op doen
Kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een van de beste filmscenes aller tijden
Prima, wat gezellig dat je hier ook even komt buurtenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een van de beste filmscenes aller tijden
[..]
Hoe is het pax?
Moet ik daar weer eens gaan postenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
De VBL SC en GRTD lopen wel erg in elkaar over de laatste tijd
Series bedenk ik me soms ook dat ik die nog keekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef Kauai het volgende:
Ik hou alleen bij welke series ik kijk en welke muziek ik hoe vaak luister
Knut is er niet, dus het zal lang niet zo lollig zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik daar weer eens gaan posten
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
De VBL SC en GRTD lopen wel erg in elkaar over de laatste tijd
Best veel nog.quote:
niemand kent je meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ik daar weer eens gaan posten
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh neem de tijd
Als het lot ons bij elkaar wil hebben zal dat vroeg of laat toch wel gebeuren
Meestal luiheid. Of gedeprimeerde perioden (in de winter was ik er echt bijna nooit).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon door pure luiheid of ook angst ofzo?
Dankje. En ja moviemeter gebruik ik verder ook, maar dat is niet zoveel werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
mooie post
alleen te veel werk, zeker aangezien ik het al bij hou
http://www.moviemeter.nl/user/106215
Doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien doe ik gek en ga ik gewoon naar de ijssalon
ik zou niet zo afwachtend zijn, straks pik ik haar nog inquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh neem de tijd
Als het lot ons bij elkaar wil hebben zal dat vroeg of laat toch wel gebeuren
Nee nee, sommigen zijn niet zo leuk als in grtdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed fuseren
moet groeienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee nee, sommigen zijn niet zo leuk als in grtd
wowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh
Ik moet nog even inspiratie op doen
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed fuseren
Je zei pik. xDquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou niet zo afwachtend zijn, straks pik ik haar nog in
Mooiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima, wat gezellig dat je hier ook even komt buurten
Ben je knap?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ach ik ben in allebei leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee nee, sommigen zijn niet zo leuk als in grtd
Fuckboy alertquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/user/143110/reviews/
Goede reviews
Dat bedoelt ze niet Hansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach ik ben in allebei leuk
GGMM is het hiermee eens
Een paar ken ik al. En een paar lijken mij niet zo leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach ik ben in allebei leuk
GGMM is het hiermee eens
ik volg jequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.moviemeter.nl/user/143110/reviews/
Goede reviews
Geen idee wie daar komt. Maar genoeg in VBL die lekker in VBL mogen blijven verderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag toch iedereen uit de VBL SC wel?
Zoals wie?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een paar ken ik al. En een paar lijken mij niet zo leuk.
Hopelijk mag je mij welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie daar komt. Maar genoeg in VBL die lekker in VBL mogen blijven verder
Haha jou bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals wie?
(Even de kachel aansteken)
Niet meer de oude garde met kapiteintje en HMF enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee wie daar komt. Maar genoeg in VBL die lekker in VBL mogen blijven verder
Ja hoorquote:
En van die kneusjes als Doublepain enzo. Nee. Daar word je niet warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meer de oude garde met kapiteintje en HMF enzo
dacht dat je #throwbacktjackaactie echt wasquote:
kweenie man, ik vind die harry potter films allemaal zo onrealistischquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga maar genieten van mijn Harry Potter reviews
Die post echt zelden, en is reuze verbeterd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van die kneusjes als Doublepain enzo. Nee. Daar word je niet warm van
Paxcon is het met jou eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
kweenie man, ik vind die harry potter films allemaal zo onrealistisch
nou zegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedekt met een kuub zand ben jij wel leuk
Rens is wel grappig ventje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die post echt zelden, en is reuze verbeterd.
Rens mocht je wel toch?
Iedereen vindt jou leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt mij gewoon een leuke user hoor
Goede users.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van die kneusjes als Doublepain enzo. Nee. Daar word je niet warm van
Ik volg je nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dacht dat je #throwbacktjackaactie echt was
maar je troll mij dus gewoon
Doe er een kuub cement bij en dan ga jij ook richting leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedekt met een kuub zand ben jij wel leuk
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe er een kuub cement bij en dan ga jij ook richting leuk
Moet je maar liveverslagen lezen tijdens Feyenoord-Ajax paar jaar geledenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rensgod![]()
Ik wil meer gesprekken tussen jou en Stijn zien
pkkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mrstylo is op moment grond aan het winnen
#cut4mrstyloquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mrstylo is op moment grond aan het winnen
dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opso en Mortaxx maken nu nog ruzie met elkaar, maar uiteindelijk belanden ze het bed in.
PizzaGeitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar liveverslagen lezen tijdens Feyenoord-Ajax paar jaar geledenStijn was altijd mad op mij en Pizzageit
Maar ja, Pizzageit verder
PizzaGeit is een zeer aparte jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar liveverslagen lezen tijdens Feyenoord-Ajax paar jaar geledenStijn was altijd mad op mij en Pizzageit
Maar ja, Pizzageit verder
tr gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe er een kuub cement bij en dan ga jij ook richting leuk
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PizzaGeit![]()
knjb dit dat, complotten hahaha
Dat is niet genoeg hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomen
Dan maak ik mijzelf liever van kantquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opso en Mortaxx maken nu nog ruzie met elkaar, maar uiteindelijk belanden ze het bed in.
Wat dan te denken van klaasweetallesgenotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomen
dat is anders,quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dan te denken van klaasweetallesgenot
Jij valt wel op de badboy die Mortaxx is (lees: acteert)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan maak ik mijzelf liever van kant
dat is een toffe userquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dan te denken van klaasweetallesgenot
Maar tegenwoordig is dat niks meer joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PizzaGeit![]()
knjb dit dat, complotten hahaha
HAHAHAH.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij valt wel op de badboy die Mortaxx is (lees: acteert)
Ik praat alleen in livetopic bij wedstrijden die me niks boeienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is dat niks meer joh.
Alleen af en toe in Feyenoord-topic tijdens wedstrijden
Ik wil een wedstrijd kunnen zien en niet om de 2 seconde iets posten en niks kunnen volgen
Ben jij zo'n koppelaarster?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH.
Stop, of ik fix paon voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |