Hehe. Tof antwoord wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
Een vriendin uit die tijd waar ik toen ruzie mee hadOmg
-Als je me zo vermoeiend vind dan tief je toch lekker op?
-Nee, je bent wel vermakelijk en schattig als je boos bent. Dan word je een puberaal meisje. Dat vind ik leuk
Lol whut
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
-Nee, je bent wel vermakelijk en schattig als je boos bent. Dan word je een puberaal meisje. Dat vind ik leuk
Lol whut
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozer
Nee dit zei zij tegen mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozer
Wat was haar reactie toen hahah
O wow, wat een twist.quote:
Zij was ook wel echt erg hoorquote:
Tegenwoordig ook niet meer nee. Maar toen ssmste ik echt bizar veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn smsjes zijn vaak ook echt niet meer dan 3 woorden
Zou trap in ballen geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
Lol whut
Ik nooit veel eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook niet meer nee. Maar toen ssmste ik echt bizar veel
Zij noemde mij een schattig meisje hequote:
toen was ik nog 11quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd volgens mij wel gecatfished in 2009.
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij noemde mij een schattig meisje he![]()
Maar geen contact meer met d'r. Dat werkte uiteindelijk echt niet meer
Rond die tijd werd ik ook gecatfished door Fokkie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd volgens mij wel gecatfished in 2009.
Ik 13quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik 13, ik kende hem tot mijn 16e en ik heb alleen maar nummer van hem gekregen en msn. Hij wilde nooit cammen, had maar 2 pics en woonde zogenaamd in Groningen en zat op Kamerlingh Onnes alleen ik kon niks vinden als ik zijn naam intikte op google.
Ik bleek in het echt nog veel knapper te zijn. Wat een catfish was dat inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Rond die tijd werd ik ook gecatfished door Fokkie.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger echt kei eng om foto's te sturen online.
Een meisje waar ik jarenlang mee heb gechat, heeft ook echt 2 foto's van mij gezien in 8 jaar ofzo
Ooh ja ik ook, alleen hij had dan wel weer mijn hyves. Al zette ik daar ook niet enorm veel foto's op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger echt kei eng om foto's te sturen online.
Een meisje waar ik jarenlang mee heb gechat, heeft ook echt 2 foto's van mij gezien in 8 jaar ofzo
Nog achtergekomen wie het was eigenlijk?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik 13, ik kende hem tot mijn 16e en ik heb alleen maar nummer van hem gekregen en msn. Hij wilde nooit cammen, had maar 2 pics en woonde zogenaamd in Groningen en zat op Kamerlingh Onnes alleen ik kon niks vinden als ik zijn naam intikte op google.
Ja weet niet. Eng. Niet fotogeniek.quote:
Verstandige meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh ja ik ook, alleen hij had dan wel weer mijn hyves. Al zette ik daar ook niet enorm veel foto's op.
Ik was vooral bang voor de gevolgen van het sturen van de pic, idk why
Nope, alleen ik heb er wel een goede vriend aan overgehouden. Hij praatte ook met hem namelijk. Samen probeerden we hem te ontmaskeren alleen toen was hij "opeens" verdwenenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog achtergekomen wie het was eigenlijk?
Hoe is je natural hair danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
Haar stijlen voor de schoolfoto of niet
lmao das best vaagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, alleen ik heb er wel een goede vriend aan overgehouden. Hij praatte ook met hem namelijk. Samen probeerden we hem te ontmaskeren alleen toen was hij "opeens" verdwenen
Straks was het een pedoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
lmao das best vaag
ik weet nog toen ik 13 was dat ik minecraft ging spelen met een man van 42 ofzoiets![]()
Maar hij had wel een server gemaakt voor ons was wel aardig
Met die pic ga je het jaarboek in dus wat vind jij zelf mooier?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon zoals mn whatsapp fotos, maar meestal krult het iets meer
Ja weet ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met die pic ga je het jaarboek in dus wat vind jij zelf mooier?
Hij komt nooit buiten, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was ook wel echt erg hoorZe woont in Katwijk trouwens, maar Hep kende haar niet
denk t niet hij vroeg nooit fotos ofzo.quote:
Ja klopt bij mij toonden ze zelfs foto van brugklas. Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja weet ik niet
Denk krullen
Het is ook de foto die op het scherm wordt geshowd bij de diplomauitreiking
Ja hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt bij mij toonden ze zelfs foto van brugklas. Omg.
Hij heeft ook jou gehosseld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij komt nooit buiten, wat verwacht je dan?
Voor mij komt iedereen buiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook jou gehosseld.
Kom naar mijn uitreikingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis examenjaar. Was wel leuk uiteindelijk na alle drama.
Met jou op de eerste rij natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Straks heb je allemaal fokkers op jouw uitreiking
Whahaha.quote:
Ik heb nu ook die studentenboxquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En dan op dag van uitslag poolparty bij de vwo'ers. Goede tijden.
Nah ben waarschijnlijk te stoned om het te herinnerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Met jou op de eerste rij natuurlijk
Ik slaag sowieso welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Wel slagen he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die studentenbox
heb ook dat ding voor Ama
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik slaag sowieso wel
Waarschijnlijk met allemaal zesjes uiteindelijk
En, ook zelfde dingen als ik erin?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die studentenbox
heb ook dat ding voor Ama
Dat kan beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik slaag sowieso wel
Waarschijnlijk met allemaal zesjes uiteindelijk
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ah joh als je maar slaagt. Ik had best gemengde cijferlijst
[..]
En, ook zelfde dingen als ik erin?
Ja die had ik ook, heb aan m'n broertje gegeven. Die grolsch radler had ik ook ja, het rook naar royal club tonicquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzo
had jij ook grolsch radler?
Een doos met Grolsch radler moet je weigerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzo
had jij ook grolsch radler?
Mijn moeder zeurt nog steeds over hoe kut ik die avond deedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma uitreiking
Kruipend naar huis de volgende ochtend
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zit er trouwens make up remover in, pax?
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die had ik ook, heb aan m'n broertje gegeven. Die grolsch radler had ik ook ja, het rook naar royal club tonic
Radler 0.0 zelfs!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Een doos met Grolsch radler moet je weigeren
Die ruikt best lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.
wat danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zeurt nog steeds over hoe kut ik die avond deed
Wel apart dat pax geen make up remover heeft gekregen, ik had wel die niveau for men ding namelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.
Als het naar tonic ruikt best lekker ja. Maar toch, apart om te doen. Zal hem wel aan Hep geven als er geen irriterende stoffen in zitten.quote:
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel doen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Fera het volgende:
Ik moet die box nog steeds ophalen. 2lui
Ik vraag me af wat voor verschil we hebben dan....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel apart dat pax geen make up remover heeft gekregen, ik had wel die niveau for men ding namelijk
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dan
Onze uitreiking was wel leuk
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik het
HAHAH VIROSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup! En matzes en zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor verschil we hebben dan....
Heb je ook die oreo's van america today?
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik het
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?
Heetste chimi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?
Oh ik vond het wel leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.
Ik had ook een prijs gewonnen. Gelukkig was mijn ex het stralende middelpunt, dus voelde ik me niet verantwoordelijk om veel te zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ze hadden zich beter moeite kunnen besparen en aan anderen kunnen geven.
Die tweede had ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Slimste meisje' () en beste profielwerkstuk.
Ja... raar danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAH VIRO
[..]
Jup! En matzes en zo
Lief.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
Op gala nog verkozen tot leukste stelletje.
Ik las sletjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
Op gala nog verkozen tot leukste stelletje.
Nee niet mn krullenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
TR jouw haar straks met een tondeuse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |