Weet ik, ik maakte hem bang.quote:
Ik moest toen iets laten zien waar mn naam en adres wel opstonden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, ik maakte hem bang.
Gewoon valse naam en adres opgeven toch.
Wel lullig als een of andere crimineel jouw naam en adres opgeeft. Ben je de rest van je leven misschien zwaar de lul.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, ik maakte hem bang.
Gewoon valse naam en adres opgeven toch.
Datverhaal heb ik dan ook laatst op fok verteldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lullig als een of andere crimineel jouw naam en adres opgeeft. Ben je de rest van je leven misschien zwaar de lul.
Ja, dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datverhaal heb ik dan ook laatst op fok verteld
Oh nee, dacht dat je daar aan dachtquote:
Alle ellende begonnenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen identificatieplicht kwam.
Treurige dag.
Ik heb op m`n telefoon nog smsjes van m`n ex uit 2012 staan. Ook apart om te lezen welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:25 schreef Fera het volgende:
Kijk voor het eerst in mijn Other inbox op Facebook. Nooit gedacht dat er zoveel berichten in stonden. Sommige echt jaren oud.
Maar ik heb die berichten gewoon nog nooit gezien. Ook een bericht van een stagebegeleider van mijn broertje dat hij niet op was komen dagen en dat ze hem niet kon bereiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb op m`n telefoon nog smsjes van m`n ex uit 2012 staan. Ook apart om te lezen wel
Apartquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb die berichten gewoon nog nooit gezien. Ook een bericht van een stagebegeleider van mijn broertje dat hij niet op was komen dagen en dat ze hem niet kon bereiken.
Wel vervelend. Ook de vrouw die mijn portemonnee had gevonden had iets gestuurd. Heb haar maar uitgebreid bedankt. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apartja als het geen vriend van je is komen die berichten niet in je inbox te staan
Oh netjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel vervelend. Ook de vrouw die mijn portemonnee had gevonden had iets gestuurd. Heb haar maar uitgebreid bedankt. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |