hoorde het voor het eerst in de 4e ofzo en het heeft naar mijn weten altijd 'versieren' betekend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is verder jarenlang de gangbare betekenis geweest.
Ohja dat ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Kent iemand fixen al? hoor je ook steeds vaker
Fixen is al wat ouder toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Blijkbaar wel als zoveel mensen het op die manier gebruikenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar hosselen is niet het woord voor versieren.
Ja dat hoor je al 20 jaar. Maar bedankt Hansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Goede informatie om te hebben als ik ooit de mogelijkheid zou hebben haar te hosselen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn ex heeft wel rosbief heb ik vernomen. Maar die wilde nooit gegeten worden.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Het worod bestaat al veel langer, Hans.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
hoorde het voor het eerst in de 4e ofzo en het heeft naar mijn weten altijd 'versieren' betekend.
Dat kanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het worod bestaat al veel langer, Hans.
Te jong voor jou. Die is 19 nu of zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede informatie om te hebben als ik ooit de mogelijkheid zou hebben haar te hosselen.
Ah bah nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Te jong voor jou. Die is 19 nu of zo.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
Tot Fylax wist ik niet wat een flow was
Ik neem aan dat alleen Loka erop staat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah bah nee.
Nouja, mijn shortlist staat toch al vol.
Het is een shortlist voor als het misgaat met Lokaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alleen Loka erop staat?
Stelen van die rijke tattasquote:
Ik weet niet van wie je een kloon bent, maar het wil nog niet helemaal lukkenquote:
Dat je zo'n lijst überhaupt hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een shortlist voor als het misgaat met Loka
Pippa pistool.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al probeer ik zo weinig mogelijk straattaal woorden te gebruiken wel
Meeste is gewoon debiel. Zoals patta's voor schoenen
Smatjessquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al probeer ik zo weinig mogelijk straattaal woorden te gebruiken wel
Meeste is gewoon debiel. Zoals patta's voor schoenen
Hoezo kloon als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie je een kloon bent, maar het wil nog niet helemaal lukken
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:06 schreef Stopcontact2000 het volgende:
[..]
Hoezo kloon als ik vragen mag?
geregistreerd op: woensdag 26 augustus 2015 @ 16:00quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:06 schreef Stopcontact2000 het volgende:
[..]
Hoezo kloon als ik vragen mag?
Gekke man.quote:
Heb jij eigenlijk brits/poolse paspoortjes? Of Nederlandse, want ik dacht dat jij in polen geboren was.quote:
Ik prik je smatje met een niffa killquote:
Alle 3.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk brits/poolse paspoortjes? Of Nederlandse, want ik dacht dat jij in polen geboren was.
Hij komt uit Hatert.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk brits/poolse paspoortjes? Of Nederlandse, want ik dacht dat jij in polen geboren was.
Ja ik ben vanmiddag begonnen met FOK, maar waarom word ik Hans/Kloon genoemd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
laatste bezoek: 7 seconden geleden.
aantal posts: 3 (gemiddeld 3 per dag)
Gelijk djoekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik prik je smatje met een niffa kill
Dat soort taal moeten ze opheffenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik prik je smatje met een niffa kill
quote:
Nice, van alle 3 landen profiteren van je rechtenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alle 3.
Ik maak anti dubbele paspoorten bang.
In Nijmegen verder gewoon
Nimma dingenquote:
Kuthumor altijd. Moet wel vaak lachen.quote:
Hee Hans!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Stopcontact2000 het volgende:
[..]
Ja ik ben vanmiddag begonnen met FOK, maar waarom word ik Hans/Kloon genoemd?
Nederlands paspoort laat ik verder wel verlopen denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Nice, van alle 3 landen profiteren van je rechten
Valt mee toch, is nu 10 jaar geldigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlands paspoort laat ik verder wel verlopen denk ik.
Dure dingen
Slim.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik had dan geen vriend, ik fakete het.
Klopt. Maar wat moet ik ermee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt mee toch, is nu 10 jaar geldig
Want alleen huisvrouwen koken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Even huisvrouw uithangen en aardappels snijden. Tot zo.
Dus je hebt nu geen ID? Of heb je nog een geldig paspoort?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Mijn id-kaart is al maanden verlopenZonde om nieuwe aan te vragen
Ik heb nu ook alleen nog 3 paspoorten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
Mijn id-kaart is al maanden verlopenZonde om nieuwe aan te vragen
Ja heb paspoort. Niet dat ik hem vaak bij me heb verderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je hebt nu geen ID? Of heb je nog een geldig paspoort?
Ah, oké.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb paspoort. Niet dat ik hem vaak bij me heb verder
Hebben we dat ook weer meegemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Fikkie om zijn ID gevraagd wordt, moet hij mee naar bureau
Wow, en niet eens aangesproken worden door politie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb paspoort. Niet dat ik hem vaak bij me heb verder
Alleen boete.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Fikkie om zijn ID gevraagd wordt, moet hij mee naar bureau
Ik wel, maar alleen omdat ik aangezien wordt voor 18-quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow, en niet eens aangesproken worden door politie.
#tattaprivilege
Hij was maar een clownquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
LEEF ALS EEN ZIGEUNER, LACH ALS EEN CLOWN
Weet ik, ik maakte hem bang.quote:
Ik moest toen iets laten zien waar mn naam en adres wel opstonden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, ik maakte hem bang.
Gewoon valse naam en adres opgeven toch.
Wel lullig als een of andere crimineel jouw naam en adres opgeeft. Ben je de rest van je leven misschien zwaar de lul.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, ik maakte hem bang.
Gewoon valse naam en adres opgeven toch.
Datverhaal heb ik dan ook laatst op fok verteldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lullig als een of andere crimineel jouw naam en adres opgeeft. Ben je de rest van je leven misschien zwaar de lul.
Ja, dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datverhaal heb ik dan ook laatst op fok verteld
Oh nee, dacht dat je daar aan dachtquote:
Alle ellende begonnenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel toen identificatieplicht kwam.
Treurige dag.
Ik heb op m`n telefoon nog smsjes van m`n ex uit 2012 staan. Ook apart om te lezen welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:25 schreef Fera het volgende:
Kijk voor het eerst in mijn Other inbox op Facebook. Nooit gedacht dat er zoveel berichten in stonden. Sommige echt jaren oud.
Maar ik heb die berichten gewoon nog nooit gezien. Ook een bericht van een stagebegeleider van mijn broertje dat hij niet op was komen dagen en dat ze hem niet kon bereiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb op m`n telefoon nog smsjes van m`n ex uit 2012 staan. Ook apart om te lezen wel
Apartquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb die berichten gewoon nog nooit gezien. Ook een bericht van een stagebegeleider van mijn broertje dat hij niet op was komen dagen en dat ze hem niet kon bereiken.
Wel vervelend. Ook de vrouw die mijn portemonnee had gevonden had iets gestuurd. Heb haar maar uitgebreid bedankt. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apartja als het geen vriend van je is komen die berichten niet in je inbox te staan
Oh netjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel vervelend. Ook de vrouw die mijn portemonnee had gevonden had iets gestuurd. Heb haar maar uitgebreid bedankt. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |