Whahaha.quote:
Ik heb nu ook die studentenboxquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
En dan op dag van uitslag poolparty bij de vwo'ers. Goede tijden.
Nah ben waarschijnlijk te stoned om het te herinnerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Met jou op de eerste rij natuurlijk
Ik slaag sowieso welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Wel slagen he
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die studentenbox
heb ook dat ding voor Ama
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik slaag sowieso wel
Waarschijnlijk met allemaal zesjes uiteindelijk
En, ook zelfde dingen als ik erin?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die studentenbox
heb ook dat ding voor Ama
Dat kan beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik slaag sowieso wel
Waarschijnlijk met allemaal zesjes uiteindelijk
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ah joh als je maar slaagt. Ik had best gemengde cijferlijst
[..]
En, ook zelfde dingen als ik erin?
Ja die had ik ook, heb aan m'n broertje gegeven. Die grolsch radler had ik ook ja, het rook naar royal club tonicquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzo
had jij ook grolsch radler?
Een doos met Grolsch radler moet je weigerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb wel nivea for men hydraterende creme ofzo
had jij ook grolsch radler?
Mijn moeder zeurt nog steeds over hoe kut ik die avond deedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Diploma uitreiking
Kruipend naar huis de volgende ochtend
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zit er trouwens make up remover in, pax?
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja die had ik ook, heb aan m'n broertje gegeven. Die grolsch radler had ik ook ja, het rook naar royal club tonic
Radler 0.0 zelfs!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Een doos met Grolsch radler moet je weigeren
Die ruikt best lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.
wat danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder zeurt nog steeds over hoe kut ik die avond deed
Wel apart dat pax geen make up remover heeft gekregen, ik had wel die niveau for men ding namelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar dat je dat als vrouw krijgt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |