Ooh ja ik ook, alleen hij had dan wel weer mijn hyves. Al zette ik daar ook niet enorm veel foto's op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger echt kei eng om foto's te sturen online.
Een meisje waar ik jarenlang mee heb gechat, heeft ook echt 2 foto's van mij gezien in 8 jaar ofzo
Nog achtergekomen wie het was eigenlijk?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik 13, ik kende hem tot mijn 16e en ik heb alleen maar nummer van hem gekregen en msn. Hij wilde nooit cammen, had maar 2 pics en woonde zogenaamd in Groningen en zat op Kamerlingh Onnes alleen ik kon niks vinden als ik zijn naam intikte op google.
Ja weet niet. Eng. Niet fotogeniek.quote:
Verstandige meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh ja ik ook, alleen hij had dan wel weer mijn hyves. Al zette ik daar ook niet enorm veel foto's op.
Ik was vooral bang voor de gevolgen van het sturen van de pic, idk why
Nope, alleen ik heb er wel een goede vriend aan overgehouden. Hij praatte ook met hem namelijk. Samen probeerden we hem te ontmaskeren alleen toen was hij "opeens" verdwenenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog achtergekomen wie het was eigenlijk?
Hoe is je natural hair danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
Haar stijlen voor de schoolfoto of niet
lmao das best vaagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, alleen ik heb er wel een goede vriend aan overgehouden. Hij praatte ook met hem namelijk. Samen probeerden we hem te ontmaskeren alleen toen was hij "opeens" verdwenen
Straks was het een pedoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
lmao das best vaag
ik weet nog toen ik 13 was dat ik minecraft ging spelen met een man van 42 ofzoiets![]()
Maar hij had wel een server gemaakt voor ons was wel aardig
Met die pic ga je het jaarboek in dus wat vind jij zelf mooier?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:57 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon zoals mn whatsapp fotos, maar meestal krult het iets meer
Ja weet ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met die pic ga je het jaarboek in dus wat vind jij zelf mooier?
Hij komt nooit buiten, wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij was ook wel echt erg hoorZe woont in Katwijk trouwens, maar Hep kende haar niet
denk t niet hij vroeg nooit fotos ofzo.quote:
Ja klopt bij mij toonden ze zelfs foto van brugklas. Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja weet ik niet
Denk krullen
Het is ook de foto die op het scherm wordt geshowd bij de diplomauitreiking
Ja hier ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt bij mij toonden ze zelfs foto van brugklas. Omg.
Hij heeft ook jou gehosseld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij komt nooit buiten, wat verwacht je dan?
Voor mij komt iedereen buiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft ook jou gehosseld.
Kom naar mijn uitreikingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis examenjaar. Was wel leuk uiteindelijk na alle drama.
Met jou op de eerste rij natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Straks heb je allemaal fokkers op jouw uitreiking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |