Hehe. Tof antwoord wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
Een vriendin uit die tijd waar ik toen ruzie mee hadOmg
-Als je me zo vermoeiend vind dan tief je toch lekker op?
-Nee, je bent wel vermakelijk en schattig als je boos bent. Dan word je een puberaal meisje. Dat vind ik leuk
Lol whut
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
-Nee, je bent wel vermakelijk en schattig als je boos bent. Dan word je een puberaal meisje. Dat vind ik leuk
Lol whut
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozer
Nee dit zei zij tegen mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo irritant, dan maak je mij echt bozer
Wat was haar reactie toen hahah
O wow, wat een twist.quote:
Zij was ook wel echt erg hoorquote:
Tegenwoordig ook niet meer nee. Maar toen ssmste ik echt bizar veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn smsjes zijn vaak ook echt niet meer dan 3 woorden
Zou trap in ballen geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:38 schreef Fok-it het volgende:
Lol whut
Ik nooit veel eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook niet meer nee. Maar toen ssmste ik echt bizar veel
Zij noemde mij een schattig meisje hequote:
toen was ik nog 11quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd volgens mij wel gecatfished in 2009.
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zij noemde mij een schattig meisje he![]()
Maar geen contact meer met d'r. Dat werkte uiteindelijk echt niet meer
Rond die tijd werd ik ook gecatfished door Fokkie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd volgens mij wel gecatfished in 2009.
Ik 13quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik 13, ik kende hem tot mijn 16e en ik heb alleen maar nummer van hem gekregen en msn. Hij wilde nooit cammen, had maar 2 pics en woonde zogenaamd in Groningen en zat op Kamerlingh Onnes alleen ik kon niks vinden als ik zijn naam intikte op google.
Ik bleek in het echt nog veel knapper te zijn. Wat een catfish was dat inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Rond die tijd werd ik ook gecatfished door Fokkie.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger echt kei eng om foto's te sturen online.
Een meisje waar ik jarenlang mee heb gechat, heeft ook echt 2 foto's van mij gezien in 8 jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |