Als het naar tonic ruikt best lekker ja. Maar toch, apart om te doen. Zal hem wel aan Hep geven als er geen irriterende stoffen in zitten.quote:
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel doen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:22 schreef Fera het volgende:
Ik moet die box nog steeds ophalen. 2lui
Ik vraag me af wat voor verschil we hebben dan....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel apart dat pax geen make up remover heeft gekregen, ik had wel die niveau for men ding namelijk
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dan
Onze uitreiking was wel leuk
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik het
HAHAH VIROSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jup! En matzes en zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor verschil we hebben dan....
Heb je ook die oreo's van america today?
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik moet gaan dreigen voor betere cijfers dan doe ik het
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?
Heetste chimi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie keer? Had je ook prijzen gewonnen of iets dergelijks?
Oh ik vond het wel leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had geen zin, moest uiteindelijk 3 keer op podium komen ofzo terwijl ik het ding liever in de brievenbus had gekregen. Stom circus. Ga nooit van mijn leven nog naar een uitreiking hoop ik.
Ik had ook een prijs gewonnen. Gelukkig was mijn ex het stralende middelpunt, dus voelde ik me niet verantwoordelijk om veel te zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ze hadden zich beter moeite kunnen besparen en aan anderen kunnen geven.
Die tweede had ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Slimste meisje' () en beste profielwerkstuk.
Ja... raar danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAH VIRO
[..]
Jup! En matzes en zo
Lief.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
Op gala nog verkozen tot leukste stelletje.
Ik las sletjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Fera het volgende:
Op gala nog verkozen tot leukste stelletje.
Nee niet mn krullenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
TR jouw haar straks met een tondeuse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |