Hoezo niet? Is toch leuke afsluitingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een gala geweest
Hoop daar ook nooit te hoeven komen
Was wel leuk ja.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je wel die fietsmacaroni? Haha
Ik hoef niets meer af te sluiten wat je met een gala afsluit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch leuke afsluiting
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Dat zijn wel nuttige producten
Ja dat maatding is echt geweldig maar die had ik dus alquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetje
Waarom zou je dat niet durvenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niets meer af te sluiten wat je met een gala afsluit.
En ik wil en durf niet naar dat soort gelegenheden, dus ga ik ook niet.
Aan examens vind ik niets eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet durvenHet is geen examen
Dat braadstomen gebruikt ook niemand die ik kenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd alleen dat en de 2 noedelzakjes handig. Oh en die maatdingetje
Ohjaa, ik wilde het wel een keertje proberen alleen te lui om kip te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat braadstomen gebruikt ook niemand die ik ken
Is ook vermoeiend hoor pfoequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohjaa, ik wilde het wel een keertje proberen alleen te lui om kip te kopen
Wat is er dan eng aan een gala waar iedereen blij isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan examens vind ik niets eng.
Echt bizar jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dat filmpje ook, dader heeft gewoon nog even gestaan met een pistool voor hij ging schieten.
xDquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn wifi heet nu FreeWifiHotspot
hihihihi
Mensen in BNWquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt bizar ja
Niemand die dat ook opmerkt
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |