Bipolair whehehquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben OF2. De OF tijd was ik een heel ander persoon
Gespleten persoonlijkheidquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je nog 1x uitleggen wat dat precies is? ik denk weer aan dat transgender gedoe
Van wie?quote:
Florence + The Machine.quote:
Komen die in Nederland? Wel leuke muziek opzich jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Florence + The Machine.Net wat live video's van haar gekeken.
ken je seven devils?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Florence + The Machine.Net wat live video's van haar gekeken.
je slimmere tweelingbroerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is of
die post hier volgens mij allang niet meer
ja klopt bijna niemant is slimmer als ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je slimmere tweelingbroer
en dat zegt een hoop
Volgens mij niet. Kan wel even kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen die in Nederland? Wel leuke muziek opzich ja
Ik ken alles van haar. No brag.quote:
Doe eens normaal manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt bijna niemant is slimmer als ik
ik weet teminste hoe het echt zit in het werelt,
nicequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kan wel even kijken.
[..]
Ik ken alles van haar. No brag.
oh ben jij er ook weerquote:
Doe zelf normaal man. Met je hoofdquote:
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh ben jij er ook weer
kan je nog herinner in de wielren topic waar jij je machten misbruikte?
ik heb niks tegen jou te vertellen en dat hoort van 2 kanten te zijn.
Laat me met rust
of jijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet je maar een keer normaal doen
trappen ze je knie ook niet kapoet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of jij
altijd dat opzichtig trollen van je in nws
en het raar vinden als de hele wereld een andere mening heeft
echt ik ben je typetje meer dan zat
Jij hebt dan ook echt 0% recht om ook maar iets tegen me te ondernemen/vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.
Dreigementquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij normaal tegen de rest van de FOK!kers doet dan laat ik je met rust.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat fokkie?
ik troll ook wel eens maar van of word ik echt moe
Je bent gewoon jaloers dat jij geen geile berichten krijgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Tjacka het volgende:
beetje geile berichten naar chicks sturen altijd
fokkie stuurt mij anders iedere dag een naaktfoto hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen geile berichten krijgt.
Ja, maar die zijn niet van mij sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie stuurt mij anders iedere dag een naaktfoto hoor
heb jij dan OF naar aviici gestuurdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet van mij sorry
Dat is OF
Ja. Lelijke baard heeft tie he?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij dan OF naar aviici gestuurd
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voelde me anders vrij genaaid toen de tijd.
Zal er ook even bij vertellen dat ik er serieus zelfmoordgedachten van kreeg aangezien ik dacht dat ik nu nergens meer een baan zou krijgen, dus aan iedereen die heb meegewerkt![]()
Heel stoer om een 12 jarige zo belachelijk te maken, en dan ook nog ze vertrouwen zo te verneuken.
Het ging duidelijk te ver en als mod vind ik dat je verantwoordelijk bent om het op tijd te stoppen, maar hij kon er wel op trekken hoor.
geen een spelfoutquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal er ook even bij vertellen dat ik er serieus zelfmoordgedachten van kreeg aangezien ik dacht dat ik nu nergens meer een baan zou krijgen, dus aan iedereen die heb meegewerkt![]()
Heel stoer om een 12 jarige zo belachelijk te maken, en dan ook nog ze vertrouwen zo te verneuken.
Het ging duidelijk te ver en als mod vind ik dat je verantwoordelijk bent om het op tijd te stoppen, maar hij kon er wel op trekken hoor.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Toen de tijd van dat topic was ik 12/13 zoiets. Nog jong en naief.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.
Hij heeft het toch over ''die tijd''? Het verleden dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn 12-jarige broertje kan geen teksten typen zoals dit. Jij bent ouder.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een understatement
zit meer haar op zijn pik dan op zijn hoofd
Dat was hooguit een jaar geleden. 13 danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over ''die tijd''? Het verleden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |