Ik hou niet van veel mensen. En van opzichtig gekleed gaan terwijl mensen foto's van je maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat is er dan eng aan een gala waar iedereen blij is
De meeste users daar zijn hopelijk ook een troll. Of niet helemaal 100 procentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat ze meteen allemaal theorieën los laten die nergens op slaan
je ziet tog niksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god ik bekeek die filmpjes omg.
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je ziet tog niks
ik dacht nog beetje bloed of iets maar alleen stom gegil
van allebei de filmers
ja vind ik ook vaag, je voelt zoiets toch wel aan lijkt me?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezien
Komt omdat je je op het interview moet focussen, vooral bij een live interview.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee maar is toch verschrikkelijk hij stond daar al een tijdje, dat ze het niet hebben gezien
Ja en als je goed kijkt zie je dat het ook niet helemaal in haar gezichtsveld komt. Zonde dat ze het niet hebben gezien maar dan zou hij alsnog schieten denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt omdat je je op het interview moet focussen, vooral bij een live interview.
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij striktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar ik schrijf gewoon mijn mening op
gaan ze het weghalen
En terechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij strikt
ja ik zet alleen neerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
In NWS zijn de mods nou eenmaal vrij strikt
Je zei het wel een klein beetje anders..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik zet alleen neer
waar het op neer kwam teminste: De overheid zorg met zijn paktrijken dat dit soort dingen mogelijk zijn
en gelijk gooien ze het weg
en dan klaag ik erover laten ze het staan
ja met caps locksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zei het wel een klein beetje anders..
Dan ben je totaal niet geloofwaardig meer als nieuwsforum inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Een van de weinige forums waar getroll ook echt totaal niet wenselijk is
Lekker tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van veel mensen. En van opzichtig gekleed gaan terwijl mensen foto's van je maken.
En de muziek is vaak kut. En iedereen drinkt veel.
jij bent OF, grapjasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie is of
die post hier volgens mij allang niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |