abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:18:11 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155510637
Uiteraard

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
GC / Regenkansen

Toch een beetje vreemde reactie, waarom?
Ik denk dat fopje dacht dat je een grapje maakte omdat het nogal basiskennis is zegmaar :@
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:20:37 #102
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155510725
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Uiteraard

[..]
Ik denk dat fopje dacht dat je een grapje maakte omdat het nogal basiskennis is zegmaar :@
Het is vooral fucking onduidelijk. Wordt aangegeven dat er om 02.00 uur 100% neerslagkans is en om 02.05 uur heb ik niks gezien en is het 0%.

-O-

sowwie :*
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:54:41 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155512290
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef hoas het volgende:
Je kunt ook net als ik, niets meer posten want hij gaat toch op slot.
Waarom doe je dit?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:12:37 #104
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_155513066
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef hoas het volgende:
GC / Regenkansen

Toch een beetje vreemde reactie, waarom?
Oh het was serieus? :D

Het leek mij nogal logisch.

Wil je hem weer open?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:13:42 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155567282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Doe zelf normaal man. Met je hoofd
Waar slaat dit op?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 26 augustus 2015 @ 19:14:26 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_155567303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Daar serieus op ingaan :'( Was maar grapje Kanootje :D
Maak je niet dik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:17:02 #107
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155567412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar serieus op ingaan :'( Was maar grapje Kanootje :D
Maak je niet dik
Mastermovies is een beetje uit man.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 26 augustus 2015 @ 19:20:33 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_155567568
Ga je me daar serieus een note voor geven Kano? _O- Jeetje mina :')
Je blijft toch ook even kleinzerig als vroeger he
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_155588997
Aangezien de search nog steeds (hoe lang al eigenlijk...) stuk is... Er liep volgens mij hier in GC zo'n stats reeks waar wat mooie trendanalyses stonden van postaantallen van de div fora. Enig idee waar die is?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:15:51 #110
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155589539
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien de search nog steeds (hoe lang al eigenlijk...) stuk is... Er liep volgens mij hier in GC zo'n stats reeks waar wat mooie trendanalyses stonden van postaantallen van de div fora. Enig idee waar die is?
Ik gok dat je deze reeks bedoelt: FB / Laatste jaar van FOK! met grafiekjes en zo O+
En ook dit wordt een trend :+ GC / Statistieken FOK! 2014
pi_155589562
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik gok dat je deze reeks bedoelt: FB / Laatste jaar van FOK! met grafiekjes en zo O+
En ook dit wordt een trend :+ GC / Statistieken FOK! 2014
Tweede ja, en ik werd door Lavenderr al van het tooltje voorzien om weer even eea te updaten.

Kusje voor jullie beiden. *;
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:17:27 #112
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155589575
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tweede ja, en ik werd door Lavenderr al van het tooltje voorzien om weer even eea te updaten.

Kusje voor jullie beiden. *;
Kut, die had ik zo gevonden -O- (voor die eerste heb ik echt door topiclijsten in FB zitten graven _O- )
pi_155905919
Ik heb de moderator een bericht geprobeerd te sturen maar ik kan nog geen DM sturen!

Het gaat om een topic waarin in google hulp vraag om een handelaar te acherhalen.

GC / Google guru gezocht voor achterhalen groothandel

Tot 3 x toe haald een mod 'grappige' opmerkingen weg en 1 mod verplaatst het naar een ander subforum. Maar modactie nummer 5 vind het 'commercieel'.

Zo kan je werk en geld ook sluiten (Je probeert geld uit te sparen door het ons te vragen ipv een adviseur te huren) vraag en aanbod en zo ongeveer al het andere. Je moet maar iemand betalen voor je hulp....

Je zou toch zeggen dat moderators allemaal hetzelfde beleid handteren. Sorry maar ik vind hulp met zoeken naar een winkel die ik zelf niet kan vinden commercieel! Ik adverteer niet nog link naar winkels!
  Boks-Chick maandag 7 september 2015 @ 21:00:20 #114
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_155906131
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:55 schreef lizzylis het volgende:
Ik heb de moderator een bericht geprobeerd te sturen maar ik kan nog geen DM sturen!

Het gaat om een topic waarin in google hulp vraag om een handelaar te acherhalen.

GC / Google guru gezocht voor achterhalen groothandel

Tot 3 x toe haald een mod 'grappige' opmerkingen weg en 1 mod verplaatst het naar een ander subforum. Maar modactie nummer 5 vind het 'commercieel'.

Zo kan je werk en geld ook sluiten (Je probeert geld uit te sparen door het ons te vragen ipv een adviseur te huren) vraag en aanbod en zo ongeveer al het andere. Je moet maar iemand betalen voor je hulp....

Je zou toch zeggen dat moderators allemaal hetzelfde beleid handteren. Sorry maar ik vind hulp met zoeken naar een winkel die ik zelf niet kan vinden commercieel! Ik adverteer niet nog link naar winkels!
ja en nee.
FOK! breed geldt dat topics met commerciele doeleinden niet zijn toegestaan (bij hele hoge uitzondering na toestemming van PR)

Dat laatste - dus dat het voor commerciele doeleinden bedoeld is - werd echter pas echt- echt duidelijk na post 28, dat is dus nadat de reacties van de mods kwamen (op één na maar die zal allicht over die post heen gelezen hebben).

Ik ben verder de enige van het stel moderators wat in je topic heeft gepost die moderator is van GC en daarmee het slotje zet, daar het modden in andermans fora in principe alleen gedaan wordt wanneer er hele spannende dingen gebeuren die direct modactie vragen.
lolwut
  maandag 7 september 2015 @ 21:01:51 #115
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_155906225
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 20:55 schreef lizzylis het volgende:
Ik heb de moderator een bericht geprobeerd te sturen maar ik kan nog geen DM sturen!

Het gaat om een topic waarin in google hulp vraag om een handelaar te acherhalen.

GC / Google guru gezocht voor achterhalen groothandel

Tot 3 x toe haald een mod 'grappige' opmerkingen weg en 1 mod verplaatst het naar een ander subforum. Maar modactie nummer 5 vind het 'commercieel'.

Zo kan je werk en geld ook sluiten (Je probeert geld uit te sparen door het ons te vragen ipv een adviseur te huren) vraag en aanbod en zo ongeveer al het andere. Je moet maar iemand betalen voor je hulp....

Je zou toch zeggen dat moderators allemaal hetzelfde beleid handteren. Sorry maar ik vind hulp met zoeken naar een winkel die ik zelf niet kan vinden commercieel! Ik adverteer niet nog link naar winkels!
Volgens mij ben je gewoon niet lief genoeg :6
  Boks-Chick maandag 7 september 2015 @ 21:02:08 #116
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_155906236
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon niet lief genoeg :6
Volgens mij ook niet :'(

edit: oh lol ik dacht dat je mij bedoelde, dat ik niet lief genoeg ben _O-

lizzylis zal best lief zijn hoor, ken haar verder niet :)
lolwut
pi_155906393
Wat een onzin. Ik zoek gewoon een specifieke website! Krijg ik dan spontaan geld ofzo?

Me neus in die trant kan ik zo 1000 topic opnoemen die indirect ook geld opleveren!

In de openingspost staat HEEL duidelijk ALLES beschreven.

Ik was al gewaarschuwd wat een zuur afzeikforum dit was! De groeten
  Forum Admin maandag 7 september 2015 @ 21:05:49 #118
35723 crew  GGMM
pi_155906409
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef lizzylis het volgende:
Wat een onzin. Ik zoek gewoon een specifieke website! Krijg ik dan spontaan geld ofzo?

Me neus in die trant kan ik zo 1000 topic opnoemen die indirect ook geld opleveren!

In de openingspost staat HEEL duidelijk ALLES beschreven.

Ik was al gewaarschuwd wat een zuur afzeikforum dit was! De groeten
Ik snap je volledig. Ik vond het ook wat onterecht hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Boks-Chick maandag 7 september 2015 @ 21:08:31 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_155906516
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef lizzylis het volgende:
Wat een onzin. Ik zoek gewoon een specifieke website! Krijg ik dan spontaan geld ofzo?

Me neus in die trant kan ik zo 1000 topic opnoemen die indirect ook geld opleveren!

In de openingspost staat HEEL duidelijk ALLES beschreven.

Ik was al gewaarschuwd wat een zuur afzeikforum dit was! De groeten
Ik zeik je nergens af, ik leg je gewoon normaal uit hoe of wat?
Je vraagt hier iets voor commerciele doeleinden. Dat is gewoon niet toegestaan. Voor de rest ben je van harte welkom.

Dat je je hierover aangevallen voelt kan ik niets aan doen.
lolwut
pi_155906588
Jezus. Post 28

quote:
Rustig maar. Ik zoek slechts de groothandel. Maar als dank mag je het product zometeen extra voordelig bij mij kopen
Als grapje naar de zoveelste zure afzeikpost :r

Ik link toch zeker nergens mijn winkel. Ik wil niet zeggen zeggen wat ik verkoop! HOE verdien ik op die manier geld. Ik zou het graag weten dan wordt ik slapend rijk

Maar goed ik geloof er niks van dat een FOK mod ooit een fout zal toegeven.... :O
  Boks-Chick maandag 7 september 2015 @ 21:15:29 #121
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_155906872
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:09 schreef lizzylis het volgende:
Jezus. Post 28

[..]

Als grapje naar de zoveelste zure afzeikpost :r

Ik link toch zeker nergens mijn winkel. Ik wil niet zeggen zeggen wat ik verkoop! HOE verdien ik op die manier geld. Ik zou het graag weten dan wordt ik slapend rijk

Maar goed ik geloof er niks van dat een FOK mod ooit een fout zal toegeven.... :O
Je roept dat iedereen je afzeikt, maar zelf doe je hetzelfde naar mij toe, daar waar ik gewoon normaal en keurig je vragen beantwoord. Beetje jammer van je.

Je linkt nergens je winkel, maar het is wel bedoeld voor je winkel. Daarmee is het voor commerciele doeleinden, namelijk het jou helpen met je winkel.

Anyways, onder artikel 7 van de algemene voorwaarden staat het:

quote:
7. Spam

a. Het gebruik van de Dienst alsmede het gebruik van de informatie op de Site is enkel en alleen toegestaan met het oog op het kunnen communiceren, discussiėren met andere gebruikers op de site waarbij geldt dat het karakter van de communicatie geen commercieel maar slechts een particulier doel mag dienen, tenzij ter plaatse anders aangegeven.
Met deze voorwaarden ben je akkoord gegaan met het maken van een account op FOK! Sterker nog, bij het plaatsen van elke reactie weer ga je akkoord met de algemene voorwaarden en policy van FOK!

Dus jammer dat het voor jou niet goed uitkomt, maar zo is het nu eenmaal.

Edit: en je reactie op je laatste post is niet alleen afzeiken richting mij, maar ook nog eens duidelijk dat je mij en vele medemods alhier niet kent. Daarbij maak ik in deze zeer zeker geen fout :).
lolwut
pi_155907127
Je gaat je ongelijk toch nooit toegeven. Kinderachtig.

Maar for the record ja ik zoek een specifieke groothandel om een contact te leggen. Verbied dan alles discussies omtrend webwinkels, zaken doen etc dan maar ook. Ohja en werk en opleiding. Want werk is ook commercieel want daar verdien je ook geld mee. (Bah vies werken voor je geld. Mag alleen voor een baas. Zelfstandig is vies) En iets leter mag ook niet want kennis kan je ook commercieel uitbuiten

Dan mag je 95% van geld, werkzaken en recht om dezelfde reden ook sluiten. Om van vraag en aanbod maar niet te spreken.

Ik vroeg alleen maar wat google skills om me met 1 specefieke vraag te helpen. Maar geen zorgen ik vraag het wel ergens anderes. Waar niet zoveel gefrustreerde modjes rondlopen!
  Boks-Chick maandag 7 september 2015 @ 21:22:22 #123
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_155907168
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef lizzylis het volgende:
Je gaat je ongelijk toch nooit toegeven. Kinderachtig.

Maar for the record ja ik zoek een specifieke groothandel om een contact te leggen. Verbied dan alles discussies omtrend webwinkels, zaken doen etc dan maar ook. Ohja en werk en opleiding. Want werk is ook commercieel want daar verdien je ook geld mee. (Bah vies werken voor je geld. Mag alleen voor een baas. Zelfstandig is vies) En iets leter mag ook niet want kennis kan je ook commercieel uitbuiten

Dan mag je 95% van geld, werkzaken en recht om dezelfde reden ook sluiten. Om van vraag en aanbod maar niet te spreken.

Ik vroeg alleen maar wat google skills om me met 1 specefieke vraag te helpen. Maar geen zorgen ik vraag het wel ergens anderes. Waar niet zoveel gefrustreerde modjes rondlopen!
Is goed hoor, succes verder ^O^

Ga jij wel je fout toegeven dat je zelf aan het afzeiken bent, daar waar ik gewoon normaal en serieus blijf reageren?
lolwut
  maandag 7 september 2015 @ 21:28:12 #124
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_155907411
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef lizzylis het volgende:
alles discussies
omtrend
leter
anderes
Nou nou, als je zo ook je klanten te woord staat :X
  maandag 7 september 2015 @ 21:28:49 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155907426
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef lizzylis het volgende:
Je gaat je ongelijk toch nooit toegeven. Kinderachtig.
Welk ongelijk?
quote:
Maar for the record ja ik zoek een specifieke groothandel om een contact te leggen. Verbied dan alles discussies omtrend webwinkels, zaken doen etc dan maar ook.
Jij valt morgen echt van je stoel als je hier inlogt :D _O-
quote:
Ohja en werk en opleiding. Want werk is ook commercieel want daar verdien je ook geld mee. (Bah vies werken voor je geld. Mag alleen voor een baas. Zelfstandig is vies) En iets leter mag ook niet want kennis kan je ook commercieel uitbuiten
Hou dat soort vooroordelen even lekker voor je. Er is hier werkelijk NIEMAND die zegt dat zelfstandige ondernemers vies zijn en wij van FOK! op geen enkele manier willen meewerken.
Wat niet mag staat duidelijk aangegeven door Brandx, die regels overtreed je en dan gaat je topic dicht.
Dan kan je daarna gaan jankzakken en ons allemaal generaliseren, maar daar kweek je nou niet echt goodwill mee.
quote:
Dan mag je 95% van geld, werkzaken en recht om dezelfde reden ook sluiten. Om van vraag en aanbod maar niet te spreken.
In V&a mogen ook geen handelaars komen.
quote:
Ik vroeg alleen maar wat google skills om me met 1 specefieke vraag te helpen. Maar geen zorgen ik vraag het wel ergens anderes. Waar niet zoveel gefrustreerde modjes rondlopen!
Wij raken gefrustreerd door users zoals jij. Kan je ons wel zuur enzovoort noemen, maar daar schiet je al helemaal weinig mee op. We zijn hier om te helpen hoor. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')