dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opso en Mortaxx maken nu nog ruzie met elkaar, maar uiteindelijk belanden ze het bed in.
PizzaGeitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar liveverslagen lezen tijdens Feyenoord-Ajax paar jaar geledenStijn was altijd mad op mij en Pizzageit
Maar ja, Pizzageit verder
PizzaGeit is een zeer aparte jongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar liveverslagen lezen tijdens Feyenoord-Ajax paar jaar geledenStijn was altijd mad op mij en Pizzageit
Maar ja, Pizzageit verder
tr gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe er een kuub cement bij en dan ga jij ook richting leuk
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PizzaGeit![]()
knjb dit dat, complotten hahaha
Dat is niet genoeg hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomen
Dan maak ik mijzelf liever van kantquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opso en Mortaxx maken nu nog ruzie met elkaar, maar uiteindelijk belanden ze het bed in.
Wat dan te denken van klaasweetallesgenotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die gast kan beter door zijn moeder in bescherming worden genomen
dat is anders,quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dan te denken van klaasweetallesgenot
Jij valt wel op de badboy die Mortaxx is (lees: acteert)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan maak ik mijzelf liever van kant
dat is een toffe userquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dan te denken van klaasweetallesgenot
Maar tegenwoordig is dat niks meer joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PizzaGeit![]()
knjb dit dat, complotten hahaha
HAHAHAH.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij valt wel op de badboy die Mortaxx is (lees: acteert)
Ik praat alleen in livetopic bij wedstrijden die me niks boeienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is dat niks meer joh.
Alleen af en toe in Feyenoord-topic tijdens wedstrijden
Ik wil een wedstrijd kunnen zien en niet om de 2 seconde iets posten en niks kunnen volgen
Ben jij zo'n koppelaarster?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH.
Stop, of ik fix paon voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |