SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Laat maar weten ok?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehehehopelijk smaakt het lekker.
Naja eigenlijk niet want dan ga ik aankomen
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey JR je kunt nog seksuele voorlichting krijgen via Kara Sutra
Oreo. Of creamy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met caramel![]()
Favoriete chocolade.
Pervs gaan daar alleen heen manquote:
nee heb tv uitgezetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kara Sutra, kijk je geen rtl meer?
Over Iedereen zegt ja gesprokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik merk dat ik bijna ongesteld ben. Krijg ineens weer cravings.
ik wilde x met mattie gaan stijf van de drugsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pervs gaan daar alleen heen man
Jakkiebah
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wilde x met mattie gaan stijf van de drugs
Je bent open minded of je bent het niet hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Veel stelletjes die daar heen gaan en gewoon en plein publique beetje lopen neuken daar
Het is maar waar je opgewonden van wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Veel stelletjes die daar heen gaan en gewoon en plein publique beetje lopen neuken daar
True truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent open minded of je bent het niet hè
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van wordt
sommige mensen wil je gewoon niet naakt zien tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoor
Maar op zo`n beurs kan je net zo goed je buurman tegenkomenDat zou ik dan weer minden vinden
is dat van die internetgekkies compilatie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sommige mensen wil je gewoon niet naakt zien toch
Die waren op de kamasutra beurs jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is dat van die internetgekkies compilatie?
met dat vies dikke wijf en die ene vent erbij
O, maar ik was niet van plan het met z'n drietjes te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Iedereen zegt ja gesproken
Weet niet wanneer je van plan was, maar dit weekend zou erg onverstandig zijn
Niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar ik was niet van plan het met z'n drietjes te doen eigenlijk.
Veel te openbaar lijkt me datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoor
Maar op zo`n beurs kan je net zo goed je buurman tegenkomenDat zou ik dan weer minden vinden
Nja was wel een darkroomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Veel te openbaar lijkt me dat
Ja dat is ook heel vreemd
Nee. Sorry daarvoor, maar daar voel ik me nog enigszins ongemakkelijk bij. Ik dacht dat je gewoon sowieso wat wilde hebben. En dat jij het graag op feestjes en tijdens uitgaan wilde gebruiken. Dat doe ik zelf al helemaal niet.quote:
steekt je kont zo erg uit dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde rebels doen en vaatwasser niet inruimen stoot ik met mn ass tegen een glaasje aan. Lekker 's nachts glas opruimen gvd. Kutkarma
Gaat ze naar de kamasutra-beurs, koopt ze een tasquote:
Antilianenbips ja toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
steekt je kont zo erg uit dan?
1:17quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze naar de kamasutra-beurs, koopt ze een tas![]()
Okayquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Sorry daarvoor, maar daar voel ik me nog enigszins ongemakkelijk bij. Ik dacht dat je gewoon sowieso wat wilde hebben. En dat jij het graag op feestjes en tijdens uitgaan wilde gebruiken. Dat doe ik zelf al helemaal niet.
Sowieso als je een hele krijgt kun je hem nog delen met iemand. Zou sowieso de eerste keer gewoon een halfje nemen.quote:
je mag het ook DM'en hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag de grootte van mn bips prive blijven
Heb je deel 1 tm 5 gezien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is dat van die internetgekkies compilatie?
met dat vies dikke wijf en die ene vent erbij
ja tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je deel 1 tm 5 gezien?
wat is je lievelingseten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
haha ja man
echt doodgelachen om sommige
Ik snap nooit hoe het zo ver heeft kunnen komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag vandaag op het station een best wel jong meisje/vrouw en die moet sowieso wel 150 kilo wegen. Zag er echt heel zielig uit
Maar serieus, OF, zou oppassenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Tjacka het volgende:
wel ziek hoor
of heeft gewoon een mobiel die met criminele activiteiten in aanraking is geweest
weet je nog die vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is je lievelingseten?
pizza maar dat heb ik al te vaak gegeten dus vind ik eigenlijk niet meer zo lekker
Omg.. Alle vetjesputjes en allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
Zag laatst een erg dikke vrouw die dan alleen een legging en een shirt aan had. Als werkkleding. Ziet er toch niet uit?
Wagelde er een beetje bij terwijl ze drie onderbenen had in haar legging enz. Buik die ver onder haar tshirt in haar legging zat. Zo sneu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe het zo ver heeft kunnen komen
Deze had ook alleen legging en tshirt aan. Waarvan deel van haar buik werd opgevangen in de legging.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
Zag laatst een erg dikke vrouw die dan alleen een legging en een shirt aan had. Als werkkleding. Ziet er toch niet uit?
Zo zijn er wel meer ja. Maar als zij zich er goed in voelen moeten ze het dragen toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
welke is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weet je nog die van
HANDTEKENINNGGG HANDTEKENINGGG
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
welke is dat?
wel die van die gasten op dat hardcore feest, met die ogen wijd open. Lekker stampen jonguh
Dat vind ik altijd best viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wagelde er een beetje bij terwijl ze drie onderbenen had in haar legging enz. Buik die ver onder haar tshirt in haar legging zat. Zo sneu.
Ja, ergens wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je je daar goed in voelt eigenlijk. Ik ben nog niet half zo dik als zij was, maar ik zou het al niet dragen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer ja. Maar als zij zich er goed in voelen moeten ze het dragen toch.
inderdaad dan stop je er toch al veel eerder mee johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht sneu, vraag mij idd ook af hoe kan dat zo ver komen? Ik eet ook alles wat los en vast zit zo'n beetje. Ben ook niet dun en heb zeker wel paar kilo overgewicht maar hoe kun je zo dik worden?
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de anderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht sneu, vraag mij idd ook af hoe kan dat zo ver komen? Ik eet ook alles wat los en vast zit zo'n beetje. Ben ook niet dun en heb zeker wel paar kilo overgewicht maar hoe kun je zo dik worden?
net als die man in Engeland die per dag 6 hele broden met jam atquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Moet je dan nog 10x zoveel eten als dat ik nu al doe? Dat kan toch nooit.
Jij eet alles wat lost en vast zit. Maar neit systematisch. Elke dag. Maandenlang, jarenlang 4/5x meer kcal dan je mag. Dan kan het hard gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
graagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sandwich voor je maken
Met rattengif erin.
Maar kan je wel rekening mee houden natuurlijk, als je weet dat je snel aankomtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de ander
Niet iedereen kan er wat aan doen ook
Bij sommige mensen vliegen de kilo's er wel makkelijker aan. Ik ben daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Dat klopt, niet iedereen kan er iets aan doen. Maar er zijn zeker een paar die er wel wat aan kunnen doen en dat vind ik echt heel bijzonder. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die iets van 10,000 KCAL (of misschien iets minder) op een dag eten, en toch zijn die er wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de ander
Niet iedereen kan er wat aan doen ook
Dat red ik niet. Sws moet ik wel in Groningen blijven slapen als ik nu de trein pakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom halen over kwartier in tintelier
Dat is wel zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan je wel rekening mee houden natuurlijk, als je weet dat je snel aankomt
Je mag vast wel in de armen van pax slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat red ik niet. Sws moet ik wel in Groningen blijven slapen als ik nu de trein pak
Zo'n vaart loopt dat niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Denk nu al soms dat ik mijzelf een hartaanval eetZijn hun daar nooit bang voor?
Ik val op meisjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag vast wel in de armen van pax slapen
Soms heb ik wel eens zo'n enorme zoete craving maar ik eet nooit toooo much. Ben sowieso bang voor al die vet opstapelingen en zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar ik blijf het zielig vinden als mensen zo over andermans lichaam praat
huhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey JR
weet jij het orginele filmpje van
Nou.... nee!
en broodje sate komt op de tv?
Waarom zou je?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggen
het is namelijk niet iets wat je snel voorbij loopt
Die heb ik altijd al gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet te vergeten: striemen. Als je zo erg aankomt dan zit je toch daar onder. Geen gezicht.
Ligt er ook aan hoe zwaar die persoon is welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggen
het is namelijk niet iets wat je snel voorbij loopt
Vast wel. Maar vaak neemt emotie het over. Of gewoon honger. Als je gewend bent om veel te eten (wat zich opbouwt) en je eet bijvoorbeeld veel snelle suikers, krijg je ook weer veel sneller trek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink geen frisdrank meer. Eerste dagen echt suiker cravingsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens zo'n enorme zoete craving maar ik eet nooit toooo much. Ben sowieso bang voor al die vet opstapelingen en zo
Ik heb het alleen bij m'n heupen, gelukkig zijn ze wel enorm vervaagd, maar ik vind het zo lelijk bij mijzelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al gehadSinds mijn puberteit.
Nja zoals Amarantha zei dat de vetkwabben in de legging hingen en ze 150 kg was, dat is vrij zwaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe zwaar die persoon is wel
Je bedoelt het goed maar er zijn maar weinig obese-patienten met een schildklier-ziektequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
En hoe het komt. Je weet nooit of diegene een ziekte heeft of niet
alleen een ziekte is daar nooit de oorzaak voor natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
En hoe het komt. Je weet nooit of diegene een ziekte heeft of niet
Ik vind het best een afknapper ook al hebben superveel vrouwen hetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar striae boeit mij niks. Krijg ik ook wel als ik een baby wil ooit.
ieuw frisdrank. Wat had je gegeten dan tijdens je suikeraanvalletjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik drink geen frisdrank meer. Eerste dagen echt suiker cravings
Hoeveel kilo moet ik aan denken daarbij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
In het verleden wel vaak 'veel' aangekomen en weer afgevallen.
i no carequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is natuurlijk dé kerstfilm bij uitstek
Jij bent vet kieskeurig volgensmijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het best een afknapper ook al hebben superveel vrouwen het
Denk bij nader inzien, na even Googlen, dat ze wel meer weegt dan 150 kilo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zoals Amarantha zei dat de vetkwabben in de legging hingen en ze 150 kg was, dat is vrij zwaar
vet huehuehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij bent vet kieskeurig volgensmij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar striae boeit mij niks. Krijg ik ook wel als ik een baby wil ooit.
deze zijn mooi jaquote:
Tussen de 10 a 20. Altijd in wel korte periode.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kilo moet ik aan denken daarbij?
Gewoon negerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ieuw frisdrank. Wat had je gegeten dan tijdens je suikeraanvalletjes
ik hou van jouquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nacho cheese beste
die naturel is vies
heb je voorbeeld dan hoe dik ze wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk bij nader inzien, na even Googlen, dat ze wel meer weegt dan 150 kilo.
wat een tof wijf is dit ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
Het koelde af tijdens de nacht (bij mijn tante in Poortview en Simonstown) maar in de dag aangenaam zomerweer.
In Marloth Park was het 's nachts warm. Thank God voor ventilators.
vet....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij bent vet kieskeurig volgensmij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen een ziekte is daar nooit de oorzaak voor natuurlijk
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed maar er zijn maar weinig obese-patienten met een schildklier-ziekteDe meeste eten gewoon ongecontroleerd veel te veel
Ligt er ook aan hoe groot ze is. Als ze klein was is ze natuurlijk sneller dik met 150 kilo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Zag foto van een vrouw die er wel beetje op leek en die woog al 330 kilo. Dus denk dat dit meisje wel aan de 200 kilo zit.
Is positief hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manier
Kan ik niet
Ah ja. Heb ook een keer bijna 10 kilo gehad in korte tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tussen de 10 a 20. Altijd in wel korte periode.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je voorbeeld dan hoe dik ze was
laten we het dan oefenenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manier
Kan ik niet
ik ga ook niet zeiken als iemand een beetje overgewicht heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Kan ik niet
Jemigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat deze dame wel in de buurt komt van haar postuur.
Stopte in die periode ook wel regelmatig met de pil en ging hem dan ineens weer gebruiken. Misschien verklaard dat het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja. Heb ook een keer bijna 10 kilo gehad in korte tijd.
Grootste gedeelte was er wel rap weer af na het van pil veranderen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
punaniquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe zij hun punani schoonmaken :s
Voel me best slank nu. Bedankt voor dit zeldzame moment.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe denk je dat ik mij voelde in de bus?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Voel me best slank nu. Bedankt voor dit zeldzame moment.
Hongerveroorzaker nummer een voor mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stopte in die periode ook wel regelmatig met de pil en ging hem dan ineens weer gebruiken. Misschien verklaard dat het ook
Picsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat ik de mooiste billen heb uit de sc
Nam ze ook twee stoeltjes in beslag?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik mij voelde in de bus?![]()
![]()
ik ga ook in kpd zettenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dat ik de mooiste billen heb uit de sc
Nee ze stond buiten de bus, ik stond op het station te wachten tot de bus verder ging rijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nam ze ook twee stoeltjes in beslag?
Slechte blaas whehehquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Paxcon het volgende:
heel vervelend dat als je veel water je drinkt je zo vaak naar de wc moet
oh te laatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg nee ik maakte maar een grapje
Soms vraag ik me af hoe die mensen bewegen. Lijkt me constant verschrikkelijk ongemakkelijk. Daarom doen ze het waarschijnlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze stond buiten de bus, ik stond op het station te wachten tot de bus verder ging rijden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laten we het dan oefenen
fok-it zijn baard is lelijk
spreek mij na
Tjacka was zo geschrokken dat hij daarna wegrende en we hem de hele avond hebben gezocht.quote:
Chanant hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet mijn tijd dat ik KLB veel bezocht achter me laten
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe die mensen bewegen. Lijkt me constant verschrikkelijk ongemakkelijk. Daarom doen ze het waarschijnlijk ook niet veel.
Wacht wat, ik snap er niks vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka was zo geschrokken dat hij daarna wegrende en we hem de hele avond hebben gezocht.
En dit voor 50 euroGeslaagde aankoop
Ja, maar je gaat je ook slechter over jezelf voelen. En daarom weer meer eten. En je daarna weer kut voelen. Etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.
Maar sommige wegen nog 150 kg meer. Je komt ook steeds langzamer aan lijkt me.
waarom meer eten dan als je je kut voelt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je ook slechter over jezelf voelen. En daarom weer meer eten. En je daarna weer kut voelen. Etc.
Zou als fastfoodtent enz ook zo'n klant beschermen tegen zichzelf. Maar dat mag je niet doen zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.
Maar sommige wegen nog 150 kg meer. Je komt ook steeds langzamer aan lijkt me.
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom meer eten dan als je je kut voelt?
met zo'n lekker wijf heb je het dan alsnog goed gedaanquote:
wegzakken in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.
leuke meid iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
met zo'n lekker wijf heb je het dan alsnog goed gedaan
doe updaten danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die middelvinger emoticon op whatsapp. Ik zie alleen maar een blokje.
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vroeger was klb heel grappig soms
Zelfde, iPhonequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die middelvinger emoticon op whatsapp. Ik zie alleen maar een blokje.
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou als fastfoodtent enz ook zo'n klant beschermen tegen zichzelf. Maar dat mag je niet doen zeker?
maar dat niemand in die omgeving er wat van zegt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.
wat is die er?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
-alle oudjes
friet moet in ossewitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet.
Sterker nog zo`n heart-attack grill stimuleert het alleen
Mensen boven een bepaald gewicht gratis laten eten en zo vet mogelijke maaltijden bereiden.
Cola met extreem veel suiker, patat in dat gore reuzel gebakken en alles. Sigaretten zonder filter.
Volgens mij zijn die ketens nu verboden trouwens
ik update het altijd pas op het allerlaatste moment als het moet van whatsappquote:
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet.
Sterker nog zo`n heart-attack grill stimuleert het alleen
Mensen boven een bepaald gewicht gratis laten eten en zo vet mogelijke maaltijden bereiden.
Cola met extreem veel suiker, patat in dat gore reuzel gebakken en alles. Sigaretten zonder filter.
Volgens mij zijn die ketens nu verboden trouwens
die gooi ik altijd in cloud en schop ik van me telefoon afquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt doordat ik teveel filmpjes en foto's heb
Maar er is niet eens een update tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Treurig ja.quote:
Of het is een extreme manier om ze het juist in te laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?
JR kan niet 5 minuten zonder zn whatsappquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik update het altijd pas op het allerlaatste moment als het moet van whatsapp
te lui ervoor
Scheelt wel weer in de zorgkosten voor de andere belastingbetalersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of het is een extreme manier om ze het juist in te laten zien.
Die burgers daar heette ook de Bypass-burgers
Ligt aan je omgeving. Sommige mensen zeggen alleen: "Zooo, jij bent echt dik geworden". Ja, dat roept niet echt de gewenste reactie op. Of ze durven helemaal niets te zeggen omdat het gevoelig ligt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat niemand in die omgeving er wat van zegt?
Al heb je ook mensen die dat soort dikke mensen nog gaan voorzien van boodschappenwagens vol met eten ook
aparte mapjes genotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb wel uitgezet dat whatsappfotos direct in je normale fotomap komen, wat een chaos werd dat
nee moet ik updaten mis ik allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
JR kan niet 5 minuten zonder zn whatsapp
dat wel maar ik download nog allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb wel uitgezet dat whatsappfotos direct in je normale fotomap komen, wat een chaos werd dat
Feestje. Dansje. Drankjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Tjacka het volgende:
DIT WEEKEND
KERMIS LUTJEBROEK
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Gezondere leven voor veel mensen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
Vraag me wel af wat er zou gebeuren als ze al het ongezonde voedsel gingen verbieden.
Oh je kunt toch ook gewoon heel veel eten van gezond voedsel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
Vraag me wel af wat er zou gebeuren als ze al het ongezonde voedsel gingen verbieden.
Mensen in de omgeving zeggen vaak wel de verkeerde dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan je omgeving. Sommige mensen zeggen alleen: "Zooo, jij bent echt dik geworden". Ja, dat roept niet echt de gewenste reactie op. Of ze durven helemaal niets te zeggen omdat het gevoelig ligt.
moeilijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh je kunt toch ook gewoon heel veel eten van gezond voedsel?
Dat doen ze nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je kan je ook dik eten aan gezond voedsel. Als je je best doet. Maar dacht meer aan rellen en protesten en dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezondere leven voor veel mensen.
Ook voor mij dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie reactie op Ama.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezondere leven voor veel mensen.
Ook voor mij dus.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
GvdIk snap wel dat je Rusnak bij je favorieten zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met noten enzo krijg ik het makkelijk voor elkaar veel meer te eten dan ik nodig heb.quote:
Heb al een tijdje deze combi niet meer gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koop
Ook met gezonde noten ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met noten enzo krijg ik het makkelijk voor elkaar veel meer te eten dan ik nodig heb.
En is ook best makkelijk voedsel om naar binnen te werken.
Ondergrondse junkfoodhandel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koop
Ofcoursequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je Rusnak bij je favorieten zet
ze hebben een woord voor mensen zoals jijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee moet werken en heb een afscheidsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Lijkt me vooral heel moeilijk om in regels te vatten wat je niet meer mag verkopen.quote:
Ik heb sowieso al weer een tijdje geen bugles gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al een tijdje deze combi niet meer gehad.
jammer dat cashewnoten zo duur zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cashews en walnoten
550kcal per 100 gram ofzo.
Hm dat zijn niet mijn favs.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cashews en walnoten
550kcal per 100 gram ofzo.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben een woord voor mensen zoals jijWooooow. Doe ffe normaal joh :s je bent gvd zelf gay, nare Westfriese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doritosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al weer een tijdje geen bugles gehad
heb dan meestal liever hamkas/nibb its/pringles
Dat sowieso. Misschien alleen 'clean' voedsel? Niet precies wetende wat daar onder kan vallen. Ik denk zoveel mogelijk natuurlijk en onbewerkt. Maar ik stel me gewoon voor dat snackbars gaan sluiten, junkfood net als illegale drugs verkocht wordt. Dat soort dingen. :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me vooral heel moeilijk om in regels te vatten wat je niet meer mag verkopen.
Is dat enkel verwerkt voedsel dat veel verzadigde vetten of snelle suikers bevat of ook basisingredienten?
geeft toch minder die voldoeningquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met noten enzo krijg ik het makkelijk voor elkaar veel meer te eten dan ik nodig heb.
En is ook best makkelijk voedsel om naar binnen te werken.
voel je je snel aangevallen danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wooooow. Doe ffe normaal joh :s je bent gvd zelf gay, nare Westfriese.
ja echt bizarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jammer dat cashewnoten zo duur zijn
Maar ehm, ongezonde noten? Wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat zijn niet mijn favs.
Macademia en paranotennomnom
Mijn notenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er dan ook ongezonde noten?
Fbi luistert je afquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut volges mij bne ik echt de lul nu door me telefoon
veel vet welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ehm, ongezonde noten? Wat?
Alleen als je ze gesuikerd of gezouten eet zijn ze ongezond.
Scheer jij je noten?quote:
'Kun je om 18:00 een bakje patat brengen achter de flat? kijk uit dat niemand je ziet!'quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Misschien alleen 'clean' voedsel? Niet precies wetende wat daar onder kan vallen. Ik denk zoveel mogelijk natuurlijk en onbewerkt. Maar ik stel me gewoon voor dat snackbars gaan sluiten, junkfood net als illegale drugs verkocht wordt. Dat soort dingen. :$
Ja jij noemt mij gay.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voel je je snel aangevallen dan
doe zelf even normaal
zo te lopen beledigen jij
Ik weet wel dat ik de moeite van dealer zoeken niet zou nemen voor een pizza.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Misschien alleen 'clean' voedsel? Niet precies wetende wat daar onder kan vallen. Ik denk zoveel mogelijk natuurlijk en onbewerkt. Maar ik stel me gewoon voor dat snackbars gaan sluiten, junkfood net als illegale drugs verkocht wordt. Dat soort dingen. :$
Zeker man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kut volges mij bne ik echt de lul nu door me telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |