oh te laatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg nee ik maakte maar een grapje
Soms vraag ik me af hoe die mensen bewegen. Lijkt me constant verschrikkelijk ongemakkelijk. Daarom doen ze het waarschijnlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ze stond buiten de bus, ik stond op het station te wachten tot de bus verder ging rijden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
laten we het dan oefenen
fok-it zijn baard is lelijk
spreek mij na
Tjacka was zo geschrokken dat hij daarna wegrende en we hem de hele avond hebben gezocht.quote:
Chanant hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet mijn tijd dat ik KLB veel bezocht achter me laten
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoe die mensen bewegen. Lijkt me constant verschrikkelijk ongemakkelijk. Daarom doen ze het waarschijnlijk ook niet veel.
Wacht wat, ik snap er niks vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka was zo geschrokken dat hij daarna wegrende en we hem de hele avond hebben gezocht.
En dit voor 50 euroGeslaagde aankoop
Ja, maar je gaat je ook slechter over jezelf voelen. En daarom weer meer eten. En je daarna weer kut voelen. Etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.
Maar sommige wegen nog 150 kg meer. Je komt ook steeds langzamer aan lijkt me.
waarom meer eten dan als je je kut voelt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je ook slechter over jezelf voelen. En daarom weer meer eten. En je daarna weer kut voelen. Etc.
Zou als fastfoodtent enz ook zo'n klant beschermen tegen zichzelf. Maar dat mag je niet doen zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je zo dik kan worden. Dat je al snel richting de 150 kan snap ik.
Maar sommige wegen nog 150 kg meer. Je komt ook steeds langzamer aan lijkt me.
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom meer eten dan als je je kut voelt?
met zo'n lekker wijf heb je het dan alsnog goed gedaanquote:
wegzakken in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.
leuke meid iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
met zo'n lekker wijf heb je het dan alsnog goed gedaan
doe updaten danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die middelvinger emoticon op whatsapp. Ik zie alleen maar een blokje.
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vroeger was klb heel grappig soms
Zelfde, iPhonequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zien jullie die middelvinger emoticon op whatsapp. Ik zie alleen maar een blokje.
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou als fastfoodtent enz ook zo'n klant beschermen tegen zichzelf. Maar dat mag je niet doen zeker?
maar dat niemand in die omgeving er wat van zegt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat eten dan een blij gevoel geeft. Het is een vicieuze cirkel waar veel dikke mensen niet zonder hulp uitkomen.
wat is die er?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
-alle oudjes
friet moet in ossewitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet.
Sterker nog zo`n heart-attack grill stimuleert het alleen
Mensen boven een bepaald gewicht gratis laten eten en zo vet mogelijke maaltijden bereiden.
Cola met extreem veel suiker, patat in dat gore reuzel gebakken en alles. Sigaretten zonder filter.
Volgens mij zijn die ketens nu verboden trouwens
ik update het altijd pas op het allerlaatste moment als het moet van whatsappquote:
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet.
Sterker nog zo`n heart-attack grill stimuleert het alleen
Mensen boven een bepaald gewicht gratis laten eten en zo vet mogelijke maaltijden bereiden.
Cola met extreem veel suiker, patat in dat gore reuzel gebakken en alles. Sigaretten zonder filter.
Volgens mij zijn die ketens nu verboden trouwens
die gooi ik altijd in cloud en schop ik van me telefoon afquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt doordat ik teveel filmpjes en foto's heb
Maar er is niet eens een update tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Treurig ja.quote:
Of het is een extreme manier om ze het juist in te laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?
JR kan niet 5 minuten zonder zn whatsappquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik update het altijd pas op het allerlaatste moment als het moet van whatsapp
te lui ervoor
Scheelt wel weer in de zorgkosten voor de andere belastingbetalersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, je wilt je klanten toch niet de dood injagen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of het is een extreme manier om ze het juist in te laten zien.
Die burgers daar heette ook de Bypass-burgers
Ligt aan je omgeving. Sommige mensen zeggen alleen: "Zooo, jij bent echt dik geworden". Ja, dat roept niet echt de gewenste reactie op. Of ze durven helemaal niets te zeggen omdat het gevoelig ligt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat niemand in die omgeving er wat van zegt?
Al heb je ook mensen die dat soort dikke mensen nog gaan voorzien van boodschappenwagens vol met eten ook
aparte mapjes genotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb wel uitgezet dat whatsappfotos direct in je normale fotomap komen, wat een chaos werd dat
nee moet ik updaten mis ik allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
JR kan niet 5 minuten zonder zn whatsapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |