Tussen de 10 a 20. Altijd in wel korte periode.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel kilo moet ik aan denken daarbij?
Gewoon negerenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ieuw frisdrank. Wat had je gegeten dan tijdens je suikeraanvalletjes
ik hou van jouquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nacho cheese beste
die naturel is vies
heb je voorbeeld dan hoe dik ze wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk bij nader inzien, na even Googlen, dat ze wel meer weegt dan 150 kilo.
wat een tof wijf is dit ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
Het koelde af tijdens de nacht (bij mijn tante in Poortview en Simonstown) maar in de dag aangenaam zomerweer.
In Marloth Park was het 's nachts warm. Thank God voor ventilators.
vet....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij bent vet kieskeurig volgensmij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen een ziekte is daar nooit de oorzaak voor natuurlijk
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed maar er zijn maar weinig obese-patienten met een schildklier-ziekteDe meeste eten gewoon ongecontroleerd veel te veel
Ligt er ook aan hoe groot ze is. Als ze klein was is ze natuurlijk sneller dik met 150 kilo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Zag foto van een vrouw die er wel beetje op leek en die woog al 330 kilo. Dus denk dat dit meisje wel aan de 200 kilo zit.
Is positief hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manier
Kan ik niet
Ah ja. Heb ook een keer bijna 10 kilo gehad in korte tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tussen de 10 a 20. Altijd in wel korte periode.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je voorbeeld dan hoe dik ze was
laten we het dan oefenenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja achja ik voel me heel slecht altijd als ik over het uiterlijk en figuur van mensen ga praten op een negatieve manier
Kan ik niet
ik ga ook niet zeiken als iemand een beetje overgewicht heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Kan ik niet
Jemigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat deze dame wel in de buurt komt van haar postuur.
Stopte in die periode ook wel regelmatig met de pil en ging hem dan ineens weer gebruiken. Misschien verklaard dat het ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja. Heb ook een keer bijna 10 kilo gehad in korte tijd.
Grootste gedeelte was er wel rap weer af na het van pil veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |