Ikea en Pocoquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]mooi zo!
Nog een week de tijd om de Ikea Leeg te halen!
en dan niet even op de koffie komenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ikea en Poco. Wat ik zei; al salontafel, tv meubel en eethoek bij Poco gehaald in Enschede, kosten samen: 250,-
Sorry hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
en dan niet even op de koffie komen
Als je overdag was geweest , was ik waarschijnlijk op mijn werk geweest!quote:
Welkom thuis! het is patat trouwens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer veilig thuis en ga een goeie vettige friet van de frituur eten hihi. ik was gisteren te moe.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer veilig thuis en ga een goeie vettige friet van de frituur eten hihi. ik was gisteren te moe.
Klinkt wel euh.. Apart. Maar zo'n zwoele Vlaamse die het uitspreekt zal mss beter zijn..quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]friet zwerfkar shottekast, ah vlaams is zo mooi
ja friet = patatquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt wel euh.. Apart. Maar zo'n zwoele Vlaamse die het uitspreekt zal mss beter zijn..
Geen verkeerde combinatiequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja friet = patat
zwerfkar = camper of caravan
shottekast = tafelvoetbal
goed zat twee dagen vastquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Scrummie het volgende:
liever homo dan een 410'er.
Maar hoi Tjackgoos. Hoe is ie?
Wow sterktequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
leipe foto maar ziet er beetje frisjes uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bij mijn tante tegen de glazen deur geknald omdat iemand koud had en ik dat niet wist.
Het koelde af tijdens de nacht (bij mijn tante in Poortview en Simonstown) maar in de dag aangenaam zomerweer.
In Marloth Park was het 's nachts warm. Thank God voor ventilators.
het was koud hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
leipe foto maar ziet er beetje frisjes uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |