Dat klopt, niet iedereen kan er iets aan doen. Maar er zijn zeker een paar die er wel wat aan kunnen doen en dat vind ik echt heel bijzonder. Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die iets van 10,000 KCAL (of misschien iets minder) op een dag eten, en toch zijn die er wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de ander
Niet iedereen kan er wat aan doen ook
Dat red ik niet. Sws moet ik wel in Groningen blijven slapen als ik nu de trein pakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom halen over kwartier in tintelier
Dat is wel zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan je wel rekening mee houden natuurlijk, als je weet dat je snel aankomt
Je mag vast wel in de armen van pax slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat red ik niet. Sws moet ik wel in Groningen blijven slapen als ik nu de trein pak
Zo'n vaart loopt dat niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Denk nu al soms dat ik mijzelf een hartaanval eetZijn hun daar nooit bang voor?
Ik val op meisjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag vast wel in de armen van pax slapen
Soms heb ik wel eens zo'n enorme zoete craving maar ik eet nooit toooo much. Ben sowieso bang voor al die vet opstapelingen en zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Maar ik blijf het zielig vinden als mensen zo over andermans lichaam praat
huhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey JR
weet jij het orginele filmpje van
Nou.... nee!
en broodje sate komt op de tv?
Waarom zou je?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggen
het is namelijk niet iets wat je snel voorbij loopt
Die heb ik altijd al gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet te vergeten: striemen. Als je zo erg aankomt dan zit je toch daar onder. Geen gezicht.
Ligt er ook aan hoe zwaar die persoon is welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je bij dat soort uitspattingen er best wat van kan zeggen
het is namelijk niet iets wat je snel voorbij loopt
Vast wel. Maar vaak neemt emotie het over. Of gewoon honger. Als je gewend bent om veel te eten (wat zich opbouwt) en je eet bijvoorbeeld veel snelle suikers, krijg je ook weer veel sneller trek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik drink geen frisdrank meer. Eerste dagen echt suiker cravingsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens zo'n enorme zoete craving maar ik eet nooit toooo much. Ben sowieso bang voor al die vet opstapelingen en zo
Ik heb het alleen bij m'n heupen, gelukkig zijn ze wel enorm vervaagd, maar ik vind het zo lelijk bij mijzelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al gehadSinds mijn puberteit.
Nja zoals Amarantha zei dat de vetkwabben in de legging hingen en ze 150 kg was, dat is vrij zwaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe zwaar die persoon is wel
Je bedoelt het goed maar er zijn maar weinig obese-patienten met een schildklier-ziektequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
En hoe het komt. Je weet nooit of diegene een ziekte heeft of niet
alleen een ziekte is daar nooit de oorzaak voor natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
En hoe het komt. Je weet nooit of diegene een ziekte heeft of niet
Ik vind het best een afknapper ook al hebben superveel vrouwen hetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar striae boeit mij niks. Krijg ik ook wel als ik een baby wil ooit.
ieuw frisdrank. Wat had je gegeten dan tijdens je suikeraanvalletjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik drink geen frisdrank meer. Eerste dagen echt suiker cravings
Hoeveel kilo moet ik aan denken daarbij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
In het verleden wel vaak 'veel' aangekomen en weer afgevallen.
i no carequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is natuurlijk dé kerstfilm bij uitstek
Jij bent vet kieskeurig volgensmijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het best een afknapper ook al hebben superveel vrouwen het
Denk bij nader inzien, na even Googlen, dat ze wel meer weegt dan 150 kilo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zoals Amarantha zei dat de vetkwabben in de legging hingen en ze 150 kg was, dat is vrij zwaar
vet huehuehuequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij bent vet kieskeurig volgensmij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar striae boeit mij niks. Krijg ik ook wel als ik een baby wil ooit.
deze zijn mooi jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |