welke is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
weet je nog die van
HANDTEKENINNGGG HANDTEKENINGGG
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
welke is dat?
wel die van die gasten op dat hardcore feest, met die ogen wijd open. Lekker stampen jonguh
Dat vind ik altijd best viesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wagelde er een beetje bij terwijl ze drie onderbenen had in haar legging enz. Buik die ver onder haar tshirt in haar legging zat. Zo sneu.
Ja, ergens wel. Maar ik kan me niet voorstellen dat je je daar goed in voelt eigenlijk. Ik ben nog niet half zo dik als zij was, maar ik zou het al niet dragen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer ja. Maar als zij zich er goed in voelen moeten ze het dragen toch.
inderdaad dan stop je er toch al veel eerder mee johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht sneu, vraag mij idd ook af hoe kan dat zo ver komen? Ik eet ook alles wat los en vast zit zo'n beetje. Ben ook niet dun en heb zeker wel paar kilo overgewicht maar hoe kun je zo dik worden?
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de anderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht sneu, vraag mij idd ook af hoe kan dat zo ver komen? Ik eet ook alles wat los en vast zit zo'n beetje. Ben ook niet dun en heb zeker wel paar kilo overgewicht maar hoe kun je zo dik worden?
net als die man in Engeland die per dag 6 hele broden met jam atquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Moet je dan nog 10x zoveel eten als dat ik nu al doe? Dat kan toch nooit.
Jij eet alles wat lost en vast zit. Maar neit systematisch. Elke dag. Maandenlang, jarenlang 4/5x meer kcal dan je mag. Dan kan het hard gaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
graagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sandwich voor je maken
Met rattengif erin.
Maar kan je wel rekening mee houden natuurlijk, als je weet dat je snel aankomtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal een betere stofwisseling dan de ander
Niet iedereen kan er wat aan doen ook
Bij sommige mensen vliegen de kilo's er wel makkelijker aan. Ik ben daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |