Sowieso als je een hele krijgt kun je hem nog delen met iemand. Zou sowieso de eerste keer gewoon een halfje nemen.quote:
je mag het ook DM'en hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag de grootte van mn bips prive blijven
Heb je deel 1 tm 5 gezien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is dat van die internetgekkies compilatie?
met dat vies dikke wijf en die ene vent erbij
ja tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je deel 1 tm 5 gezien?
wat is je lievelingseten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
haha ja man
echt doodgelachen om sommige
Ik snap nooit hoe het zo ver heeft kunnen komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag vandaag op het station een best wel jong meisje/vrouw en die moet sowieso wel 150 kilo wegen. Zag er echt heel zielig uit
Maar serieus, OF, zou oppassenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Tjacka het volgende:
wel ziek hoor
of heeft gewoon een mobiel die met criminele activiteiten in aanraking is geweest
weet je nog die vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is je lievelingseten?
pizza maar dat heb ik al te vaak gegeten dus vind ik eigenlijk niet meer zo lekker
Omg.. Alle vetjesputjes en allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
Zag laatst een erg dikke vrouw die dan alleen een legging en een shirt aan had. Als werkkleding. Ziet er toch niet uit?
Wagelde er een beetje bij terwijl ze drie onderbenen had in haar legging enz. Buik die ver onder haar tshirt in haar legging zat. Zo sneu.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe het zo ver heeft kunnen komen
Deze had ook alleen legging en tshirt aan. Waarvan deel van haar buik werd opgevangen in de legging.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
Zag laatst een erg dikke vrouw die dan alleen een legging en een shirt aan had. Als werkkleding. Ziet er toch niet uit?
Zo zijn er wel meer ja. Maar als zij zich er goed in voelen moeten ze het dragen toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Fera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |