SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Laat maar weten ok?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hehehehopelijk smaakt het lekker.
Naja eigenlijk niet want dan ga ik aankomen
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey JR je kunt nog seksuele voorlichting krijgen via Kara Sutra
Oreo. Of creamy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met caramel![]()
Favoriete chocolade.
Pervs gaan daar alleen heen manquote:
nee heb tv uitgezetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kara Sutra, kijk je geen rtl meer?
Over Iedereen zegt ja gesprokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fera het volgende:
Ik merk dat ik bijna ongesteld ben. Krijg ineens weer cravings.
ik wilde x met mattie gaan stijf van de drugsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pervs gaan daar alleen heen man
Jakkiebah
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wilde x met mattie gaan stijf van de drugs
Je bent open minded of je bent het niet hèquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Veel stelletjes die daar heen gaan en gewoon en plein publique beetje lopen neuken daar
Het is maar waar je opgewonden van wordtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Veel stelletjes die daar heen gaan en gewoon en plein publique beetje lopen neuken daar
True truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent open minded of je bent het niet hè
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is maar waar je opgewonden van wordt
sommige mensen wil je gewoon niet naakt zien tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoor
Maar op zo`n beurs kan je net zo goed je buurman tegenkomenDat zou ik dan weer minden vinden
is dat van die internetgekkies compilatie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sommige mensen wil je gewoon niet naakt zien toch
Die waren op de kamasutra beurs jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is dat van die internetgekkies compilatie?
met dat vies dikke wijf en die ene vent erbij
O, maar ik was niet van plan het met z'n drietjes te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Iedereen zegt ja gesproken
Weet niet wanneer je van plan was, maar dit weekend zou erg onverstandig zijn
Niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O, maar ik was niet van plan het met z'n drietjes te doen eigenlijk.
Veel te openbaar lijkt me datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat je er opgewonden van wordt kan ik me wel voorstellen hoor
Maar op zo`n beurs kan je net zo goed je buurman tegenkomenDat zou ik dan weer minden vinden
Nja was wel een darkroomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Veel te openbaar lijkt me dat
Ja dat is ook heel vreemd
Nee. Sorry daarvoor, maar daar voel ik me nog enigszins ongemakkelijk bij. Ik dacht dat je gewoon sowieso wat wilde hebben. En dat jij het graag op feestjes en tijdens uitgaan wilde gebruiken. Dat doe ik zelf al helemaal niet.quote:
steekt je kont zo erg uit dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde rebels doen en vaatwasser niet inruimen stoot ik met mn ass tegen een glaasje aan. Lekker 's nachts glas opruimen gvd. Kutkarma
Gaat ze naar de kamasutra-beurs, koopt ze een tasquote:
Antilianenbips ja toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
steekt je kont zo erg uit dan?
1:17quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ze naar de kamasutra-beurs, koopt ze een tas![]()
Okayquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Sorry daarvoor, maar daar voel ik me nog enigszins ongemakkelijk bij. Ik dacht dat je gewoon sowieso wat wilde hebben. En dat jij het graag op feestjes en tijdens uitgaan wilde gebruiken. Dat doe ik zelf al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |