SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is meer dat ik al twee avonden wel blowquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toevallig of van plan niet meer te blowen?
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is meer dat ik al twee avonden wel blow
en dat is voor een sporadische blower best heftig
Cheese dippersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga smeerkaas eten, vies veel honger door jullie
Nee De Ritsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
opso ik verveel me
zullen we over een kwartier pintelier?
Ik ben nu alleen wat misselijk, dus ik wil niet echt denken aan etenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles van kaasbehalve oude kaas gadverdamme
Hhahaha serieus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ging foto's kijken, allemaal vies oude mensen of anderszins rare figuren
pintelier is voor het gewone volkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhahaha serieus?jammer, dan maar de pintelier, jullie kakkerskroeg
Ik kom ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhahaha serieus?jammer, dan maar de pintelier, jullie kakkerskroeg
weet nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op hanze zijn ze daar nog niet zo zeker over
[..]
Die had toch ban
oh nouja i don't really carequote:
haal je P en kom RuGquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Op hanze zijn ze daar nog niet zo zeker over
Volgens Opso is De Rits erg leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nouja i don't really care
de zoon van de vriend van mijn moeder gaat studeren in groningen dus dacht misschien weet etsu nog wat leuke gaybar's ofzo
Wat is het plan dan? Ik wil ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar halfslachtige aanmeldingen helaas
Haha nee er is nog geen serieus plan, het begon net hier:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is het plan dan? Ik wil ook wel denk ik.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:48 schreef Paxcon het volgende:
opso ik verveel me
zullen we over een kwartier pintelier?
Jij mag altijd blijven slapenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen is wel ver en moet slaapplek hebben daar
HAHAHAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee er is nog geen serieus plan, het begon net hier:
[..]
ik moet ook altijd nog eens naar groningen toequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is wel erg snelMaar ben wel serieus voor een Groningen GRTD meet.
dat is doodziekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
SEX / Ze heeft weer iets nieuws gevonden.
Wat?
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
open tc als je je zo verveeld
Die chicken dancequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
SEX / Ze heeft weer iets nieuws gevonden.
Wat?
Alsof jij niet van klb bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan maken
Ja snap sowieso niet waarom link in andere SC's gegooid moet worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan maken
Ahww wat een lieverdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneeltje zegt wel eens dat hij het jammer vindt dat hij niet in Groningen woont, want in dat geval zou hij zoveel makkelijker nasi kunnen eten met Paxje en Johannes.
Precies, anders zou ik wel meedoenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap sowieso niet waarom link in andere SC's gegooid moet worden.
Dat heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Opso is denk ik niet het type dat FOK!kers wil meeten en Kauai komt vast niet als Opso niet komt
lkkr centraalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is wel erg snelMaar ben wel serieus voor een Groningen GRTD meet.
GRTDquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeeel soms post ik in de klb sc maar deze sc is 30x leuker
Internetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest best hard lachen. En toen was ik gegeneerd.
Dit is de beste SC uiteraardquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeeel soms post ik in de klb sc maar deze sc is 30x leuker
Mijn ogen zijn rood as fuckquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Tc lijkt me wel een keer leuk
Maar niet rond dit tijdstip als ik er als een zombie uitzie, dat doe ik jullie niet aan
opso wou mij zelfs meetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Opso is denk ik niet het type dat FOK!kers wil meeten en Kauai komt vast niet als Opso niet komt
Nu?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Tc lijkt me wel een keer leuk
Maar niet rond dit tijdstip als ik er als een zombie uitzie, dat doe ik jullie niet aan
Ja same door m'n lenzenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn rood as fuck
Inb4 stoned
Ik post hier vaker jaquote:
op een grote meet zei jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij had het toen al weggehaald
En tjack, oh ja?
Dan is het toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wil best tc maar dan doe ik geen cam aan.
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Skedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Men mag mij broodjes met smeerkaas zien smeren. Lmaoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja het is vaak alleen nog jij, Wicky en die Tagliano en Nozick ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagd
Wie allemaal?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik reageerde tien minuten geleden al op je, druiffiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je er ook ineens was
Hoe danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
dan was de ghb te vroeg uitgewerktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan kloppen al herinner ik het mij niet meer
Ik noem je skedslet en je bent nog vriendelijk waz ditquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan was de ghb te vroeg uitgewerkt
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik noem je skedslet en je bent nog vriendelijk waz dit
Test geslaagd
[..]____
Ik ga dus nooit op een fokmeet
huhhhhquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik reageerde tien minuten geleden al op je, druiffie
Het komt uit een goed hart naar mijn wetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik noem je skedslet en je bent nog vriendelijk waz dit
Test geslaagd
Even quoten deze voor laterquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga trouwen met sked die kan vast wel mijn crazybitchmood aan
Van vrouwen kan ik een hoop hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Toch nog geluktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Sked haar crazybitchmood is er weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK MEENDE HET NIET STAHP STAAAHP
Oh mijn godquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Sked haar crazybitchmood is er weer
Ik geloof hier niks van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arabieren hebben 4 vrouwen ik neem 4 mannen
Jij mag erbij
Noquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh mijn god
Ik ga je dat ene vieze spraakmemo sturen hoor
oh johnny zing een liedje voor mij alleenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga JR's naam roepen als ik in Ijmuiden ben
Godver, wattequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh johnny zing een liedje voor mij alleen
kan je dat nummer echt nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zegt hij help mij, heb ik een gehyped liedje gemist?
nee hoor Tjacka zingt ouwe meukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zegt hij help mij, heb ik een gehyped liedje gemist?
bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
of biertje doen na stage kan ook
weet niet waar jij stage loopt
ah als je in adam zit kan misschien welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij in de buurt
maar zit twee dagen in adam
keertje als het op maandag mooi weer is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ah als je in adam zit kan misschien wel
maandag ben ik naar school en meestal vroeg klaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
keertje als het op maandag mooi weer is?
Ga vrijdag, ik komquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maandag ben ik naar school en meestal vroeg klaar
dus kan misschien wel
Alsof zij dat niet doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om haar stem na te doen maar dan zet ik mijzelf zwaar voor schut
dit klinkt niet echt geweldigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maandag ben ik naar school en meestal vroeg klaar
dus kan misschien wel
Jawel 7:00 opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd
Moet jij niet naar school moggu
IK KRIJG BUIKPIJN ERVAN HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:22 schreef Kauai het volgende:
Opso en ik hadden net te enge telepathie
Ik lach nogsteeds
lijkt me wel leuk hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja lijkt mij tof tjack
gaan we doen man!
leuk die incrowd grapjes zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK KRIJG BUIKPIJN ERVAN HAHAHAHAHA
oh ik compenseer dat welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk hoor![]()
kom alleen niet altijd zo enthousiast over soms
Ik breng theequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Was Pax zijn idee, drugsmeet in Groningen
Wow neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Was Pax zijn idee, drugsmeet in Groningen
heb ik zo vaakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
We wilden elkaar hetzelfde vertellen tegelijk
Was eng
Ga niet schuld op mij afschuiven, jij wilde zo graag cocaïne snuivenquote:
Volgens mij ben jij TSquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga niet schuld op mij afschuiven, jij wilde zo graag cocaïne snuiven
Wowow rijmen dit gaat heimen
Ik kan zo via een screenshot laten zien dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij gebruikte je oneerlijke modkrachten en veranderde de TT
jullie vroegen elkaar tegelijk ten huwelijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
We wilden elkaar hetzelfde vertellen tegelijk
Was eng
Jaja zeker met photoshop skills, onbetrouwbare groningerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan zo via een screenshot laten zien dat dat niet zo is
Nice.quote:
Wij zijn geen bffs meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaja zeker met photoshop skills, onbetrouwbare groninger
Ik ook, maar dat omdat ik geen drugs ga gebruiken met mensen die ik niet ken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik laat deze meet aan me voorbijgaan.
Straight edge for life.
We gaan helemaal geen drugs gebruikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat omdat ik geen drugs ga gebruiken met mensen die ik niet ken.
Wel eens gedaan, daarna 3 jaar relatie gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat omdat ik geen drugs ga gebruiken met mensen die ik niet ken.
maar wanneer is Groningen meet danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We gaan helemaal geen drugs gebruiken
Opso's meet staat los van de vrome meet in Groningen
Er staat nergens over welke meet ik het heb. Geen idee hoeveel meets hier allemaal gepland worden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We gaan helemaal geen drugs gebruiken
Opso's meet staat los van de vrome meet in Groningen
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie vroegen elkaar tegelijk ten huwelijk?
haha nee hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, dat is jr al. Al is zijn status als bff ook onzeker
Hehe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, daarna 3 jaar relatie gehad.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
haha nee hoor
wij zijn bff's in goede en slechte tijden
Mensen die in paniek een ambulance bellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe.Ik vertrouw het ook niet. Lijkt me erg ongemakkelijk. En stel dat er iets fout gaat.
dat heb ik ook aan staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik kwam sekslessen tegen op rtl5
even aan laten staan
Ik verwacht dan dat jij samen met Johannes een spetterend programma neerzetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik geef de leiding liever aan johannes
ik ben erg slecht in knopen doorhakken
erg raar programmaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat heb ik ook aan staan
schijtlollige grappen tussendoor
sekstips gevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn god ik heb er nu al een trauma aanbwhat the fuck deed die moeder
oh jeetje....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht dan dat jij samen met Johannes een spetterend programma neerzet
Ze zijn net chocolaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef Tjacka het volgende:
opso
wat vind jij eigenlijk over moslims
gaan we naar het dolfinarium dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht dan dat jij samen met Johannes een spetterend programma neerzet
Ik voer de druk graag een beetje opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh jeetje....
de stress slaat nu toe
Dat is niet in Groningen, dommiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaan we naar het dolfinarium dan?
Dan liever iemand in de buurt die me echt kent en vertrouwd. En waarvan ik weet dat die het juiste zal doen. Me niet achterlaten in het park of zo. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die in paniek een ambulance bellen.
Of gewoon echt ongelukken. Nee, is wel erg riskant.
OHJA die moet ik nog ophalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Vorig jaar zat er in de studentendoos een wingman condoom. Ik ging het opblazen
Hoe zie jij dat voor je? Het hele dolfinarium in de vrachtwagen richting Groningen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als wij dat willen zorgen ze er voor
in een aanhangwagen wat dolfijnen gooienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je? Het hele dolfinarium in de vrachtwagen richting Groningen ofzo?
Slimpieequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OHJA die moet ik nog ophalen
morgen dan maar
Preciesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is lekker
maar als je er te veel van neemt word je ziek?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan liever iemand in de buurt die me echt kent en vertrouwd. En waarvan ik weet dat die het juiste zal doen. Me niet achterlaten in het park of zo. :$
echt hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga rtl skippen. What the ruck is dat voor vage programma
dan is het ook best genant als er dingen langs komen die je nog niet wistquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan seksuele voorlichting in klas 1
Was dat met je ex of daarvoor nog?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste keer pilletje was echt een van de domste en meest onverantwoordelijke dingen die ik ooit gedaan heb. Erg beschamend.
wij hadden ooit een corgi een week om op te passenquote:
Ik wist om de een of andere manier alles al ..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan is het ook best genant als er dingen langs komen die je nog niet wist
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan seksuele voorlichting in klas 1
ik weet het echt niet meer hoe dat op school ging, volgens mij was ik net ziek op de dag dat die les er wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist om de een of andere manier alles al ..![]()
alleen niemand durfde te reageren op haar vragen
Choc & Cock? Dat klinkt fout.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god ik moet die milka choc en cock gegeten hebben
van die makkelijke opmerkingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zitten
Hoi Tjacka welkom terugquote:
quote:
Halloquote:
essentiële info gemistquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer hoe dat op school ging, volgens mij was ik net ziek op de dag dat die les er was
misschien is dat het...
Wow wat HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zitten
lijkt me wel een beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van die makkelijke opmerkingen
wel leuk om met zo'n dildo door de hele school te lopen
Ja mij ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel een beetje ongemakkelijk
Heb je het moeilijk gehad?quote:
Heftig wel voor een tweede date. Zou ik echt niet durven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was met hem ja. Op tweede 'date'
was wel een bazenleraar die manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
essentiële info gemist
[..]
Wow wat HAHAHAHAH
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver ama ik had het geëdithahaha
HALLO AMARANTHAquote:
Hey PAXconquote:
Niet opblazenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog dat ze dit vroeg. "Waarom moet je na het seksen een condoom opblazen?"
Soort van koekje met chocoladevulling en in die vulling zit chocostukjes damnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Is dat die nieuwe met dat cakeje enz?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soort van koekje met chocoladevulling en in die vulling zit chocostukjes damn
Echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet opblazenMet water laten vullen
jaquote:
Het was een beetje de aanleiding voor het afspreken. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Heftig wel voor een tweede date. Zou ik echt niet durven.
Oh my god foodgasm die ga ik morgen kopen. Ik moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit maar ga het niet zo snel kopen.
omgquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt?naja iemand zei toen "Je moet het opblazen zodat die spermacellen duizelig worden en doodgaan"
Goede vriend ben jij wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als iemand out gaat door drugs ga ik altijd weg
is slimte
Ligt eraan hoe je als persoon bent, of je er dan zelf ook de hele tijd grappen over maakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel een beetje ongemakkelijk
Ik ga ze misschien kopen, ben inmiddels beetje van mening veranderdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh my god foodgasm die ga ik morgen kopen. Ik moet.
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
zat in een soort sona man
geen bewakers
werd bijna als twink verkracht daar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg![]()
Nee met water om te kijken of er scheurtjes in zitten
oh ja dat is gewoon zieligquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je als persoon bent, of je er dan zelf ook de hele tijd grappen over maakt.
Als je het meest verlegen en onzekere persoontje van de klas ermee laat lopen is het wat chanant
door die negerbaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is standaard regel bij ons
ivm polies
michael is wel lekker jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?
Hehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ze misschien kopen, ben inmiddels beetje van mening veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |