wij hadden ooit een corgi een week om op te passenquote:
Ik wist om de een of andere manier alles al ..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan is het ook best genant als er dingen langs komen die je nog niet wist
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan seksuele voorlichting in klas 1
ik weet het echt niet meer hoe dat op school ging, volgens mij was ik net ziek op de dag dat die les er wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist om de een of andere manier alles al ..![]()
alleen niemand durfde te reageren op haar vragen
Choc & Cock? Dat klinkt fout.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh mijn god ik moet die milka choc en cock gegeten hebben
van die makkelijke opmerkingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zitten
Hoi Tjacka welkom terugquote:
quote:
Halloquote:
essentiële info gemistquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer hoe dat op school ging, volgens mij was ik net ziek op de dag dat die les er was
misschien is dat het...
Wow wat HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons liep een klasgenoot over de gang om zo'n dildo op te halen, toen zei een andere docent die hij op de gang tegenkwam dat hij daarop moest gaan zitten
lijkt me wel een beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van die makkelijke opmerkingen
wel leuk om met zo'n dildo door de hele school te lopen
Ja mij ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel een beetje ongemakkelijk
Heb je het moeilijk gehad?quote:
Heftig wel voor een tweede date. Zou ik echt niet durven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was met hem ja. Op tweede 'date'
was wel een bazenleraar die manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
essentiële info gemist
[..]
Wow wat HAHAHAHAH
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver ama ik had het geëdithahaha
HALLO AMARANTHAquote:
Hey PAXconquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |