Ik voer de druk graag een beetje opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh jeetje....
de stress slaat nu toe
Dat is niet in Groningen, dommiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaan we naar het dolfinarium dan?
Dan liever iemand in de buurt die me echt kent en vertrouwd. En waarvan ik weet dat die het juiste zal doen. Me niet achterlaten in het park of zo. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die in paniek een ambulance bellen.
Of gewoon echt ongelukken. Nee, is wel erg riskant.
OHJA die moet ik nog ophalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Vorig jaar zat er in de studentendoos een wingman condoom. Ik ging het opblazen
Hoe zie jij dat voor je? Het hele dolfinarium in de vrachtwagen richting Groningen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als wij dat willen zorgen ze er voor
in een aanhangwagen wat dolfijnen gooienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je? Het hele dolfinarium in de vrachtwagen richting Groningen ofzo?
Slimpieequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OHJA die moet ik nog ophalen
morgen dan maar
Preciesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is lekker
maar als je er te veel van neemt word je ziek?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan liever iemand in de buurt die me echt kent en vertrouwd. En waarvan ik weet dat die het juiste zal doen. Me niet achterlaten in het park of zo. :$
echt hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga rtl skippen. What the ruck is dat voor vage programma
dan is het ook best genant als er dingen langs komen die je nog niet wistquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan seksuele voorlichting in klas 1
Was dat met je ex of daarvoor nog?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste keer pilletje was echt een van de domste en meest onverantwoordelijke dingen die ik ooit gedaan heb. Erg beschamend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |