Niet opblazenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog dat ze dit vroeg. "Waarom moet je na het seksen een condoom opblazen?"
Soort van koekje met chocoladevulling en in die vulling zit chocostukjes damnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Is dat die nieuwe met dat cakeje enz?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soort van koekje met chocoladevulling en in die vulling zit chocostukjes damn
Echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet opblazenMet water laten vullen
jaquote:
Het was een beetje de aanleiding voor het afspreken. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Heftig wel voor een tweede date. Zou ik echt niet durven.
Oh my god foodgasm die ga ik morgen kopen. Ik moet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit maar ga het niet zo snel kopen.
omgquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt?naja iemand zei toen "Je moet het opblazen zodat die spermacellen duizelig worden en doodgaan"
Goede vriend ben jij wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als iemand out gaat door drugs ga ik altijd weg
is slimte
Ligt eraan hoe je als persoon bent, of je er dan zelf ook de hele tijd grappen over maakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me wel een beetje ongemakkelijk
Ik ga ze misschien kopen, ben inmiddels beetje van mening veranderdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh my god foodgasm die ga ik morgen kopen. Ik moet.
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
zat in een soort sona man
geen bewakers
werd bijna als twink verkracht daar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg![]()
Nee met water om te kijken of er scheurtjes in zitten
oh ja dat is gewoon zieligquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je als persoon bent, of je er dan zelf ook de hele tijd grappen over maakt.
Als je het meest verlegen en onzekere persoontje van de klas ermee laat lopen is het wat chanant
door die negerbaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is standaard regel bij ons
ivm polies
michael is wel lekker jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door Michael hoop ik en niet door T-bag?
Hehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ze misschien kopen, ben inmiddels beetje van mening veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |