HAHAHAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha nee er is nog geen serieus plan, het begon net hier:
[..]
ik moet ook altijd nog eens naar groningen toequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is wel erg snelMaar ben wel serieus voor een Groningen GRTD meet.
dat is doodziekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
SEX / Ze heeft weer iets nieuws gevonden.
Wat?
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH
open tc als je je zo verveeld
Die chicken dancequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
SEX / Ze heeft weer iets nieuws gevonden.
Wat?
Alsof jij niet van klb bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan maken
Ja snap sowieso niet waarom link in andere SC's gegooid moet worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan komen al die rare KLB mensen weer die screenshots gaan maken
Ahww wat een lieverdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneeltje zegt wel eens dat hij het jammer vindt dat hij niet in Groningen woont, want in dat geval zou hij zoveel makkelijker nasi kunnen eten met Paxje en Johannes.
Precies, anders zou ik wel meedoenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap sowieso niet waarom link in andere SC's gegooid moet worden.
Dat heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Opso is denk ik niet het type dat FOK!kers wil meeten en Kauai komt vast niet als Opso niet komt
lkkr centraalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond is wel erg snelMaar ben wel serieus voor een Groningen GRTD meet.
GRTDquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeeel soms post ik in de klb sc maar deze sc is 30x leuker
Internetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest best hard lachen. En toen was ik gegeneerd.
Dit is de beste SC uiteraardquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeeel soms post ik in de klb sc maar deze sc is 30x leuker
Mijn ogen zijn rood as fuckquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Tc lijkt me wel een keer leuk
Maar niet rond dit tijdstip als ik er als een zombie uitzie, dat doe ik jullie niet aan
opso wou mij zelfs meetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
Opso is denk ik niet het type dat FOK!kers wil meeten en Kauai komt vast niet als Opso niet komt
Nu?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Tc lijkt me wel een keer leuk
Maar niet rond dit tijdstip als ik er als een zombie uitzie, dat doe ik jullie niet aan
Ja same door m'n lenzenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn rood as fuck
Inb4 stoned
Ik post hier vaker jaquote:
op een grote meet zei jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij had het toen al weggehaald
En tjack, oh ja?
Dan is het toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wil best tc maar dan doe ik geen cam aan.
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Skedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Men mag mij broodjes met smeerkaas zien smeren. Lmaoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja het is vaak alleen nog jij, Wicky en die Tagliano en Nozick ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |