Nu?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef Kauai het volgende:
Tc lijkt me wel een keer leuk
Maar niet rond dit tijdstip als ik er als een zombie uitzie, dat doe ik jullie niet aan
Ja same door m'n lenzenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn rood as fuck
Inb4 stoned
Ik post hier vaker jaquote:
op een grote meet zei jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij had het toen al weggehaald
En tjack, oh ja?
Dan is het toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wil best tc maar dan doe ik geen cam aan.
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Skedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post hier vaker ja
Al is VBL SC ook heel chill, maar steeds meer users van daar trekken ook hier naartoe
Men mag mij broodjes met smeerkaas zien smeren. Lmaoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
dat is toch niet leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja het is vaak alleen nog jij, Wicky en die Tagliano en Nozick ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja omdat zo ongeveer iedereen uit de VBL SC is weggejaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |