dat wel maar ik download nog allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb wel uitgezet dat whatsappfotos direct in je normale fotomap komen, wat een chaos werd dat
Feestje. Dansje. Drankjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:30 schreef Tjacka het volgende:
DIT WEEKEND
KERMIS LUTJEBROEK
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Gezondere leven voor veel mensen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
Vraag me wel af wat er zou gebeuren als ze al het ongezonde voedsel gingen verbieden.
Oh je kunt toch ook gewoon heel veel eten van gezond voedsel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
Vraag me wel af wat er zou gebeuren als ze al het ongezonde voedsel gingen verbieden.
Mensen in de omgeving zeggen vaak wel de verkeerde dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan je omgeving. Sommige mensen zeggen alleen: "Zooo, jij bent echt dik geworden". Ja, dat roept niet echt de gewenste reactie op. Of ze durven helemaal niets te zeggen omdat het gevoelig ligt.
moeilijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh je kunt toch ook gewoon heel veel eten van gezond voedsel?
Dat doen ze nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, je kan je ook dik eten aan gezond voedsel. Als je je best doet. Maar dacht meer aan rellen en protesten en dat soort dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezondere leven voor veel mensen.
Ook voor mij dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie reactie op Ama.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koopquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezondere leven voor veel mensen.
Ook voor mij dus.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
GvdIk snap wel dat je Rusnak bij je favorieten zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met noten enzo krijg ik het makkelijk voor elkaar veel meer te eten dan ik nodig heb.quote:
Heb al een tijdje deze combi niet meer gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koop
Ook met gezonde noten ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met noten enzo krijg ik het makkelijk voor elkaar veel meer te eten dan ik nodig heb.
En is ook best makkelijk voedsel om naar binnen te werken.
Ondergrondse junkfoodhandel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks is er nooit meer bugles en heksenkaas te koop
Ofcoursequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je Rusnak bij je favorieten zet
ze hebben een woord voor mensen zoals jijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee moet werken en heb een afscheidsfeestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Lijkt me vooral heel moeilijk om in regels te vatten wat je niet meer mag verkopen.quote:
Ik heb sowieso al weer een tijdje geen bugles gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al een tijdje deze combi niet meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |