SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor mij best veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf maakt het nou uit hoe een game eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de indies van psn+ ben ik wel een beetje zat ja. Sinds de ps4 uit komt zijn er 2 spellen die ik de moeite waard vond. Resogun en Rocket league.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Precies dit...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Voor mij best veel.
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. De lol is er al lang vanaf, maak dan op zn minst een beetje mooie 2D graphics.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef over_hedge het volgende:
Ja ik ben een indie hater en grapics hoerNou goed?
Binding of Isaac, Pixeljunk Shooter, Oddworld, en nog een paar anderen waren ook wel de moeite waard, maar als ik de nieuwe line-up voor September weer zie, dan word ik daar niet bepaald blij van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de indies van psn+ ben ik wel een beetje zat ja. Sinds de ps4 uit komt zijn er 2 spellen die ik de moeite waard vond. Resogun en Rocket league.![]()
Het moet je ding zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Binding of Isaac, Pixeljunk Shooter, Oddworld, en nog een paar anderen waren ook wel de moeite waard, maar als ik de nieuwe line-up voor September weer zie, dan word ik daar niet bepaald blij van...
Dat zeg ik ook al jaren. Niets mis met retro-2D, maar zorg dan op zijn minst voor 16-bits of 32-bits 'homages', ipv die bagger 8-bit crap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Voor mij best veel.
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. De lol is er al lang vanaf, maak dan op zn minst een beetje mooie 2D graphics.
Heb je Pixeljunk wel geprobeerd?quote:
Nee, misschien een keer proberen. Ik heb genoeg spellen liggen om uit te spelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Pixeljunk wel geprobeerd?
Binding of Isaac kan ik begrijpen dat het je ding niet is, want ik zit er zelf ook nog niet echt in, want ik kom gewoon nog niet zo ver, maar Pixeljunk vinden de meeste mensen toch wel meteen vrij leuk. Goede combinatie van beetje puzzelen met de omgeving, en schieten. Leuk grafisch stijltje, leuke muziek, etc.
Dat dacht ik ook totdat ik dit filmpje gezien hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. D
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
of Hotline Miami wordt gewoon gehinderd door die grafische stijl die gekozen is, en zouden een stuk interessanter en populairder zijn geweest als ze voor net iets betere graphics hadden gekozen.
die heb ik ook op reddit voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik dit filmpje gezien had
die shit is in sommige gevallen echt pure kunst.
Vooral dat stuk dat ze maar 2 kleuren kunnen gebruiken per 'blok'. Echt fantastisch en super creatief wat ze er nog uit kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die heb ik ook op reddit voorbij zien komenheb vroeger zelf ook wel eens geprobeerd games te maken en het is idd nog best moeilijk, maar gaphics zoals bij guacamelee zijn veel moeilijker te maken dan dat van dat ultra time force dinges. Het is wel knap hoe ze vroeger nog redelijk uitziende games wisten te maken met zulke beperkingen.
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
heb liever dat dan die 8bit troep. En dat is een Super Nintendo spel. (die nu nog steeds leuk is om te spelen)
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...
Goede vergelijking idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...
Ging mij meer om dat er dus spellen op de nintendo zijn die ik er beter vind uitzien dan sommige van die psn+ indies die we nu steeds voorgeschoteld krijgen.quote:
Al gedaan. Vond het niet fijn spelen. En ik speel eigenlijk alleen maar fut. En de mycareer loopt nog een heel stuk achter op fut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Fifa. Probeer de PES16 demo eens zou ik zeggen.
Had de pes controls laten staan. Heb sowieso maar 2 potjes gespeeld. Ik heb dit jaar ook PES 15 gekocht toen die 20 euro was. En een tijdje geprobeerd, maar vind fifa toch beter. Ook al vind ik fifa 15 een best slechte fifa. Maar de keuze tussen pes en fifa maakt is door fut voor mij heel makkelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ok jammer, ik vind PES 16 een stuk beter tov Fifa15. Had je wel de fifa controls ingesteld of met de PES controls gespeeld?
Heb zelf nooit FUt gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
Waarom is schieten met de ene knop ''100 keer beter'' dan schieten met de andere knop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Mja daar gaat het al mis, je moet sowieso fifa controls aanzetten imo ( schieten met rondje is toch 100x beter ). Een paar potjes is ook nooit genoeg om de game onder de knie te krijgen.
Vond fifa15 dramatisch op de ps4 tov fifa 14 by the way
Dit gaat niet over specs of resolutie, maar vooral over artdesign. Sonic the Hedgehog en Super Mario World en Zelda (SNES) zien er nog steeds geweldig uit, en dat komt niet vanwege een bepaalde resolutie of whatever, maar gewoon om de art-design die overal helemaal klopt. En dan heb je een tijdloze game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Fifa. Probeer de PES16 demo eens zou ik zeggen.
Prima dat jij het er beter uit vind zien, maar dat is best subjectief. Ik denk dat Super Time Force Ultra gewoon 1080p is en hopelijk 60fps. Daar gaat zelf DKC niet overheen.
Ik vind Super Mario World er nog steeds geweldig uit zien, terwijl bij DKC, wat destijds inderdaad ongeevenaard was, inmiddels dus wel wat verouderd overkomt, grafisch. Nogmaals, dat heeft te maken met de grafische stijl die men gekozen heeft.quote:Tevens is DKC gewoon de mooiste game op de SNES.
Zeker, maar dan heb je het weer over studios als Nintendo of Sega.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit gaat niet over specs of resolutie, maar vooral over artdesign. Sonic the Hedgehog en Super Mario World en Zelda (SNES) zien er nog steeds geweldig uit, en dat komt niet vanwege een bepaalde resolutie of whatever, maar gewoon om de art-design die overal helemaal klopt. En dan heb je een tijdloze game.
In de laatste 20 jaar hebben we natuurlijk ook gewoon véél betere tools gekregen om games te kunnen maken, en je hebt genoeg kleine indie-teams die het ook met een paar man en voor weinig geld lukt om schitterende games te maken, zowel qua looks als qua gameplay. Team Meat bijvoorbeeld. Of Hello Games (Joe Danger, No Man's Sky), etc etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heb je het weer over studios als Nintendo of Sega.
3 gasten die samen een game maken hebben net even een ander budget dan zij, dus kunnen zij ook niet even de beste art-designers inhuren.
Ja dat klopt maar lang niet elke indie-ontwikkelaar heeft een goede art-designer in huis of het budget om een Unity of weet ik veel wat voor tool te kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In de laatste 20 jaar hebben we natuurlijk ook gewoon véél betere tools gekregen om games te kunnen maken, en je hebt genoeg kleine indie-teams die het ook met een paar man en voor weinig geld lukt om schitterende games te maken, zowel qua looks als qua gameplay. Team Meat bijvoorbeeld. Of Hello Games (Joe Danger, No Man's Sky), etc etc.
Unity kost 75 per maand of 1500. Dus dat kan iedereen wel betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar lang niet elke indie-ontwikkelaar heeft een goede art-designer in huis of het budget om een Unity of weet ik veel wat voor tool te kopen.
Een andere tool dan, het was even de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Unity kost 75 per maand of 1500. Dus dat kan iedereen wel betalen.
unity is wel tof. Kan je zo gratis downloaden en mee spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een andere tool dan, het was even de eerste die in me opkwam.
Leuke prijs en leuke datum (mocht dit gedaan worden)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, allyourgames beweert dat je bij hun MGSV al op zaterdag 29 augustus binnen krijgt...
http://www.allyourgames.n(...).html?source=beslist
Shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, allyourgames beweert dat je bij hun MGSV al op zaterdag 29 augustus binnen krijgt...
ook maar besteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
bijna nooit problemen mee en postnl bezorgt iets van 92% van de op tijd aangeleverde post de volgende dag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik pre-order (op GTA na) nooit. En al helemaal niet online. Vaak maken webshops hun beloften niet waar, omdat ze ook afhankelijk zijn van postnl.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik pre-order (op GTA na) nooit. En al helemaal niet online. Vaak maken webshops hun beloften niet waar, omdat ze ook afhankelijk zijn van postnl.
Via bol.com en coolblue nog nooit problemen gehad. Vind het wel chill. Kom ik thuis van mijn werk en ligt je spel al in de brievenbus. + dat je vaak nog wat extra dingen krijgt voor pre orders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuk, leuk, leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Leuke prijs en leuke datum (mocht dit gedaan worden)
Hier maar besteld.
Leuke tip![]()
Laatste paar keer dat ik een pre-order had liep ik de dagen ervoor door het centrum en zag ik de game overal al liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Via bol.com en coolblue nog nooit problemen gehad. Vind het wel chill. Kom ik thuis van mijn werk en ligt je spel al in de brievenbus. + dat je vaak nog wat extra dingen krijgt voor pre orders.
ik kijk en lees niks meer over dat spelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Holy shit dat design van die nieuwe Metal Gear
Doet me denken aan Pacific Rim en Shingeki No Kyojin
dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Hermanna het volgende:
Ik wacht nog op een goede JRPG voor PS4..
MUSTquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Gigantische spoiler(s) zitten erin voor diegene die niks willen wetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Die spoilers vallen hardstikke mee. Ze laten alleen de nieuwe Metal Gear zien, dat is het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:04 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gigantische spoilers zitten erin voor diegene die niks willen weten
Gelukkig was ik hier op tijd van op de hoogte gebracht.
Wel meer dan datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Die spoilers vallen hardstikke mee. Ze laten alleen de nieuwe Metal Gear zien, dat is het.
Het is een officiele trailer, verwacht maar niet dat er grote spoilers in zitten
Ik heb hem helemaal gezien, en dat van in het midden met dat hoofd is niet echt een spoiler aangezien we niet weten wtf er gaande is en het kan ook een flashback of hallucinatie zijn zoals met Star Wars Episode V in die grot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel meer dan dat
Het verbaasd mij wel, aangezien Konami zo hard hamerd op die NDA, en dan zo'n trailer eruit gooien
Maar dat betekend dat je het niet hebt gezien, dus lekker laten zo
Persona 5.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Hermanna het volgende:
Ik wacht nog op een goede JRPG voor PS4..beetje jammer dat je er geen PS3 spellen op kan spelen.
Ik ga er ook blind in, geen enkele review gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kijk en lees niks meer over dat spelgaat sowieso heel vet worden en wil zoveel mogelijk verrast worden.
Enige wat je hoeft te weten van de reviews is dat het alleen maar negens en vooral tienen heeft gekregen, en dat vele journalisten het als een van de beste games ooit beschouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga er ook blind in, geen enkele review gelezen.
Volgens mij bedoel je Dragon Quest Heroes maar dat wordt een Dynasty Warriors achtige game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.
Waar is dat te vinden als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Guys ik zit echt met smart te wachten op Until Dawn maar nou las ik op Tweakers dat ze volgende week bij de Mediamarkt een 3 voor 2 actie hebben.
Nu twijfel ik toch wel enorm om hem volgende week op te pikken.
Echter heb ik met vrienden al plannen om morgenavond een groot stuk van Until Dawn door te spelen... keuzes keuzes
Until Dawn, Metal Gear Solid V en ......??quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Guys ik zit echt met smart te wachten op Until Dawn maar nou las ik op Tweakers dat ze volgende week bij de Mediamarkt een 3 voor 2 actie hebben.
Nu twijfel ik toch wel enorm om hem volgende week op te pikken.
Echter heb ik met vrienden al plannen om morgenavond een groot stuk van Until Dawn door te spelen... keuzes keuzes
Morgen komt de mijnequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn opgepikt bij de MM in Utrecht.
Kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn opgepikt bij de MM in Utrecht.
Bij mij ook niet. Had het graag willen spelen vandaag. Kutbelgiiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kut. Hier in Den Bosch hadden ze hem nog niet, wat een onzin ook weer
Hoelang deed je over de download?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef Jaytje07 het volgende:
Until Dawn is wel echt heel tof! (US store download)
-Tot nu toe prima verhaal
-Fantastische graphics
-Gevoel van "echtheid" is heel gaaf doen. Men zei dat je beslissingen invloed uitoefenen op het verloop van het verhaal en dat lijkt ook echt zo te zijn. Drukte per ongeluk op de verkeerde beslissing en patsboem, even later was die persoon dood.
Tell that to sony. PSN blijft traag om mee te downloaden...terwijl ik van nieuwsgroepen met een klein 21 mb/s download is dat bij Sony net 5 mb/squote:
XI? Dat zal nog wel even duren hoor. Tales of Zesteria komt wel al dit jaar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.
kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Dragon Quest Heroes maar dat wordt een Dynasty Warriors achtige game.
Ik ben in belgie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Zal ze naar gamemania brengen.
Ja vooral doen als je genaaid wilt worden.
Zet ze hier op V&A of op marktplaats.
Gamemania is anders behoorlijk gemakkelijk. Waarom moeite doen? Al die zeikreacties altijd om de vraagprijs omlaag te krijgen. Ik heb Splatoon proberen te verkopen via Marktplaats, duidelijk vermeld dat er een vaste prijs geldt, en dan nog tig mailtjes voor een lagere prijs. Donderstraal toch opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Omg deze heb ik uren op de GBC gespeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
heb liever dat dan die 8bit troep. En dat is een Super Nintendo spel. (die nu nog steeds leuk is om te spelen)
Dude, heb je mijn post wel gelezen enkele deeltjes terug? Daar bood jij je Batman aan voor 35 terwijl Drankster er 40 voor had gekregen bij CEXquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:56 schreef Orbeatle het volgende:
Hoi, ontzettende kneus hier. Ik wilde die PS media player uitproberen dus ik heb video's in m'n windows media player library gezet (nooit gedacht dat ik dat óóit nog zou gaan gebruiken...) en nu zie ik op m'n PS4 wel alle bestanden staan maar ik kan er geen enkele afspelen. Geen MKV, geen AVI en zelfs geen JPG bestanden.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Mooi ik ga deze post uitprinten voor als ze morgen moeilijk doen. Thnx mannquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dude, heb je mijn post wel gelezen enkele deeltjes terug? Daar bood jij je Batman aan voor 35 terwijl Drankster er 40 voor had gekregen bij CEX
Schijnbaar kun je voor GTA V ook nog 40 krijgen @Rijst.
Zelf geen ervaring met die toko trouwens.
Een standbeeld voor deze man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.
En dat staat voor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.
PlayStation Media Server.quote:
Tomb Raider DEquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:09 schreef Friday12 het volgende:
Xbox heeft alweer betere games met gold dan wij krijgen met ps+
[ afbeelding ]
Je zou denken dat Killzone SF langzamerhand een PS Plus game zal worden. Ik zie nu al bijna twee jaar alleen maar indies. Leuk voor de liefhebbers, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar ook echt allemaal indies...Niet eens iets goed op de PS3
Daar heb jij inderdaad last van.quote:
Hoezo alweer? Vorige keer kregen wequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:09 schreef Friday12 het volgende:
Xbox heeft alweer betere games met gold dan wij krijgen met ps+
[ afbeelding ]
Behalve dat wat hebben we gekregen voor de ps4? En dan bedoel ik niet die 8 bit garbagequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Vorige keer kregen weRocket League
Toch geen tijd om gratis games te spelen in deze drukke maanden dus /care. Sowieso heb ik echt hélemaal niks met dat hele Tomb Raider dus /care x 2.
Maakt het uit wat voor antwoord ik ga geven? Je gaat het toch afzeiken aangezien ik wél geinteresseerd ben in de '8 bit garbage'. Laat ik het er op houden dat de games die we tot nu toe gekregen hebben voor mij persoonlijk over het algemeen zeer de moeite waard waren, Binding of Isaac staat zelfs in mijn top 5 allertijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat wat hebben we gekregen voor de ps4? En dan bedoel ik niet die 8 bit garbage
Ja maar waarom heb je een PS4? Niet om 8 bit games te spelen toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor antwoord ik ga geven? Je gaat het toch afzeiken aangezien ik wél geinteresseerd ben in de '8 bit garbage'. Laat ik het er op houden dat de games die we tot nu toe gekregen hebben voor mij persoonlijk over het algemeen zeer de moeite waard waren, Binding of Isaac staat zelfs in mijn top 5 allertijden.
Al die mediocre AAA crap zoals Tomb Raider en AC daar zou ik niet eens de moeite voor nemen om te downloaden, zonde van mijn tijd.
Waarschijnlijk om gewoon GOEDE games te spelen, en je hebt AAA-games die bagger zijn (zoals Watch_Dogs), en je hebt kut-indies die eindeloos plezier kunnen opleveren (zoals Super Meat Boy).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je een PS4? Niet om 8 bit games te spelen toch?
Ja maar je kan ook goede games maken met graphics....... Maak gvd gewoon games waarmee je ook maar iets van de hardware gebruiktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om gewoon GOEDE games te spelen, en je hebt AAA-games die bagger zijn (zoals Watch_Dogs), en je hebt kut-indies die eindeloos plezier kunnen opleveren (zoals Super Meat Boy).
Natuurlijk kan dat, maar sommige development-teams zijn maar een paar mensen, en als de gameplay sowieso 2D is, en je kunt het een mooie grafische stijl geven middels pixel-art, dan heb ik daar persoonlijk geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook goede games maken met graphics....... Maak gvd gewoon games waarmee je ook maar iets van de hardware gebruikt
Ik heb universal media server geïnstalleerd. Die herkent de PS wel echt als een PS4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation Media Server.
Je PS4 wordt herkend als PS3, maar dat boeit verder niet.
Same.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb universal media server geïnstalleerd. Die herkent de PS wel echt als een PS4.
ja klopt, ik reageer altijd heel emotioneel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad last van.
ho ho, tomb raider is geen mediocre crap. Prima spel, 7.5.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Al die mediocre AAA crap zoals Tomb Raider en AC daar zou ik niet eens de moeite voor nemen om te downloaden, zonde van mijn tijd.
Ja dat is erg jammer, aangezien ik vanavond met 2 vrienden deze game ga checken. Ik had gehoopt dat de spanning er al snel in zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel traag de eerste anderhalf a twee uur.
Er zit wel spanning in hoor, maar het gaat nog niet los.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is erg jammer, aangezien ik vanavond met 2 vrienden deze game ga checken. Ik had gehoopt dat de spanning er al snel in zit.
Was er maar een site die daar over schreefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag Until Dawn oppikken
Schijnt ook amazing te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Wow is die al uit?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:02 schreef Cikx het volgende:
Zonder PS+ zou ik Isaac nooit ontdekt hebben.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef StefanW het volgende:
[..]
Was er maar een site die daar over schreefIk zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem niet gespeeld. Ik ga het voor je navragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
Net de game gegaald en de extended was 3e duurderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net de game gegaald en de extended was 3e duurderdus waarom ook niet.
Bart smitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss idd
Is met een extra stukje gameplay.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dan koop ik teveelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat het volgende week 3=2 bij mediamarkt is, until dawn zit echt gigantisch te kriebelen om te halen, maar heb dan liever een actie
ik kan moeilijk nee zeggen tegen 3 games voor de prijs van 2quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan koop ik teveelik kan beter 1 game komen dan 3
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Moet je in de winkel zijn en niet onlinequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die 3=2 actie is vaak al uitverkocht voor ie begint.
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
Buiten komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke dealquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.
[..]
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke deal
lastig als je in rotterdam woontquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderen
Daar zijn wel meer winkelsquote:
nog te duur helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Rory McIlroy PGA Tour nu al deal of the week. (44,99 ipv 69,99)
maar alleen maar grote mediamarkten (voor die 3=2 als we het daar nog over hebben)quote:
Wat je voorkeur heeft?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Rijst het volgende:
Traditional of motion controls bij until dawn?
Dan ga ik voor motionquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat je voorkeur heeft?
Ik ben voor traditional gegaan.
hier ligt ie ook al op kantoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er zijn al mensen die Metal gear solid op de ps4 aan het streaken zijn.
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langsquote:
Gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
Vanavond Until Dawn met 2 vrienden![]()
Gewoon ff de binnezak in toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig
maar nee we mogen hem nog niet verkopenhelaas
mwah ben niet zo van de mgs. al zit ik hier wel al een tijdje te kijken ernaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon ff de binnezak in toch?
Yolo
staat op de homepagequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef jackson het volgende:
Heb MSG op 12game.com besteld.... Zeer benieuwd wanneer hij binnenkomt
pics!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Friday12 het volgende:
Mijn Until Dawn disc geeft aan corrupted data? ???????
waar was hij even duur?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef CoExist het volgende:
Until Dawn Extended Edition gekocht voor ¤55,-
Was even duur als de gewone uitvoering.
Ben nu een paar uurtjes bezig, creepy sfeertje.
Media-Markt Leeuwarden.quote:
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Sowieso met Uncharted Remastered Collection.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...
Als ie in Oktober zou komen, zou het een stuk interessanter zijn.
Dank, dergelijke sites zijn geblocked hier en nog niet via telefoon gekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
staat op de homepage(1 september)
bedankt voor de tip. ik hoop dat ik nog een extended kan krijgen bij rotterdam alexander vanmiddag na 1800quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Zelf achteraan gemaild? Ik heb namelijk nog niks ontvangen over de verzending.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
Heb em nu ook een uurtje of 3 gespeeld, ben het met je eens dat het best goed in elkaar zit maar het aantal jumpscares vind ik tot nu toe al best veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef Lastpost het volgende:
Until dawn net even een uurtje of 2 'gespeeld', want echt aan het gamen ben je natuurlijk niet in een dergelijke uitvoering. Zeker tof in elkaar gezet, spanningsgevoel uit de horrorfilms zit er zeker in en het tempo waarin je keuzes moet maken is prima verzorgd. Merk dat ik - net als dat je in sommige films hebt - soms gewoon keuzes maak die niet persé het beste zijn voor die karakters, maar me gewoon het leukst lijken.![]()
Verder zowaar m'n Vita eens afgestoft en Tearaway gespeeld, wat is dat een tof spel zeg.
En Peter Stormare niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Rijst het volgende:
Dikke cast. mr robot en mevrouw heroes
Die skinhead?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Drankster het volgende:
Infamous Second Son is best tof, ben net in Seattle, hoop wel dat de gebouwen wat groten worden dan dit en ik mis Cole..
Ben het met je eens over dmc. Infamous vind ik hem wel tof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, vind die nieuwe dude niet zo overtuigend, beetje hetzelfde als de nieuwe Dante van DMC.
Persoonlijk vind ik het een betere game dan GTA Vquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Sleeping Dogs Definitive Edition ophalen via Marktplaats.
Had de game op de PS3 nog nooit gespeeld, dus ben benieuwd.
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef VelitoX het volgende:
Until Dawn echt nais tot nu toe. Hele middag zitten spelen met shareplay aan, en een maat die meekijkt en beslist, echt leuk
.
Yep, maarja dat duurt 10 secs totaal ofzo, detailquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?
haha, dit is wel heel lui..quote:
Ja heb er nu 3 uur in zitten. De actie is wel echt awesomequote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik zou ff verder spelen, vond Dhelsim of hoe die ook heet uiteindelijk toffer dan mr skin Cole
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.quote:
Daar ziet het helaas naar uit. En ook nog steeds 30fps. Ik heb volgens mij de PS3 versie nog wel liggen. Dan word deze zeker niet gekocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.
[ afbeelding ]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef DKUp het volgende:
Wat een heerlijke sfeer hangt er in Until Dawn. Dit gaat ik meerdere malen spelen, bij Heavy Rain ook gedaan.
Chapter 1 hier, ik ga morgen verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht weg![]()
Maar het speelt dus een beetje als heavy rain en beyond two souls
Had die game slechte reviews? Behoorlijk onterecht dan als je het mij vraagt. Ik vond het een zeer fijne ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Beyond two souls vond ik onverwachts heel erg goed eigenlijk ondanks de slechte reviews.
Niet heel slecht... rond de 6/7 zoiets gemiddeld? Vind hem ook behoorlijk onderschat, echt ontzettend van genoten ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had die game slechte reviews? Behoorlijk onterecht dan als je het mij vraagt. Ik vond het een zeer fijne ervaring
Ik zag dat je hem speelde ja, is ie echt zoals het origineel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De megaman collectie trouwensEcht PERFECT geport van de NES.
Ja, voor de volle 100%quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zag dat je hem speelde ja, is ie echt zoals het origineel?
Sick, wist niet dat die kwam. Wel in breedbeeld of vierkant met zwarte balken?quote:
15e?quote:
Kan je zelf kiezen. Je kan hem helemaal origineel laten lijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, wist niet dat die kwam. Wel in breedbeeld of vierkant met zwarte balken?
Yesquote:
Ik hoop dat de remaster beetje snel komtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Chapter 1 hier, ik ga morgen verder.
Heavy Rain![]()
Beyond Two Souls niet gespeeld door de komst van de PS4.
De remasters koop ik wel een keer voor een goedkope prijs.
Fantastische stijl! Helaas vind ik fighters alleen echt retesaai maargoedquote:
Zo is Twitch al jaren manquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:31 schreef Drankster het volgende:
Echt serieus, die streamers op Twitch![]()
![]()
Zit je rustig een Untill Dawn stream te kijken begint die gast een half uur in het Russisch of Spaans te lullen en gaan er allemaal toeters en bellen af wanneer er een nieuwe subscriber zich aanmeldt. Kan mij haast niet voorstellen dat die gasten genieten van zo'n game, het enige wat ze horen is money money money.
Wie niet kan je eerder vragenquote:
Gewoon naar een winkel gaan, daar krijg je (kosteloos) een pasje en dan kun je gewoon je games inleveren voor cash of een tegoedbon. That's it.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:48 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe verkoop je games aan Cex voor geld? Las iets met full membership etc.
nope.quote:
mijn gamescom-favoquote:
Ik ook niet. Ik kijk stiekem veel meer uit naar Mad Max. Heb niet zo veel met MGS eerlijk gezegd.quote:
Check! Kan niet echt veel spelen in het begin, want vakantie... Maar heb er zin inquote:
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensen die de GOTY aan zich voorbij laten gaan
welke goty nou weerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit is
Met een versie waarmee je niet eens online kan. Het zijn debugsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.
Wat moet dan GOTY worden? Niks wat dit jaar uitkomt kan tippen aan MGS.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een versie waarmee je niet eens online kan. Het zijn debugsSnel reviewen om maar de scope te hebben
Check. Eens! Ik wacht wel tot en met december voordat ik weet wat mijn GotY is. genoeg indies die verrassend vermakelijk zijn en die ik waarschijnlijk langer speel dan MGS.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit is
Dat zullen we dus nog moeten zien. Maar uitgaan van een paar reviews die geselecteerd zijn door Konami om een eerdere build te mogen spelen vind ik nogal twijfelachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat moet dan GOTY worden? Niks wat dit jaar uitkomt kan tippen aan MGS.
Ja en weet je hoe die reviews zijn gemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.
De rest van de reviews komen dinsdag. En ik twijfel er niet aan dat de rest van de journalisten precies dezelfde mening zullen hebben over dit meesterwerk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zullen we dus nog moeten zien. Maar uitgaan van een paar reviews die geselecteerd zijn door Konami om een eerdere build te krijgen vind ik nogal twijfelachtig
mja hypetrain dit datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe je nostalgiebril eens af, kneusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja hypetrain dit dat
sowieso zal het nooit beter dan mgs worden (ja die op de psx ja)
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe je nostalgiebril eens af, kneus
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en weet je hoe die reviews zijn gemaakt?
Reviewers mochten in een soort besloten bootcamp de game spelen, alleen reviewers gekozen door Konami. Geloof 3 dagen en zo'n 6 uur per dag, niemand heeft de game dus uitgespeeld.
Ook is er nog niets bekend over hoe de microtransacties werken bijvoorbeeld..
Zal ongetwijfeld een goede game zijn maar alle 9s en 10en neem ik nog ff met een korrel zout.
Zo probeerde EA dat ook met Simcity toentertijd. Niet gedaan, we kregen de uitnodiging, maar ik wil de user-experience. Niet een besloten ruimte met eigen server en tijdsdruk zodat je alles maar vluchtig checkt. Gewoon, thuis, op de bank, zien wat andere mensen ook zullen zien en vooral ondervinden hoe bagger de servers en het spel wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Reviewers mochten in een soort besloten bootcamp de game spelen, alleen reviewers gekozen door Konami. Geloof 3 dagen en zo'n 6 uur per dag, niemand heeft de game dus uitgespeeld.
Zal ongetwijfeld een goede game zijn maar alle 9s en 10en neem ik nog ff met een korrel zout.
En velen hebben amper kunnen doen wat je allemaal kunt doen, alleen zo snel mogelijk naar het einde racenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzo
Hoe weet jij dat nou, je hebt hem nog nog niet eens aangeraakt manquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.
Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je hebt hem nog nog niet eens aangeraakt man
Gewoon niets meer dan fanboy talk dit.
Wacht nou maar af, deze game heeft veel te veel hype er omheen om aan de verwachtingen te voldoen (oh en hoe ik dat weet?? MGS staat hier al sinds maandag op kantoor te draaien en persoonlijk vond ik het in de tijd dat ik het speelde verre van een 10/10 game)
gameplay videos kijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:26 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga nou maar gameplayvideo's kijken, dan zie je dat het constant 1080p 60fps is en het er geweldig uitziet.
Ik las dat de meesten het einde helemaal niet hebben gezien, maar goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.
sowieso, rocket leaguequote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?
ga ik niet na een weekje terug naar Rocket League?
Ligt eraan. Ik weet al zeker dat ik honderden uren in dit spel ga steken. Dit spel heeft 50 main missions, 157 side missions, allerlei open world activities en MGO dat in oktober komt. Hier ben ik heel lang zoet mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hoe speelt het, hoe reageert de besturing? En hoe vrij is het qua keuzes? En hoe leuk blijft het over langere tijd dan een kleine week?
ga ik niet na een weekje terug naar Rocket League?
Denk dat dat wel mee zal vallen, de enige voelt super solide aan (ground zeroes) en volgens mij staat de Foxengine ook helemaal niet bekend om z'n bugs. Denk eerder dat FA4 een bugfest galore gaat wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzo
He, ik oordeel niet over dat jij de game tof gaat vinden. Ik hoop het voor je, niets mooiers dan eindelijk de game spelen waar je naar uit kijkt. Ik oordeel over de cijfers die nu gegeven worden op basis van heel weinig tijd en een besloten ruimte (en natuurlijk gepamperd worden met snacks, avondeten, drank, etc). Het geeft geen eerlijk beeld van hoe ik het als speler ga ervaren. De vorige MGS-delen speelde ik met plezier, en het komt vast ooit in huis, maar nu even nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik weet al zeker dat ik honderden uren in dit spel ga steken. Dit spel heeft 50 main missions, 157 side missions, allerlei open world activities en MGO dat in oktober komt. Hier ben ik heel lang zoet mee.
Ik denk te hard na: FA4? (ik wacht op de oh ja in mijn hoofd).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen, de enige voelt super solide aan (ground zeroes) en volgens mij staat die engine ook helemaal niet bekend om z'n bugs. Denk eerder dat FA4 een bugfest galore gaat worden
Volgens mij wel, het online gedeelte van Motherbase (de FOB's) kan je versnellen via microtransactions, maar je kan het ook gewoon in game verdienen. Vind het persoonlijk niet echt chill want ik heb geen behoefte aan PvP tegen een Pay to win speler.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de map je enige klacht is dan zul je The Phantom Pain geweldig vinden, aangezien de core gameplay hetzelfde is maar dan op een gigantische mapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:41 schreef mtchel112 het volgende:
Twijfel of ik de nieuwe mgs ga halen, ik vond ground zeroes erg tegenvallen maar dat komt denk ik omdat je eigenlijk zat opgesloten op 1 plek. Gameplay etc. vind ik wel fantastisch.
bronquote:Gamespot posted an article following the review that the PVP (FOB) mode in MGSV TPP will be restricted behind a micro-transaction paywall and that is simply not true. The FOB mode will be fully accessible at launch and the micro-transaction layer to that specific feature in the game primarily acts as an accelerator. We'll have more details at launch, but we did try and clear these rumours up when they started circulating during E3. We even addressed this in our official E3 2015 demo when it went live during that show.
To clarify, the initial FOB, which includes the FOB command platform and all sub-platforms, is not behind a Mother Base coin paywall. Maintaining other FOBs past the initial set of FOB platforms can be purchased with Mother Base coins. More information regarding the payment model for FOB will be provided closer to launch.
Het zit dus niet achter een paywall maar het PVP gedeelte is wel pay to win als ik het goed interpreteer (accelerator). Ik ga mijn FOB met met soldiers en verzamelde apparatuur echt niet blootstellen aan mensen die een stuk krachtiger zijn dan ik omdat ze microtransactions hebben gebruikt. Of er moet een matching-systeem komen dat dat niet het geval kan zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:45 schreef 2dope het volgende:
Eurogamer had daar een stukje over
[..]
bron
Het einde van de Ground Zeroes missie was echt vrij shocking. Nu ik ook wat moeite heb gestoken in het verhaal vind ik de cutscene's niet hinderlijk meer maar interessant.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik was Ground Zeroes al zat voor het introfilmpje was afgelopen.
Daarom MGS nooit leuk gevonden ook, dat belachelijke verhaal wat door je strot wordt geduwd met uren aan cutscenes. Schijnt in V wel minder te zijn maar toch.
Topgames. In ieder geval 1 en 2.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat Broken sword nog bestaat joh... die ken ik nog van de PC van vroegah.
Dan moet de echte fun nog beginnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit bij Chapter 3 in Until DawnBazengame.
Nonsense voor jou, logisch voor mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een fucking nonsense. Wat voor gekkigheid gebeurd er in dat introfilmpje waardoor je zou stoppen? Helemaal niks dude. Er schijnt helemaal geen belachelijk plot in te zitten dit keer, juist veel grimmiger en donker.
Maargoed vooral niet spelen
Aha, de Call of Duty generatie!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarom MGS nooit leuk gevonden ook, dat belachelijke verhaal wat door je strot wordt geduwd met uren aan cutscenes. Schijnt in V wel minder te zijn maar toch.
Haha ja man, zegt iemand uit 1993.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Aha, de Call of Duty generatie!
Een plot dat verder gaat dan "Schiet op de bad guys!" is al teveel voor je
Zo te zien heb je geen geduld voor games zoals Metal Gear.
Zo te zien weet je niks van het MGS verhaal en heb je nog nooit een MGS game gespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha ja man.
Het verhaal van MGS is niveau GI Joe uit de jaren 80, heel diepgaand ja.
Het plot van MGS vind ik ook belachelijk. Kan er helemaal niks mee. Dat is toch best mogelijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Aha, de Call of Duty generatie!
Een plot dat verder gaat dan "Schiet op de bad guys!" is al teveel voor je
Zo te zien heb je geen geduld voor games zoals Metal Gear.
mgs3 vond ik bagger vergeleken met deel 1quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit bij Chapter 3 in Until DawnBazengame.
Gelukkig is er nog niemand dood.
En Jimbo lul niet zo slap, die eerste MGS zal misschien nog wel 1 van de tofste games zijn van die tijd, tegenwoordig is het achterhaald. MGS3 is dan nog beter.
MGSV gaat een gruwelijke game worden, waardige afsluiting van het MGS saga. Die game krijgt niet voor niks overal 10/9
goed om te horen, vanavond aan cpt4 beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan moet de echte fun nog beginnen.
dit iddquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het plot van MGS vind ik ook belachelijk. Kan er helemaal niks mee. Dat is toch best mogelijk?
Dat doe jij de hele tijd al.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Zo te zien weet je niks van het MGS verhaal en heb je nog nooit een MGS game gespeeld.
Lekker makkelijk, je mening die op niks gebaseerd is als feit verkondigen
Is het je toch gelukt om bij de PU aan de slag te gaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gameplay videos kijken?
Gast ik zit al de halve week niets anders dan die game hier live te bekijken
Wat een kletsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mgs3 vond ik bagger vergeleken met deel 1
deel 1 had gewoon alles mee voor die tijd, goede gameplay, tof verhaal , alles
Er zit niks geks in Ground Zeroes. Dus het is wel nonsens.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nonsense voor jou, logisch voor mij.
Ok man.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zit niks geks in Ground Zeroes. Dus het is wel nonsens.
Niet alle reviews zijn op basis van deze bootcamp gedaan. IGN heeft hier niet aan meegedaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IGN neem ik al jaren niet meer serieus.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet alle reviews zijn op basis van deze bootcamp gedaan. IGN heeft hier niet aan meegedaan bijvoorbeeld.
en dat is?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:12 schreef Pheno het volgende:
Mijn iOS GotY heb ik al, maar die kan dan ook niet meer qua ingehaald worden qua hoeveelheid uren die ik erin gestoken heb
Eens. Ook vind ik het verhaal (als je je richt op de relevante zaken) echt heel erg meevallen qua complexiteit maar ik snap zeker dat het intimiterend over kan komen.quote:
dat is niet waar, het is eerder veel te ingewikkeld met allerlei triple agents en een paar rare fantasy elementen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha ja man, zegt iemand uit 1993.
Het verhaal van MGS is niveau GI Joe uit de jaren 80, heel diepgaand ja.\
Cobra commander was ook een triple agent.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat is niet waar, het is eerder veel te ingewikkeld met allerlei triple agents en een paar rare fantasy elementen.
Dat is jouw mening over het verhaal. Miljoenen mensen die het wel geweldig vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Cobra commander was ook een triple agent.
Ik vind het gewoon nergens over gaan dat verhaal voor zover ik het heb gevolgd in de games, totaal niet interessant.
Ja dat klopt. Miljoenen mensen vinden Justin Bieber ook leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:59 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening over het verhaal. Miljoenen mensen die het wel geweldig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |