Had die game slechte reviews? Behoorlijk onterecht dan als je het mij vraagt. Ik vond het een zeer fijne ervaringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Beyond two souls vond ik onverwachts heel erg goed eigenlijk ondanks de slechte reviews.
Niet heel slecht... rond de 6/7 zoiets gemiddeld? Vind hem ook behoorlijk onderschat, echt ontzettend van genoten ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had die game slechte reviews? Behoorlijk onterecht dan als je het mij vraagt. Ik vond het een zeer fijne ervaring
Ik zag dat je hem speelde ja, is ie echt zoals het origineel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De megaman collectie trouwensEcht PERFECT geport van de NES.
Ja, voor de volle 100%quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zag dat je hem speelde ja, is ie echt zoals het origineel?
Sick, wist niet dat die kwam. Wel in breedbeeld of vierkant met zwarte balken?quote:
15e?quote:
Kan je zelf kiezen. Je kan hem helemaal origineel laten lijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, wist niet dat die kwam. Wel in breedbeeld of vierkant met zwarte balken?
Yesquote:
Ik hoop dat de remaster beetje snel komtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Chapter 1 hier, ik ga morgen verder.
Heavy Rain![]()
Beyond Two Souls niet gespeeld door de komst van de PS4.
De remasters koop ik wel een keer voor een goedkope prijs.
Fantastische stijl! Helaas vind ik fighters alleen echt retesaai maargoedquote:
Zo is Twitch al jaren manquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:31 schreef Drankster het volgende:
Echt serieus, die streamers op Twitch![]()
![]()
Zit je rustig een Untill Dawn stream te kijken begint die gast een half uur in het Russisch of Spaans te lullen en gaan er allemaal toeters en bellen af wanneer er een nieuwe subscriber zich aanmeldt. Kan mij haast niet voorstellen dat die gasten genieten van zo'n game, het enige wat ze horen is money money money.
Wie niet kan je eerder vragenquote:
Gewoon naar een winkel gaan, daar krijg je (kosteloos) een pasje en dan kun je gewoon je games inleveren voor cash of een tegoedbon. That's it.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:48 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe verkoop je games aan Cex voor geld? Las iets met full membership etc.
nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |