dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Hermanna het volgende:
Ik wacht nog op een goede JRPG voor PS4..
MUSTquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Holy shit dat design van die nieuwe Metal Gear
Doet me denken aan Pacific Rim en Shingeki No Kyojin
Gigantische spoiler(s) zitten erin voor diegene die niks willen wetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Holy shit dat design van die nieuwe Metal Gear
Doet me denken aan Pacific Rim en Shingeki No Kyojin
Die spoilers vallen hardstikke mee. Ze laten alleen de nieuwe Metal Gear zien, dat is het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:04 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gigantische spoilers zitten erin voor diegene die niks willen weten
Gelukkig was ik hier op tijd van op de hoogte gebracht.
Wel meer dan datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Die spoilers vallen hardstikke mee. Ze laten alleen de nieuwe Metal Gear zien, dat is het.
Het is een officiele trailer, verwacht maar niet dat er grote spoilers in zitten
Ik heb hem helemaal gezien, en dat van in het midden met dat hoofd is niet echt een spoiler aangezien we niet weten wtf er gaande is en het kan ook een flashback of hallucinatie zijn zoals met Star Wars Episode V in die grot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel meer dan dat
Het verbaasd mij wel, aangezien Konami zo hard hamerd op die NDA, en dan zo'n trailer eruit gooien
Maar dat betekend dat je het niet hebt gezien, dus lekker laten zo
Persona 5.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:52 schreef Hermanna het volgende:
Ik wacht nog op een goede JRPG voor PS4..beetje jammer dat je er geen PS3 spellen op kan spelen.
Ik ga er ook blind in, geen enkele review gelezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kijk en lees niks meer over dat spelgaat sowieso heel vet worden en wil zoveel mogelijk verrast worden.
Enige wat je hoeft te weten van de reviews is dat het alleen maar negens en vooral tienen heeft gekregen, en dat vele journalisten het als een van de beste games ooit beschouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga er ook blind in, geen enkele review gelezen.
Volgens mij bedoel je Dragon Quest Heroes maar dat wordt een Dynasty Warriors achtige game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.
Waar is dat te vinden als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Guys ik zit echt met smart te wachten op Until Dawn maar nou las ik op Tweakers dat ze volgende week bij de Mediamarkt een 3 voor 2 actie hebben.
Nu twijfel ik toch wel enorm om hem volgende week op te pikken.
Echter heb ik met vrienden al plannen om morgenavond een groot stuk van Until Dawn door te spelen... keuzes keuzes
Until Dawn, Metal Gear Solid V en ......??quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Guys ik zit echt met smart te wachten op Until Dawn maar nou las ik op Tweakers dat ze volgende week bij de Mediamarkt een 3 voor 2 actie hebben.
Nu twijfel ik toch wel enorm om hem volgende week op te pikken.
Echter heb ik met vrienden al plannen om morgenavond een groot stuk van Until Dawn door te spelen... keuzes keuzes
Morgen komt de mijnequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn opgepikt bij de MM in Utrecht.
Kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Until Dawn opgepikt bij de MM in Utrecht.
Bij mij ook niet. Had het graag willen spelen vandaag. Kutbelgiiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kut. Hier in Den Bosch hadden ze hem nog niet, wat een onzin ook weer
Hoelang deed je over de download?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef Jaytje07 het volgende:
Until Dawn is wel echt heel tof! (US store download)
-Tot nu toe prima verhaal
-Fantastische graphics
-Gevoel van "echtheid" is heel gaaf doen. Men zei dat je beslissingen invloed uitoefenen op het verloop van het verhaal en dat lijkt ook echt zo te zijn. Drukte per ongeluk op de verkeerde beslissing en patsboem, even later was die persoon dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |