SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor mij best veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf maakt het nou uit hoe een game eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de indies van psn+ ben ik wel een beetje zat ja. Sinds de ps4 uit komt zijn er 2 spellen die ik de moeite waard vond. Resogun en Rocket league.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Precies dit...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Voor mij best veel.
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. De lol is er al lang vanaf, maak dan op zn minst een beetje mooie 2D graphics.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:31 schreef over_hedge het volgende:
Ja ik ben een indie hater en grapics hoerNou goed?
Binding of Isaac, Pixeljunk Shooter, Oddworld, en nog een paar anderen waren ook wel de moeite waard, maar als ik de nieuwe line-up voor September weer zie, dan word ik daar niet bepaald blij van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de indies van psn+ ben ik wel een beetje zat ja. Sinds de ps4 uit komt zijn er 2 spellen die ik de moeite waard vond. Resogun en Rocket league.![]()
Het moet je ding zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Binding of Isaac, Pixeljunk Shooter, Oddworld, en nog een paar anderen waren ook wel de moeite waard, maar als ik de nieuwe line-up voor September weer zie, dan word ik daar niet bepaald blij van...
Dat zeg ik ook al jaren. Niets mis met retro-2D, maar zorg dan op zijn minst voor 16-bits of 32-bits 'homages', ipv die bagger 8-bit crap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Voor mij best veel.
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. De lol is er al lang vanaf, maak dan op zn minst een beetje mooie 2D graphics.
Heb je Pixeljunk wel geprobeerd?quote:
Nee, misschien een keer proberen. Ik heb genoeg spellen liggen om uit te spelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je Pixeljunk wel geprobeerd?
Binding of Isaac kan ik begrijpen dat het je ding niet is, want ik zit er zelf ook nog niet echt in, want ik kom gewoon nog niet zo ver, maar Pixeljunk vinden de meeste mensen toch wel meteen vrij leuk. Goede combinatie van beetje puzzelen met de omgeving, en schieten. Leuk grafisch stijltje, leuke muziek, etc.
Dat dacht ik ook totdat ik dit filmpje gezien hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Niet alles hoeft super strak 3D te zijn maar ik word ook wel een beetje moe van al die 8 bit graphics, dat is gewoon omdat het makkelijk en goedkoop is. D
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
of Hotline Miami wordt gewoon gehinderd door die grafische stijl die gekozen is, en zouden een stuk interessanter en populairder zijn geweest als ze voor net iets betere graphics hadden gekozen.
die heb ik ook op reddit voorbij zien komenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik dit filmpje gezien had
die shit is in sommige gevallen echt pure kunst.
Vooral dat stuk dat ze maar 2 kleuren kunnen gebruiken per 'blok'. Echt fantastisch en super creatief wat ze er nog uit kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die heb ik ook op reddit voorbij zien komenheb vroeger zelf ook wel eens geprobeerd games te maken en het is idd nog best moeilijk, maar gaphics zoals bij guacamelee zijn veel moeilijker te maken dan dat van dat ultra time force dinges. Het is wel knap hoe ze vroeger nog redelijk uitziende games wisten te maken met zulke beperkingen.
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
heb liever dat dan die 8bit troep. En dat is een Super Nintendo spel. (die nu nog steeds leuk is om te spelen)
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...
Goede vergelijking idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja gemaakt door Rare, die een iets groter budget hadden/hebben dan een indie-ontwikkelaar...
Ging mij meer om dat er dus spellen op de nintendo zijn die ik er beter vind uitzien dan sommige van die psn+ indies die we nu steeds voorgeschoteld krijgen.quote:
Al gedaan. Vond het niet fijn spelen. En ik speel eigenlijk alleen maar fut. En de mycareer loopt nog een heel stuk achter op fut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Fifa. Probeer de PES16 demo eens zou ik zeggen.
Had de pes controls laten staan. Heb sowieso maar 2 potjes gespeeld. Ik heb dit jaar ook PES 15 gekocht toen die 20 euro was. En een tijdje geprobeerd, maar vind fifa toch beter. Ook al vind ik fifa 15 een best slechte fifa. Maar de keuze tussen pes en fifa maakt is door fut voor mij heel makkelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ok jammer, ik vind PES 16 een stuk beter tov Fifa15. Had je wel de fifa controls ingesteld of met de PES controls gespeeld?
Heb zelf nooit FUt gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
Waarom is schieten met de ene knop ''100 keer beter'' dan schieten met de andere knop?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
Mja daar gaat het al mis, je moet sowieso fifa controls aanzetten imo ( schieten met rondje is toch 100x beter ). Een paar potjes is ook nooit genoeg om de game onder de knie te krijgen.
Vond fifa15 dramatisch op de ps4 tov fifa 14 by the way
Dit gaat niet over specs of resolutie, maar vooral over artdesign. Sonic the Hedgehog en Super Mario World en Zelda (SNES) zien er nog steeds geweldig uit, en dat komt niet vanwege een bepaalde resolutie of whatever, maar gewoon om de art-design die overal helemaal klopt. En dan heb je een tijdloze game.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Fifa. Probeer de PES16 demo eens zou ik zeggen.
Prima dat jij het er beter uit vind zien, maar dat is best subjectief. Ik denk dat Super Time Force Ultra gewoon 1080p is en hopelijk 60fps. Daar gaat zelf DKC niet overheen.
Ik vind Super Mario World er nog steeds geweldig uit zien, terwijl bij DKC, wat destijds inderdaad ongeevenaard was, inmiddels dus wel wat verouderd overkomt, grafisch. Nogmaals, dat heeft te maken met de grafische stijl die men gekozen heeft.quote:Tevens is DKC gewoon de mooiste game op de SNES.
Zeker, maar dan heb je het weer over studios als Nintendo of Sega.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dit gaat niet over specs of resolutie, maar vooral over artdesign. Sonic the Hedgehog en Super Mario World en Zelda (SNES) zien er nog steeds geweldig uit, en dat komt niet vanwege een bepaalde resolutie of whatever, maar gewoon om de art-design die overal helemaal klopt. En dan heb je een tijdloze game.
In de laatste 20 jaar hebben we natuurlijk ook gewoon véél betere tools gekregen om games te kunnen maken, en je hebt genoeg kleine indie-teams die het ook met een paar man en voor weinig geld lukt om schitterende games te maken, zowel qua looks als qua gameplay. Team Meat bijvoorbeeld. Of Hello Games (Joe Danger, No Man's Sky), etc etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heb je het weer over studios als Nintendo of Sega.
3 gasten die samen een game maken hebben net even een ander budget dan zij, dus kunnen zij ook niet even de beste art-designers inhuren.
Ja dat klopt maar lang niet elke indie-ontwikkelaar heeft een goede art-designer in huis of het budget om een Unity of weet ik veel wat voor tool te kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In de laatste 20 jaar hebben we natuurlijk ook gewoon véél betere tools gekregen om games te kunnen maken, en je hebt genoeg kleine indie-teams die het ook met een paar man en voor weinig geld lukt om schitterende games te maken, zowel qua looks als qua gameplay. Team Meat bijvoorbeeld. Of Hello Games (Joe Danger, No Man's Sky), etc etc.
Unity kost 75 per maand of 1500. Dus dat kan iedereen wel betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar lang niet elke indie-ontwikkelaar heeft een goede art-designer in huis of het budget om een Unity of weet ik veel wat voor tool te kopen.
Een andere tool dan, het was even de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Unity kost 75 per maand of 1500. Dus dat kan iedereen wel betalen.
unity is wel tof. Kan je zo gratis downloaden en mee spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een andere tool dan, het was even de eerste die in me opkwam.
Leuke prijs en leuke datum (mocht dit gedaan worden)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, allyourgames beweert dat je bij hun MGSV al op zaterdag 29 augustus binnen krijgt...
http://www.allyourgames.n(...).html?source=beslist
Shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, allyourgames beweert dat je bij hun MGSV al op zaterdag 29 augustus binnen krijgt...
http://www.allyourgames.n(...).html?source=beslist
ook maar besteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, allyourgames beweert dat je bij hun MGSV al op zaterdag 29 augustus binnen krijgt...
http://www.allyourgames.n(...).html?source=beslist
bijna nooit problemen mee en postnl bezorgt iets van 92% van de op tijd aangeleverde post de volgende dag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik pre-order (op GTA na) nooit. En al helemaal niet online. Vaak maken webshops hun beloften niet waar, omdat ze ook afhankelijk zijn van postnl.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik pre-order (op GTA na) nooit. En al helemaal niet online. Vaak maken webshops hun beloften niet waar, omdat ze ook afhankelijk zijn van postnl.
Via bol.com en coolblue nog nooit problemen gehad. Vind het wel chill. Kom ik thuis van mijn werk en ligt je spel al in de brievenbus. + dat je vaak nog wat extra dingen krijgt voor pre orders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik pre-order (op GTA na) nooit. En al helemaal niet online. Vaak maken webshops hun beloften niet waar, omdat ze ook afhankelijk zijn van postnl.
Leuk, leuk, leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Leuke prijs en leuke datum (mocht dit gedaan worden)
Hier maar besteld.
Leuke tip![]()
Laatste paar keer dat ik een pre-order had liep ik de dagen ervoor door het centrum en zag ik de game overal al liggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Via bol.com en coolblue nog nooit problemen gehad. Vind het wel chill. Kom ik thuis van mijn werk en ligt je spel al in de brievenbus. + dat je vaak nog wat extra dingen krijgt voor pre orders.
ik kijk en lees niks meer over dat spelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Holy shit dat design van die nieuwe Metal Gear
Doet me denken aan Pacific Rim en Shingeki No Kyojin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |