mijn gamescom-favoquote:
Ik ook niet. Ik kijk stiekem veel meer uit naar Mad Max. Heb niet zo veel met MGS eerlijk gezegd.quote:
Check! Kan niet echt veel spelen in het begin, want vakantie... Maar heb er zin inquote:
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensen die de GOTY aan zich voorbij laten gaan
welke goty nou weerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:06 schreef LeaderRoel het volgende:
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit is
Met een versie waarmee je niet eens online kan. Het zijn debugsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.
Wat moet dan GOTY worden? Niks wat dit jaar uitkomt kan tippen aan MGS.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een versie waarmee je niet eens online kan. Het zijn debugsSnel reviewen om maar de scope te hebben
Check. Eens! Ik wacht wel tot en met december voordat ik weet wat mijn GotY is. genoeg indies die verrassend vermakelijk zijn en die ik waarschijnlijk langer speel dan MGS.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mensen die een game GOTY noemen terwijl hij nog niet eens uit is
Dat zullen we dus nog moeten zien. Maar uitgaan van een paar reviews die geselecteerd zijn door Konami om een eerdere build te mogen spelen vind ik nogal twijfelachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat moet dan GOTY worden? Niks wat dit jaar uitkomt kan tippen aan MGS.
Ja en weet je hoe die reviews zijn gemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De reviews zijn uit, alle journalisten geven het negens en tienen en noemen het een van de beste games ooit gemaakt.
De rest van de reviews komen dinsdag. En ik twijfel er niet aan dat de rest van de journalisten precies dezelfde mening zullen hebben over dit meesterwerk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zullen we dus nog moeten zien. Maar uitgaan van een paar reviews die geselecteerd zijn door Konami om een eerdere build te krijgen vind ik nogal twijfelachtig
mja hypetrain dit datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe je nostalgiebril eens af, kneusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja hypetrain dit dat
sowieso zal het nooit beter dan mgs worden (ja die op de psx ja)
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe je nostalgiebril eens af, kneus
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en weet je hoe die reviews zijn gemaakt?
Reviewers mochten in een soort besloten bootcamp de game spelen, alleen reviewers gekozen door Konami. Geloof 3 dagen en zo'n 6 uur per dag, niemand heeft de game dus uitgespeeld.
Ook is er nog niets bekend over hoe de microtransacties werken bijvoorbeeld..
Zal ongetwijfeld een goede game zijn maar alle 9s en 10en neem ik nog ff met een korrel zout.
Zo probeerde EA dat ook met Simcity toentertijd. Niet gedaan, we kregen de uitnodiging, maar ik wil de user-experience. Niet een besloten ruimte met eigen server en tijdsdruk zodat je alles maar vluchtig checkt. Gewoon, thuis, op de bank, zien wat andere mensen ook zullen zien en vooral ondervinden hoe bagger de servers en het spel wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en weet je hoe die reviews zijn gemaakt?
Reviewers mochten in een soort besloten bootcamp de game spelen, alleen reviewers gekozen door Konami. Geloof 3 dagen en zo'n 6 uur per dag, niemand heeft de game dus uitgespeeld.
Ook is er nog niets bekend over hoe de microtransacties werken bijvoorbeeld..
Zal ongetwijfeld een goede game zijn maar alle 9s en 10en neem ik nog ff met een korrel zout.
En velen hebben amper kunnen doen wat je allemaal kunt doen, alleen zo snel mogelijk naar het einde racenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Correctie: 4/5 dagen en 8 uur per dag. Vele journalisten hebben het verhaal gewoon uitgespeeld.
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, die nieuwe mgs is niets meer dan hype. over 2 weken hoor je alleen nog maar gejank er over en boehoe wat valt ie tegen en boehoe waren er maar meer patches voor de vele bugs enzo
Hoe weet jij dat nou, je hebt hem nog nog niet eens aangeraakt manquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze zijn al in maart bezig geweest met debuggen en optimaliseren. De game speelt geweldig en speelt vloeiend. Ga voortaan ff checken voordat je iets stoms zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |