Tell that to sony. PSN blijft traag om mee te downloaden...terwijl ik van nieuwsgroepen met een klein 21 mb/s download is dat bij Sony net 5 mb/squote:
XI? Dat zal nog wel even duren hoor. Tales of Zesteria komt wel al dit jaar!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dragon quest komt toch dit jaar nog? Vond die op de ps2 erg tof.
kutquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Dragon Quest Heroes maar dat wordt een Dynasty Warriors achtige game.
Ik ben in belgie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Zal ze naar gamemania brengen.
Ja vooral doen als je genaaid wilt worden.
Zet ze hier op V&A of op marktplaats.
Gamemania is anders behoorlijk gemakkelijk. Waarom moeite doen? Al die zeikreacties altijd om de vraagprijs omlaag te krijgen. Ik heb Splatoon proberen te verkopen via Marktplaats, duidelijk vermeld dat er een vaste prijs geldt, en dan nog tig mailtjes voor een lagere prijs. Donderstraal toch opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Omg deze heb ik uren op de GBC gespeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
heb liever dat dan die 8bit troep. En dat is een Super Nintendo spel. (die nu nog steeds leuk is om te spelen)
Dude, heb je mijn post wel gelezen enkele deeltjes terug? Daar bood jij je Batman aan voor 35 terwijl Drankster er 40 voor had gekregen bij CEXquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:56 schreef Orbeatle het volgende:
Hoi, ontzettende kneus hier. Ik wilde die PS media player uitproberen dus ik heb video's in m'n windows media player library gezet (nooit gedacht dat ik dat óóit nog zou gaan gebruiken...) en nu zie ik op m'n PS4 wel alle bestanden staan maar ik kan er geen enkele afspelen. Geen MKV, geen AVI en zelfs geen JPG bestanden.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Mooi ik ga deze post uitprinten voor als ze morgen moeilijk doen. Thnx mannquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dude, heb je mijn post wel gelezen enkele deeltjes terug? Daar bood jij je Batman aan voor 35 terwijl Drankster er 40 voor had gekregen bij CEX
Schijnbaar kun je voor GTA V ook nog 40 krijgen @Rijst.
Zelf geen ervaring met die toko trouwens.
Een standbeeld voor deze man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.
En dat staat voor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je PMS installeert werkt het als een tiet.
PlayStation Media Server.quote:
Tomb Raider DEquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:09 schreef Friday12 het volgende:
Xbox heeft alweer betere games met gold dan wij krijgen met ps+
[ afbeelding ]
Je zou denken dat Killzone SF langzamerhand een PS Plus game zal worden. Ik zie nu al bijna twee jaar alleen maar indies. Leuk voor de liefhebbers, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar ook echt allemaal indies...Niet eens iets goed op de PS3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |