Heb em nu ook een uurtje of 3 gespeeld, ben het met je eens dat het best goed in elkaar zit maar het aantal jumpscares vind ik tot nu toe al best veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef Lastpost het volgende:
Until dawn net even een uurtje of 2 'gespeeld', want echt aan het gamen ben je natuurlijk niet in een dergelijke uitvoering. Zeker tof in elkaar gezet, spanningsgevoel uit de horrorfilms zit er zeker in en het tempo waarin je keuzes moet maken is prima verzorgd. Merk dat ik - net als dat je in sommige films hebt - soms gewoon keuzes maak die niet persé het beste zijn voor die karakters, maar me gewoon het leukst lijken.![]()
Verder zowaar m'n Vita eens afgestoft en Tearaway gespeeld, wat is dat een tof spel zeg.
En Peter Stormare niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Rijst het volgende:
Dikke cast. mr robot en mevrouw heroes
Die skinhead?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Drankster het volgende:
Infamous Second Son is best tof, ben net in Seattle, hoop wel dat de gebouwen wat groten worden dan dit en ik mis Cole..
Ben het met je eens over dmc. Infamous vind ik hem wel tof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, vind die nieuwe dude niet zo overtuigend, beetje hetzelfde als de nieuwe Dante van DMC.
Persoonlijk vind ik het een betere game dan GTA Vquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Sleeping Dogs Definitive Edition ophalen via Marktplaats.
Had de game op de PS3 nog nooit gespeeld, dus ben benieuwd.
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef VelitoX het volgende:
Until Dawn echt nais tot nu toe. Hele middag zitten spelen met shareplay aan, en een maat die meekijkt en beslist, echt leuk
.
Yep, maarja dat duurt 10 secs totaal ofzo, detailquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?
haha, dit is wel heel lui..quote:
Ja heb er nu 3 uur in zitten. De actie is wel echt awesomequote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik zou ff verder spelen, vond Dhelsim of hoe die ook heet uiteindelijk toffer dan mr skin Cole
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.quote:
Daar ziet het helaas naar uit. En ook nog steeds 30fps. Ik heb volgens mij de PS3 versie nog wel liggen. Dan word deze zeker niet gekocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.
[ afbeelding ]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef DKUp het volgende:
Wat een heerlijke sfeer hangt er in Until Dawn. Dit gaat ik meerdere malen spelen, bij Heavy Rain ook gedaan.
Chapter 1 hier, ik ga morgen verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht weg![]()
Maar het speelt dus een beetje als heavy rain en beyond two souls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |