Dan ga ik voor motionquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat je voorkeur heeft?
Ik ben voor traditional gegaan.
hier ligt ie ook al op kantoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er zijn al mensen die Metal gear solid op de ps4 aan het streaken zijn.
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langsquote:
Gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
Vanavond Until Dawn met 2 vrienden![]()
Gewoon ff de binnezak in toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig
maar nee we mogen hem nog niet verkopenhelaas
mwah ben niet zo van de mgs. al zit ik hier wel al een tijdje te kijken ernaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon ff de binnezak in toch?
Yolo
staat op de homepagequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef jackson het volgende:
Heb MSG op 12game.com besteld.... Zeer benieuwd wanneer hij binnenkomt
pics!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Friday12 het volgende:
Mijn Until Dawn disc geeft aan corrupted data? ???????
waar was hij even duur?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef CoExist het volgende:
Until Dawn Extended Edition gekocht voor ¤55,-
Was even duur als de gewone uitvoering.
Ben nu een paar uurtjes bezig, creepy sfeertje.
Media-Markt Leeuwarden.quote:
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Sowieso met Uncharted Remastered Collection.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...
Als ie in Oktober zou komen, zou het een stuk interessanter zijn.
Dank, dergelijke sites zijn geblocked hier en nog niet via telefoon gekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
staat op de homepage(1 september)
bedankt voor de tip. ik hoop dat ik nog een extended kan krijgen bij rotterdam alexander vanmiddag na 1800quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Zelf achteraan gemaild? Ik heb namelijk nog niks ontvangen over de verzending.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |