Hoezo alweer? Vorige keer kregen wequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:09 schreef Friday12 het volgende:
Xbox heeft alweer betere games met gold dan wij krijgen met ps+
[ afbeelding ]
Behalve dat wat hebben we gekregen voor de ps4? En dan bedoel ik niet die 8 bit garbagequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Vorige keer kregen weRocket League
Toch geen tijd om gratis games te spelen in deze drukke maanden dus /care. Sowieso heb ik echt hélemaal niks met dat hele Tomb Raider dus /care x 2.
Maakt het uit wat voor antwoord ik ga geven? Je gaat het toch afzeiken aangezien ik wél geinteresseerd ben in de '8 bit garbage'. Laat ik het er op houden dat de games die we tot nu toe gekregen hebben voor mij persoonlijk over het algemeen zeer de moeite waard waren, Binding of Isaac staat zelfs in mijn top 5 allertijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat wat hebben we gekregen voor de ps4? En dan bedoel ik niet die 8 bit garbage
Ja maar waarom heb je een PS4? Niet om 8 bit games te spelen toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt het uit wat voor antwoord ik ga geven? Je gaat het toch afzeiken aangezien ik wél geinteresseerd ben in de '8 bit garbage'. Laat ik het er op houden dat de games die we tot nu toe gekregen hebben voor mij persoonlijk over het algemeen zeer de moeite waard waren, Binding of Isaac staat zelfs in mijn top 5 allertijden.
Al die mediocre AAA crap zoals Tomb Raider en AC daar zou ik niet eens de moeite voor nemen om te downloaden, zonde van mijn tijd.
Waarschijnlijk om gewoon GOEDE games te spelen, en je hebt AAA-games die bagger zijn (zoals Watch_Dogs), en je hebt kut-indies die eindeloos plezier kunnen opleveren (zoals Super Meat Boy).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je een PS4? Niet om 8 bit games te spelen toch?
Ja maar je kan ook goede games maken met graphics....... Maak gvd gewoon games waarmee je ook maar iets van de hardware gebruiktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om gewoon GOEDE games te spelen, en je hebt AAA-games die bagger zijn (zoals Watch_Dogs), en je hebt kut-indies die eindeloos plezier kunnen opleveren (zoals Super Meat Boy).
Natuurlijk kan dat, maar sommige development-teams zijn maar een paar mensen, en als de gameplay sowieso 2D is, en je kunt het een mooie grafische stijl geven middels pixel-art, dan heb ik daar persoonlijk geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook goede games maken met graphics....... Maak gvd gewoon games waarmee je ook maar iets van de hardware gebruikt
Ik heb universal media server geïnstalleerd. Die herkent de PS wel echt als een PS4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation Media Server.
Je PS4 wordt herkend als PS3, maar dat boeit verder niet.
Same.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb universal media server geïnstalleerd. Die herkent de PS wel echt als een PS4.
ja klopt, ik reageer altijd heel emotioneel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad last van.
ho ho, tomb raider is geen mediocre crap. Prima spel, 7.5.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Al die mediocre AAA crap zoals Tomb Raider en AC daar zou ik niet eens de moeite voor nemen om te downloaden, zonde van mijn tijd.
Ja dat is erg jammer, aangezien ik vanavond met 2 vrienden deze game ga checken. Ik had gehoopt dat de spanning er al snel in zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel traag de eerste anderhalf a twee uur.
Er zit wel spanning in hoor, maar het gaat nog niet los.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is erg jammer, aangezien ik vanavond met 2 vrienden deze game ga checken. Ik had gehoopt dat de spanning er al snel in zit.
Was er maar een site die daar over schreefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag Until Dawn oppikken
Schijnt ook amazing te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Wow is die al uit?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:02 schreef Cikx het volgende:
Zonder PS+ zou ik Isaac nooit ontdekt hebben.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef StefanW het volgende:
[..]
Was er maar een site die daar over schreefIk zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem niet gespeeld. Ik ga het voor je navragen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
Net de game gegaald en de extended was 3e duurderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zie dat er een extended edition is. Is dat een must, of zoiets van "meh dat extra geld is het niet waard"?
Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net de game gegaald en de extended was 3e duurderdus waarom ook niet.
Bart smitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Waar dat? Voor 3 euro is het niet miss idd
Is met een extra stukje gameplay.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een stuk DLC bij. Het heeft niets met het hoofdverhaal te maken. Dat is wat ik weet, we kregen geen extended versie om ons om te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dan koop ik teveelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop dat het volgende week 3=2 bij mediamarkt is, until dawn zit echt gigantisch te kriebelen om te halen, maar heb dan liever een actie
ik kan moeilijk nee zeggen tegen 3 games voor de prijs van 2quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan koop ik teveelik kan beter 1 game komen dan 3
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Moet je in de winkel zijn en niet onlinequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Die 3=2 actie is vaak al uitverkocht voor ie begint.
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen, de producer verzekerde in ieder geval dat je deze DLC niet nodig had om het verhaal te begrijpen en dat het niets in dit hoofdverhaal verklaart of zo. Ook geen "en later..."
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
Buiten komenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je in de winkel zijn en niet online
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke dealquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee het lijkt me een vrij irrelevant stukje verder voor het verhaal.
[..]
Ik was de vorige keer de eerste avond in de winkel en alle nieuwe en/of populaire games waren al uitverkocht.
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog een nadeel aan werken, je mist alle leuke deal
lastig als je in rotterdam woontquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je gaat niet naar de grote MM's. Voor wat dan ook of welke winkel dan ook. idem met die Amiibo-craze, ik kon diegene die ik wilde, hoe zeldzaam ook, gewoon kopen in de winkel. Preorderen
Daar zijn wel meer winkelsquote:
nog te duur helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Rory McIlroy PGA Tour nu al deal of the week. (44,99 ipv 69,99)
maar alleen maar grote mediamarkten (voor die 3=2 als we het daar nog over hebben)quote:
Wat je voorkeur heeft?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef Rijst het volgende:
Traditional of motion controls bij until dawn?
Dan ga ik voor motionquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat je voorkeur heeft?
Ik ben voor traditional gegaan.
hier ligt ie ook al op kantoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er zijn al mensen die Metal gear solid op de ps4 aan het streaken zijn.
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langsquote:
Gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
Vanavond Until Dawn met 2 vrienden![]()
Gewoon ff de binnezak in toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig
maar nee we mogen hem nog niet verkopenhelaas
mwah ben niet zo van de mgs. al zit ik hier wel al een tijdje te kijken ernaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon ff de binnezak in toch?
Yolo
staat op de homepagequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:41 schreef jackson het volgende:
Heb MSG op 12game.com besteld.... Zeer benieuwd wanneer hij binnenkomt
pics!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Friday12 het volgende:
Mijn Until Dawn disc geeft aan corrupted data? ???????
waar was hij even duur?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef CoExist het volgende:
Until Dawn Extended Edition gekocht voor ¤55,-
Was even duur als de gewone uitvoering.
Ben nu een paar uurtjes bezig, creepy sfeertje.
Media-Markt Leeuwarden.quote:
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Sowieso met Uncharted Remastered Collection.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die 3=2 actie komt net even iets te vroeg eigenlijk, want veel games hebben die najaarskorting nog niet gekregen...
Als ie in Oktober zou komen, zou het een stuk interessanter zijn.
Dank, dergelijke sites zijn geblocked hier en nog niet via telefoon gekekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
staat op de homepage(1 september)
bedankt voor de tip. ik hoop dat ik nog een extended kan krijgen bij rotterdam alexander vanmiddag na 1800quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef CoExist het volgende:
[..]
Media-Markt Leeuwarden.
En ik zou de kassabon maar ff bewaren... ik heb uit zeer betrouwbare bron dat vanaf 1 september...
Zelf achteraan gemaild? Ik heb namelijk nog niks ontvangen over de verzending.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welk kantoor is dat? Dan kom ik ff langs
Heb van allyourgames.nl een bevestiging dat idd de game vrijdag word verzonden. Als ik hem echt zaterdag binnen heb.. dat zou amazing zijn!!!!
Heb em nu ook een uurtje of 3 gespeeld, ben het met je eens dat het best goed in elkaar zit maar het aantal jumpscares vind ik tot nu toe al best veelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef Lastpost het volgende:
Until dawn net even een uurtje of 2 'gespeeld', want echt aan het gamen ben je natuurlijk niet in een dergelijke uitvoering. Zeker tof in elkaar gezet, spanningsgevoel uit de horrorfilms zit er zeker in en het tempo waarin je keuzes moet maken is prima verzorgd. Merk dat ik - net als dat je in sommige films hebt - soms gewoon keuzes maak die niet persé het beste zijn voor die karakters, maar me gewoon het leukst lijken.![]()
Verder zowaar m'n Vita eens afgestoft en Tearaway gespeeld, wat is dat een tof spel zeg.
En Peter Stormare niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Rijst het volgende:
Dikke cast. mr robot en mevrouw heroes
Die skinhead?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:07 schreef Drankster het volgende:
Infamous Second Son is best tof, ben net in Seattle, hoop wel dat de gebouwen wat groten worden dan dit en ik mis Cole..
Ben het met je eens over dmc. Infamous vind ik hem wel tof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, vind die nieuwe dude niet zo overtuigend, beetje hetzelfde als de nieuwe Dante van DMC.
Persoonlijk vind ik het een betere game dan GTA Vquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Sleeping Dogs Definitive Edition ophalen via Marktplaats.
Had de game op de PS3 nog nooit gespeeld, dus ben benieuwd.
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef VelitoX het volgende:
Until Dawn echt nais tot nu toe. Hele middag zitten spelen met shareplay aan, en een maat die meekijkt en beslist, echt leuk
.
Yep, maarja dat duurt 10 secs totaal ofzo, detailquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Moet je dan nog steeds elk uur share play opnieuw starten?
haha, dit is wel heel lui..quote:
Ja heb er nu 3 uur in zitten. De actie is wel echt awesomequote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik zou ff verder spelen, vond Dhelsim of hoe die ook heet uiteindelijk toffer dan mr skin Cole
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.quote:
Daar ziet het helaas naar uit. En ook nog steeds 30fps. Ik heb volgens mij de PS3 versie nog wel liggen. Dan word deze zeker niet gekocht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een GOTY-editie voor de huidige consoles.
[ afbeelding ]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef DKUp het volgende:
Wat een heerlijke sfeer hangt er in Until Dawn. Dit gaat ik meerdere malen spelen, bij Heavy Rain ook gedaan.
Chapter 1 hier, ik ga morgen verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben nog niet heel ver moest onverwacht weg![]()
Maar het speelt dus een beetje als heavy rain en beyond two souls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |